Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Diky za odpoved. Ted prave po ranu kdy je chladno tak jsem to skusil a uplne normalni chod a zadny problem.

Dalsi priblem je ze v mojim okoli temto motorum nic moc nikdo nerozumi a tak nastavit klapky popripade zjstivat nake priciny je nemyslitelne kdyz ubnas v servisech mi rekli ze rozvody se u tehle motoru nedelaji.. 

S rozvodama jsem musel ke Garnymu do Prahy. Tak si asi udelam vylet :(.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

zdravim, mam problem ohledne motoru 1.8 tsi na octavii. najeto cca 205000km

loni jsem delal GO motoru - menily se pisty, vodni pumpa, napinak rozv. retezu, repas hlavy, atd...nyni mam najeto asi 9000km po GO a auto zacalo po zahrati na 90stupnu dost kourit z vyfuku. dym je modro sedy. take zacal dost mizet olej cca 1l/1000km. casto kontroluji stav a nez se obevil dym tak po GO olej nemizel skoro vubec - nebylo potreba dolivat. nyni jsem chtel olej vymenit.

menil jsem PCV avsak bez uspechu. obe hadice k pcv byly dost od oleje.

na diagnostice to hlasi chybu na obou lambda sondach P2237 a P2097.

dymivost se projevuje hlavne pri jizde po meste pri rozjezdech anebo pri jizde z kopce bez plynu. mimo mesto mi prijde ze to neni tak hrozne, auto evidentne dost zapacha.

mam podezreni na olej pres turbo nebo pres gufera ventilu. 

nesetkal se s tim nekdo? dekuji

Odkaz ke komentáři

Já kdysi řešil chcíplé turbo taky. Modrý dým jsem úplně neviděl, ale přijde mi, že kouřivost na volnoběh byla horší. Ale je to spíš dojem, byla zima.

Mimochodem jak ubývá ten olej, ztrácí se průběžně, anebo furt nic a najednou poskočí hladina? A jak vypadá třetí svíčka, je nějak výrazně víc špinavá, utavená.. ?

Odkaz ke komentáři

To p2p: Chcipání po nastartování

Dal jsem auto do servisu kde dělají generálky i nákladáků, pry použili nějakou opravnou sadu na vířivé klapky . Jen jsem nepochopil zda je to opravná sada nebo sada na vyřazení systému vířivých klapek, budu s níma teprve mluvit a auto si přebírat tak pak doplním další info.

Odkaz ke komentáři

Posunutý stromek je při téhle hodnotě blbost, to by muselo být o řád a ne v jednotkách.

Na to že je to po výměně je to ale dost v mínusu, jako jetý rozvody. Však kousek výš je podobná hodnota u autí, který má už něco nalítáno.

Ty dvě chyby, to asi prase mechanik rvalo za kabeláž při rozvodech.

Odkaz ke komentáři

Jde o to, co ten odborník, který měnil ty rozvody, vlastně všechno dělal ... Že by měl důvod senzor klepání povolovat, to snad ne 😂 Taky mohl sensor odejít, ale když nevíme co se všechno dělalo, možností je moc

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16712/P0328/000808

Jak běží motor na volnoběh, klidně, nebo se klepe nebo cokoliv jinýho? Pokud hrabal i do časování vyvažováků, mohl se netrefit ... Ale chyba je sporadická, bude to čidlo a nebo jeho kabeláž.

Na to že maj být rozvody udělané je ta hodnota synchronizace klika vs vačka ale blbě, mělo by to být kolem 0 nebo dokonce i lehce do plusu.

-2,7 je hodnota u vytahanýho řetězu jetého rozvodu. Víš, jaký použil díly, jejich značku a označení? Zná ten motor nebo to dělal poprvé?

Odkaz ke komentáři

No tak rozovody mi menil známy, už daké tsi robil, ale konretne 1,8tsi ešte nie, po pokeci s ním sa so snímačom klepania nerobilo nič. Rozvody sú od Febi, neviem čimtoje zlá alebo dobrá volba, menil sa iba jeden rozvod a to teda vačky,kluka, na ten s hriadelmi sa nesiahlo. Plus dáke tesnenia a skrutka na kluke.

Bojím sa toho reklamovat to, radšej by so  bol rád keby to pozrel dakto kto to robí bežne, prípadne vie popísat  kde sa stala chyba.

Elektrikár vylúčil, že by bol senzor klepania vadny po premeraní a hlavne podla hodnot , signal priliš velky, tvrdí že by mohlo byt niečo s rozvodami respektíve niečo s motorom ako takým.

Volnobeh je nekludny cca 30s po prvom, studenom štarte. Potom je to ok, toto jedine sa zmenilo po výmene rozvodov, predtým to lietalo viac.

Dnes sa mi stalo po 5 minutach jazdy, že motor chvilku netahal a v ten moment sa rozblikala kontrolka motora-vrtulnik, ale zhasla a auto potom normalne išlo.Po napojení na diag. boli dve chyby sporadicke- vynechavanie 1. a 2. valca. Može byt  nečo so sviečkami/cievkami? či to je stale problem s rozvodmi?

Budem rád za každý postreh.

Mám jednu foto z vymeny rozvodov.

IMG-20201009-WA0012.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Páni, takže vraciam sa späť k problému, nikto mi nevie kompetentne poradiť, svoju pozornosť obrátim teda sem. 

ROZVODY sú nastavené asi blbo, ale ako som predtým písal nechcem to dávať zas niekomu neschopnému do rúk.V okolí som schopneho nenašiel. Podľa najnovších hodnôt je kanál 93/3 na hodnote cca - 3,02. Vie mi niekto poradiť ako to premerať sám ci je to posunuté o zub alebo kde je asi chyba. Meria sa to iba cez ozub. kolesá vačiek posuvným meradlom, podľa videí z yt? Na spodnom dekli podľa serv. manuálu má byť na štvrtej hodine zárez tak ako je na remenici kľuky zárez a na dekli neexistuje, je to ok? Ako teda ako laik rozvody skontrolovať okrem diagnostiky? S ktorej vieme že budú zjavne zle.  SENZOR Klepania stále po pár km skočí ako chyba. 

Problém číslo 2. Sanie a klapky. To som sa nahneval a sanie dal von vymenil oba snímače, tesnenia a veci okolo, adaptácie a od výmeny namiesto chyby P2015 pribudla chyba P2004, pritom pri vybratom saní klapky jazdia normálne. Dá sa z vcds vyčítať či je chyba v kabeláži? Keďže snímače sú oba nové a originál. 

 

Prikladám dáke foto z diag., vopred dík. 

IMG_20201123_130117.jpg

KLAPKY v saní, kanál 142, nešli prispôsobiť, stále píše chybu. 

IMG_20201123_125957.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...