Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Tak na aute vymeneno snad uz vse co jde a opet nouzak a prilis chuda smes na 1. rade valcu, motor zacal kolisat otackama na volnobeh az chcipnul. klasika EPC a grilovane kure, nouzovy rezim po cca 2 mesicich od poslednich oprav.po vymazani chyb zas jede normalne. ja uz nevim co dal hledat a menit. Vymeneno:pcv ventil vcetne trubek, vyrive klapky, skrtici klapka, plynovy pedal, lambda sonda, svíčky a civky.

Odkaz ke komentáři

Mam o2 1,8tsi, kod motoru BZB. Kdyz jsou otacky pres 3000ot, tak se mi obcas stane, ze najednou mi prestane ragovat na pedal a vubec netahne (okamzita spotreba 0l), jakmile padnou pod 3000ot, tak reaguje, ale jenom se k nim dotahne. Zadna chybova hlaska, nic. Intervaly se mi zdaji stejne dlouhy.

Druha chyba, kdyz je motor zahraty, tak obcas nenastartuje - nastartuje, ale hned chcipne. Po odpojeni vahy vzduchu, tak nastartuje, pak se vaha pripoji a motor uz jede, jenom obcas ty otacky. Zase vse bez zaznamu v RJ. Jinak vaha vzduchu vymenena, skrtici klapka vymenena (ta mi dnes zahlasila chybu p0638), rozvody vymeneny, vysokotlake čerpadlo paliva taky. Nevim, co to muze byt. V servisu mi rekli, ze mam spatnou RJ, coz se mi nezda.

Obcas spadne do EPC, ale jakmile zhasne, tak o tom zadny zaznam neni.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

1) Když auto jede za studena, tak vibruje. Nejvíc na 5-6 70-100km/h 2000-2500 ot. Pak to vymizí a za tepla ok (Přijde mi to ok i při studeném startu za teplého letního dne). Myslíte, že může pomoct to přehrání SW v AS? Stačí zavolat do AS, že chci přehrát SW, kvůli tomuto problému? Kolik to tak stojí? 🙂


2) Posledních 10 tis. km slyším kovový zvuk (cvakání) při zmáčknutí plynu (na neutrál, na 1, 2,.., pak už to neslyším kvůli hluku okolí..) od motorového prostoru. (Nedaří se mi lokalizovat zdroj, ale laicky bych to popsal z levé horní strany motoru...). Mám 14 tis. km po rozvodech, ovšem netuším jestli bylo zvuk slyšet už předtím... Poslední dobou mi přijde, že to je ještě horší, takže to začínám řešit. Netuší někdo co by to mohlo být nebo je to normální?

Přikládám video: 

https://photos.app.goo.gl/bFNPJTy3MJYsFUwv5

2) Všiml jsem si, že mám poslední dobou poměrně černé koncovky výfuku, netuším jestli to může mít něco společného...

4) Kontroloval jsem svíčky, přijdou mi ok (30tis. km) 

IMG_2482.jpg.c5cf4ca741602645702f6c666aeeb106.jpgIMG_2476.jpg.279bf03d0ae0850d910d36657bbd39b0.jpgIMG_2472.jpg.a5a73355dffb32fa71b4f50d8a5e14d5.jpgIMG_2462.jpg.0df6ab4018bb67ca5332355d7bd8c139.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

@marekczek Tobě to ale už baští trochu olej, ne? To pak sedla sacích ventilů nejsou moc čistý (ty nejsou ani u těch, co jim to olej nebere) a to dokáže při tom dvojitým vstřikování, zpožděným zapalováním atd. při fázi zahřívání katalyzátoru chod motoru docela ovlivnit a ten pak cuká jak divej ...

Co myslíš tím vrčením? Podle mě tam nemá co dělat zvuk kterej vygraduje v 10 vteřině záznamu, viz. odkaz, je to tedy jeden z nejhorších "ratlíků", co jsem viděl, jinak tam ale žádný jiný nenormální zvuky neslyším.

https://uloz.to/file/6Vi4cHuabPAe/cdaa-ea888-cold-start-mp4

Odkaz ke komentáři

Ahoj, nedávno jsem koupil Octavii 2 s motorem 1.8tsi cdaa. Někdy po jízdě kdy parkuju a nechám motor běžet na volnoběh vyskočí na palubáku hláška Tlak oleje/ maximální otáčky motoru 4000ot/min. Na oleji je najeto maximálně 1000 km. Čidla co jsou pod ol. filtrem jsem vyměnil a je to beze změny. Diagnostika nic nepíše. Setkal se už někdo s tímhle problémem a úspěšně ho vyřešil?

Děkuji za odpovědi

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
On 8/21/2019 at 8:14 PM, rayx said:

Lopatky v přestavovači na sací hřídeli, budou vykloktaný ve svým uložení ... Taky genius INA pro VAG, v GEN se alespoň ponaučili 😜

Že by to dělal ovládací magnet nebo řídící ventil spíše ne, chtělo by to projet a logovat kanál 91, pole 3 a 4.

A nebo katastofický scénář, jak je na tom tlak oleje, že by nedopínal řetěz a právě při náběhu na sací vačku to chtělo přeskakovat? No, že to dělá jen záhřátý by tomu napovídalo ...

GEN1+2

versus GEN3

 

Mám rovnaký problém na Gen2 / CDAA. Neviete niekto náhodou, kde by sa dal zohnať taký repair kit ak existuje? Alebo je potreba vymeniť komplet celú saciu vačku? Ďakujem 🙂

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Čau , potřebuju poradit

Superb 1.8tsi , BZB,118kw, r.v 2009, najeto 150tis. 

Po zahřátí oleje cuká i na volnoběh, diagnostika píše chybu časování vaček a nízký tlak oleje, jsou tam nové rozvody , nové olejové čerpadlo.

Zkontrolovali se rozvody , šály na klice a ojnicích. Vše ok. 

Dík za rady kde by mohl být ještě problém s tím tlakem oleje

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím,nevíte prosím co by mohlo způsobovat, že spojka zabírá pokaždé trochu jinak,rozdíl je celkem velmi malý,ale když to zabírá blíž u podlahy,tak jde trochu hůř řadit,projevuje se to hlavně v zimě,najeto 90tis.

Upraveno uživatelem maran5
chybějící info
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím. Snažím se vyřešit chybu z diagnostiky 12600. Vím že to má spojitost s vířivými klapkami. Zajímalo by mě co je příčinou a co tato chyba může zpusobit - dopad na spotřebu paliva či výkonové ztráty nebo jiné problémy. Žádná kontrolka nesvítí auto jezdí jen pozoruju rozdílnou spotřebu a jakoby ztrátu výkonu na stejné trase a to 0.5-1l /100km když je vlhko nebo chladno okolo 0°C nebo sucho a teplo, ve prospěch suchého a teplého počasí. Je nutné měnit celé sání s klapkami nebo je chyba jinde? A hlavně ma smyls se tim zabyvat? 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...