Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Žádný odlučovač na těhle motorech není bez oleje, každý trochu pouští, když se mrknete do jeho trubek jak k sání, nebo turbu, vždy tam něco málo bude, ale nesmí to doslova kapat a být plný oleje. Šlo spíš o to, aby neměl trhlou hlavní membránu, pak by v motoru pod písty byl větší podtlak a ten by strhával více oleje sebou skrz ten odlučovač do sání. Prostě nesmí si to přisávat skrz tu dirku na kulatým deklíku, co přivádí vzduch atmo tlak na druhou stranu membrány, motor běžící na volnoběh nesmí regovat na její ucpání 😉

Leješ 5w40, že, a ikdyž je to jen pracovní autí, proháníš ho taky, ne? Svíčky měnils podle předpisu (90tkm /6let), nebo dřív či vůbec? To jen abys měl posouzení s jejich předchozím stavem a i dobu, jak dlouho tam jsou nyní co si to oleje něco pápne.

 

Odkaz ke komentáři

Po delší době bych se ještě vrátil s dotazem k odvětrávání nádrže. Pořád jsem ještě nikde nenarazil na přesný popis toho, jak celý systém funguje. Kdy se otevírá ventil atd.

Každopádně jsem z ventilu odpojil hadici vedoucí do kanistru s akt. uhlím. Při vypnutém motoru šlo ventil profouknout (ve směru do sání). Je to v pořádku?  Odpojil jsem také hadici z kanistru s akt. uhlím. Po fouknutí do ni se mi zdálo, že slyším bublání v nádrži. Měl jsem zrovna natankovanou plnou. Chová se to takto normálně?

Při testu aktívních prvků přes diag. ventil cvakal. Zdálo se mi, že chvíli profouknout jde, chvíli ne, podle aktuálního stavu ...

 

A ještě jeden postřeh k tomuto "vláknu". Je zde velké množství praktických informací, ale najít je je alespoň pro mě někdy náročné. Např. vím, že zde kdesi bylo uvedeno, že na v kanále 93 je informace o rozdílu poloh kliky a váčky a že z tohoto čísla jde usoudit, jak hodně je vytahaný řetěz  a tedy zda již rozvody jsou na výměnu nebo ne. Auto mi nyní ukazuje -2.58°. Najít jaké rozsahy hodnot jsou v normě se mi prozatím nepodařilo a procházet tolik stran textu je na hoodně dlouho. Nebylo by praktické některé stěžejní informace "vytáhnout" někde bokem, třeba do samostatných vláken?

 

Odkaz ke komentáři

Deli: imho by profouknout jít neměl, protože pokud ECU nerozpozná, že je potřeba z té nádobky s uhlím něco upustit, tak by cesta do sání měla bejt zavřená (jinak by tam šlo palivo navíc, se kterým se nepočítá).

Jinak ten ventil (jeden z nich) může být vadnej a stejně cvakat (https://www.youtube.com/watch?v=4IWzZzZb6B8 ), takže test akčních členů ti nic moc neřekne.

Každopádně teď zrovna řeším nějaký problémy (nestabilní volnoběh a špatný klesání otáček) s tím evap systémem, píchli jsme to na diag a taky cvakal(y?). Momentálně se mi mění oba ventily a ty hadičky okolo, škodovka už to prodává jen jako celek. Dám vědět, jestli to pomohlo.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
V 28. 6. 2009 at 21:41, Jouzef napsal:

Zdravim tak sem se taky prihlasil a taky napisu svoje poznatky :

 

- Cukani pri jizde na 4.-6. rychlostni stupen pri 2100 otackach - snad vyresi novej Software jednotky, zatim servis nic nenasel

- Bouchani v PP dverich - uvolnene tapecirung, vyreseno reklamace

- Bouchani zamecku zadnich sedacek - prelepeni tech drzaku lepici paskou 🙂

- Ztraci se voda v nadrzce, pokud ji povolim tak se voda vrati zpatky - docela nechapu, nikde nic netece, pozdeji skusim servis no 😮 :huh: 7

- Prodreny lanovod na otvirani kapoty motoru - taky nechapu, asi z vyroby, vymeneno reklamace

 

 

 

ale mam otazecku na motor, jaky zvuk ma vas motor? mel by pouze sepotat ale nam mirne cvaka, jako by to jde od remene co je na boku motoru, je to normalni? nemlati to a jsou to pravidelne cvakani , neni to slyset do interieru, motor tahne normalne, servis si toho ani nevsimnul.... VYRESENO ASI NORMALNI SICI STROJ :lol::lol::lol::lol:🙂 🙂 😞

 

Bus Jouzef

Ahoj majstri.

Aj ja som majitelom 1.8 Tsi, CDAA scout a chcel by sa za pojit, tiez poradit.

Ten flash jednotky je nahratie noveho programu do riadiacej jednotky auta? aj ja mam ten problem, ze na rychlosti 4-6 mi akoby drhne motor v otackach okolo 2.100 +/-. 

 

Dakujem

Odkaz ke komentáři
V 16. 7. 2019 at 12:29, p2p napsal:

Ta tvoje hodnota je hraniční... Jestli chceš mít jistotu musíš se podívat otvorem na počet drážek na napínáku... Práce na 20 min. K tem informacím... 

Tak jsem se snažil kouknout na ten napínák. Moc tam toho nevidím. Nevyfotil jsem si to po výměně rozvodů, tak nemám s čím porovnat. Vidí tam zkušenější, zda již nastal čas měnit znovu?rozv-1.jpg.6ac97eaf982db2f4935fe97a6fce83f7.jpgrozv-2.jpg.9edfe89333712c8cd4ad13f47fd33104.jpg

Odkaz ke komentáři

Musíš rozlišovat, o jaký Audi mluvíš, on je rozdíl mezi příčnou a podélnou zástavbou a podle toho se taky liší kod motoru ... 😉

Stejný průsery jako příčný CDA_ měly podélný CDH_  a to samý platí pro 2.0 TSI příslušných roků 😜 Prostě jedna rodina EA888 ...

Odkaz ke komentáři

Tak to je pěkný, já byl nadšenej, že jsem si konečně vybral ideální káru, konečně něco, co jede a po pročtení tohodle vlákna začínám pochybovat 🙂 Koukal jsem na kousky před faceliftem, takže to pro mě sice vylučuje nejhorší variantu CDA- (tušim, že to jsou všechno BZB, pokud se nemýlim) nicméně já myslel, že problémy s řememana se proslavily jenom nižší objemy benzínů.

Co myslíte, mám jít do BZB nebo se spokojit s línějšim 1.6 MPi? Najedu okolo 10t a několikrát tejdně to budou studený jízdy cca 15km, který prej tomuhle motoru moc neprospívaj... tak já nevim. Kdybych ho fakt vzal, tak co mám kromě K napínáků ještě akutně řešit a co mě bude pravidelně trápit? Děkuju.

Odkaz ke komentáři

JJ mam BZB Superba a diky zdejsim info jsem ihned nechal u Garnyho udelat rozvody s napinakem na K a mam najeto jiz 15 tis od servisu a vse ok i na STK vse v poradku na emisich. 1.8 BZB TSI pro info. Koupeno se 103tis km.  Dalsi vymena rozvodu po 60 tis km. Jsem spokojen.  Jede to, nezere to ( cca 8L) Jezdim si jak kral, vymena oleje kazdej rok, nova pumpa, bzrdy. Jinak cajk... BZB doporucuji.

Odkaz ke komentáři

čau kluci mám problém třeba se už někdo tady setkal ale nemůžu najít mám 1.8 tsi cdaa.... řachtání z plastového deklu od rozvodů... Za studena všechno dobrý auto jede jak má ale jak se zahřeje tak řachtá ale jen kolem 1500 otáček na volnoběh zase v pohodě. Měnil jsem kvůli tomu rozvody i s ložiskovou stěnou i s ovládacím ventilem na vačce ale bohužel to nepřestalo spíš mi to příjde horší... mám podezření na sací vačku protože když odpojím ten magnet co je přímo na ovládacím ventilu tak je po problému... řešil to už někdo? je potřeba vyměnit vačku?? děkuji za jakoukoliv radu

Odkaz ke komentáři

Lopatky v přestavovači na sací hřídeli, budou vykloktaný ve svým uložení ... Taky genius INA pro VAG, v GEN se alespoň ponaučili 😜

Že by to dělal ovládací magnet nebo řídící ventil spíše ne, chtělo by to projet a logovat kanál 91, pole 3 a 4.

A nebo katastofický scénář, jak je na tom tlak oleje, že by nedopínal řetěz a právě při náběhu na sací vačku to chtělo přeskakovat? No, že to dělá jen záhřátý by tomu napovídalo ...

GEN1+2

versus GEN3

 

Odkaz ke komentáři
před 56 minutami, rayx napsal:

Lopatky v přestavovači na sací hřídeli, budou vykloktaný ve svým uložení ... Taky genius INA pro VAG, v GEN se alespoň ponaučili 😜

Že by to dělal ovládací magnet nebo řídící ventil spíše ne, chtělo by to projet a logovat kanál 91, pole 3 a 4.

A nebo katastofický scénář, jak je na tom tlak oleje, že by nedopínal řetěz a právě při náběhu na sací vačku to chtělo přeskakovat? No, že to dělá jen záhřátý by tomu napovídalo ...

GEN1+2

versus GEN3

 

Ok takže vyměním vačku pak dám vědět jestli to pomohlo ale spíš myslím že jo.. tlak oleje v pořádku a ventil v hlavě je nový i ložisková stěna. Zatím díky 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
V 21. 8. 2019 at 21:13, Milda91 napsal:

Ok takže vyměním vačku pak dám vědět jestli to pomohlo ale spíš myslím že jo.. tlak oleje v pořádku a ventil v hlavě je nový i ložisková stěna. Zatím díky 

Tak vačku jsem vyměnil a vše je v pořádku hurááá 😄 ještě jednou díky 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem z5... po výměně vačky se ukazuje chyba P0011 řízení časování vačkového hřídele -1.řada válcu - specifikace nedokončena (příliš předčasná) Trvale. porucha se rozsvítí tak za 3 dny auto jede parádně nic neřachtá jako před tím. Když zavřu kapotu tak ani neslyším že by jel.. Normálně šepot květin... no tak jsem to znovu už tak po 4té rozebral a rozvody jsou tak jak mají být, správné napnutí, správné rozměry.. napadá mě vyměnit ten ventil ve vačce.. už nevím nějaký odborník v Břeclavi?? ten motor je hodně smutný příběh 😄 Auto má najeto 165 000 km dávali se nové písty, šálky, turbo, sání, rozvody, hlava opravena, ventily, vačka, ložisková stěna, zdvihátka ventilů, i ten ovládací ventil... 

Odkaz ke komentáři

Před výměnou vačky to P0011 nepsalo? Jaká se dávala, náhrada či origo?

No nevrací se do výchozí polohy a to asi ani při startu, podívej se, ja vypadá skupina 91, pole 3 s požadavkem a pole 4 s realitou, kdy výchozí "opožděná" poloha pro start a volnobh je cca 38°KW, maximální "předčasná" poloha pak odpovídá cca -22°KW. Záleží tedy jak moc se vrací/nevrací, jestli to běží na volnoběh klidně, asi to nebude o moc, jinak by se to dusilo.

Stěnu píšeš jste měnili, píšeš i o novém ovládacím ventilu, tím myslíš co? Ten mechanický řídící ventil s levotočivým závitem (06H109257C), nebo ovládací magnet (06L109259D)? Ty to mohou dělat oba dva 😏

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...