Milda91 Odesláno Září 9, 2019 Sdílet Odesláno Září 9, 2019 Tak vyřešeno doufam že už bude klid.. díky za rady nakonec za to mohl ten magnet 06L109259D už je to v pohodě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Září 15, 2019 Sdílet Odesláno Září 15, 2019 Tak na aute vymeneno snad uz vse co jde a opet nouzak a prilis chuda smes na 1. rade valcu, motor zacal kolisat otackama na volnobeh az chcipnul. klasika EPC a grilovane kure, nouzovy rezim po cca 2 mesicich od poslednich oprav.po vymazani chyb zas jede normalne. ja uz nevim co dal hledat a menit. Vymeneno:pcv ventil vcetne trubek, vyrive klapky, skrtici klapka, plynovy pedal, lambda sonda, svíčky a civky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 16, 2019 Sdílet Odesláno Září 16, 2019 Je to naslepo bez kodu chyby ... Co takový tlak paliva, jak na railu tak před vs.čerpadlem? Ono i řízené dopravní čerpadlo v nádrži umí zazlobit ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 16, 2019 Autor Sdílet Odesláno Září 16, 2019 Může propouštět jeden vstřik a tím pádem na railu nedosáhne požadovaný tlak... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
joel Odesláno Září 22, 2019 Sdílet Odesláno Září 22, 2019 Mam o2 1,8tsi, kod motoru BZB. Kdyz jsou otacky pres 3000ot, tak se mi obcas stane, ze najednou mi prestane ragovat na pedal a vubec netahne (okamzita spotreba 0l), jakmile padnou pod 3000ot, tak reaguje, ale jenom se k nim dotahne. Zadna chybova hlaska, nic. Intervaly se mi zdaji stejne dlouhy. Druha chyba, kdyz je motor zahraty, tak obcas nenastartuje - nastartuje, ale hned chcipne. Po odpojeni vahy vzduchu, tak nastartuje, pak se vaha pripoji a motor uz jede, jenom obcas ty otacky. Zase vse bez zaznamu v RJ. Jinak vaha vzduchu vymenena, skrtici klapka vymenena (ta mi dnes zahlasila chybu p0638), rozvody vymeneny, vysokotlake čerpadlo paliva taky. Nevim, co to muze byt. V servisu mi rekli, ze mam spatnou RJ, coz se mi nezda. Obcas spadne do EPC, ale jakmile zhasne, tak o tom zadny zaznam neni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gojira Odesláno Září 29, 2019 Sdílet Odesláno Září 29, 2019 Ahoj, 1) Když auto jede za studena, tak vibruje. Nejvíc na 5-6 70-100km/h 2000-2500 ot. Pak to vymizí a za tepla ok (Přijde mi to ok i při studeném startu za teplého letního dne). Myslíte, že může pomoct to přehrání SW v AS? Stačí zavolat do AS, že chci přehrát SW, kvůli tomuto problému? Kolik to tak stojí? 🙂 2) Posledních 10 tis. km slyším kovový zvuk (cvakání) při zmáčknutí plynu (na neutrál, na 1, 2,.., pak už to neslyším kvůli hluku okolí..) od motorového prostoru. (Nedaří se mi lokalizovat zdroj, ale laicky bych to popsal z levé horní strany motoru...). Mám 14 tis. km po rozvodech, ovšem netuším jestli bylo zvuk slyšet už předtím... Poslední dobou mi přijde, že to je ještě horší, takže to začínám řešit. Netuší někdo co by to mohlo být nebo je to normální? Přikládám video: https://photos.app.goo.gl/bFNPJTy3MJYsFUwv5 2) Všiml jsem si, že mám poslední dobou poměrně černé koncovky výfuku, netuším jestli to může mít něco společného... 4) Kontroloval jsem svíčky, přijdou mi ok (30tis. km) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 23, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2019 při studeným startu,kde jednotka zapne větsí směs benzínu, mám nestabilní otáčky... skáče to mezi 750 rpm až 850 rpm.... něco tam vrčí v motoru, po 30 sekundách kdy skončí studenej start je vše ok... adaptace 93 mě ukazuje cca -1,21 stupnu na napínáku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 24, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 24, 2019 to je normalni, ohriva kat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Listopad 25, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2019 Ano mam to stejne. Auto jakoby skube pod zadkem a pak klid... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Listopad 25, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2019 (upraveno) Mě se to chová celkem kultivovaně i při tom zahřívání katu. Těch 30s stabilně zvýšené otáčky a pak klid. Když se rozjedu dejme tomu jen pár vteřin po nastartování (málokdy), tak si to zvykne jednou škubnout. Upraveno Listopad 25, 2019 uživatelem rusty333 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Listopad 25, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2019 @marekczek Tobě to ale už baští trochu olej, ne? To pak sedla sacích ventilů nejsou moc čistý (ty nejsou ani u těch, co jim to olej nebere) a to dokáže při tom dvojitým vstřikování, zpožděným zapalováním atd. při fázi zahřívání katalyzátoru chod motoru docela ovlivnit a ten pak cuká jak divej ... Co myslíš tím vrčením? Podle mě tam nemá co dělat zvuk kterej vygraduje v 10 vteřině záznamu, viz. odkaz, je to tedy jeden z nejhorších "ratlíků", co jsem viděl, jinak tam ale žádný jiný nenormální zvuky neslyším. https://uloz.to/file/6Vi4cHuabPAe/cdaa-ea888-cold-start-mp4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 25, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2019 (upraveno) dřív to necukalo... ted se ty otáčky houpají při ohřevu katalyzátoru.... no popřípadě cold start vypnu... Upraveno Listopad 25, 2019 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Listopad 25, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2019 Jasně že to dříve necukalo, právě znečistění sacích ventilů, případně klapky to nyní dělá. Vypnout lze kdeco, ale tuhle fázi (HSP/HOSP) jedině úpravou v ECU ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 27, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 27, 2019 Jj přehrát motorovkuOdesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jarynn Odesláno Listopad 30, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2019 Ahoj, nedávno jsem koupil Octavii 2 s motorem 1.8tsi cdaa. Někdy po jízdě kdy parkuju a nechám motor běžet na volnoběh vyskočí na palubáku hláška Tlak oleje/ maximální otáčky motoru 4000ot/min. Na oleji je najeto maximálně 1000 km. Čidla co jsou pod ol. filtrem jsem vyměnil a je to beze změny. Diagnostika nic nepíše. Setkal se už někdo s tímhle problémem a úspěšně ho vyřešil? Děkuji za odpovědi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2019 Setkal a řešení je víc... Ozvy se do SZ nebo zavolej... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
djuSo Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 On 8/21/2019 at 8:14 PM, rayx said: Lopatky v přestavovači na sací hřídeli, budou vykloktaný ve svým uložení ... Taky genius INA pro VAG, v GEN se alespoň ponaučili 😜 Že by to dělal ovládací magnet nebo řídící ventil spíše ne, chtělo by to projet a logovat kanál 91, pole 3 a 4. A nebo katastofický scénář, jak je na tom tlak oleje, že by nedopínal řetěz a právě při náběhu na sací vačku to chtělo přeskakovat? No, že to dělá jen záhřátý by tomu napovídalo ... GEN1+2 versus GEN3 Mám rovnaký problém na Gen2 / CDAA. Neviete niekto náhodou, kde by sa dal zohnať taký repair kit ak existuje? Alebo je potreba vymeniť komplet celú saciu vačku? Ďakujem 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 celou vacku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlos Odesláno Únor 9, 2020 Sdílet Odesláno Únor 9, 2020 Čau , potřebuju poradit Superb 1.8tsi , BZB,118kw, r.v 2009, najeto 150tis. Po zahřátí oleje cuká i na volnoběh, diagnostika píše chybu časování vaček a nízký tlak oleje, jsou tam nové rozvody , nové olejové čerpadlo. Zkontrolovali se rozvody , šály na klice a ojnicích. Vše ok. Dík za rady kde by mohl být ještě problém s tím tlakem oleje 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 9, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 9, 2020 Vacka původní???Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlos Odesláno Únor 9, 2020 Sdílet Odesláno Únor 9, 2020 Vačka je původní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 10, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 10, 2020 PCV... a skrtici klapka??? Vycistena a nastavena??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlos Odesláno Únor 10, 2020 Sdílet Odesláno Únor 10, 2020 PCV je ok, klapka taky. Motor olej nebral. Spíš hledám kde se ztrácí tlak oleje, na čídle ukazuje tlak jen 0.9 bar. Nemá tento kanál být zaslepeny? Je u pravé vodící lišty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
andre3d Odesláno Únor 11, 2020 Sdílet Odesláno Únor 11, 2020 A co ložiska vačky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 11, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 11, 2020 Teen otvor jsem nikdy nezkoumal... Na olej je moc velký, spíš Loz stěna, ventil... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lubomir Odesláno Únor 20, 2020 Sdílet Odesláno Únor 20, 2020 vyborne forum, som tu zaciatocnik, takze ak urobim nieco v rozpore s pravidlami, ospravedlnujem sa predom. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 21, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 21, 2020 A?Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maran5 Odesláno Únor 29, 2020 Sdílet Odesláno Únor 29, 2020 (upraveno) Zdravím,nevíte prosím co by mohlo způsobovat, že spojka zabírá pokaždé trochu jinak,rozdíl je celkem velmi malý,ale když to zabírá blíž u podlahy,tak jde trochu hůř řadit,projevuje se to hlavně v zimě,najeto 90tis. Upraveno Únor 29, 2020 uživatelem maran5 chybějící info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dawoo Odesláno Březen 28, 2020 Sdílet Odesláno Březen 28, 2020 Zdravím. Snažím se vyřešit chybu z diagnostiky 12600. Vím že to má spojitost s vířivými klapkami. Zajímalo by mě co je příčinou a co tato chyba může zpusobit - dopad na spotřebu paliva či výkonové ztráty nebo jiné problémy. Žádná kontrolka nesvítí auto jezdí jen pozoruju rozdílnou spotřebu a jakoby ztrátu výkonu na stejné trase a to 0.5-1l /100km když je vlhko nebo chladno okolo 0°C nebo sucho a teplo, ve prospěch suchého a teplého počasí. Je nutné měnit celé sání s klapkami nebo je chyba jinde? A hlavně ma smyls se tim zabyvat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 30, 2020 Autor Sdílet Odesláno Březen 30, 2020 Sundat Sabina podívat se na klapky a jejich chod... Skouknout snímač polohy klapek... Rád se kazí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.