Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

Přesně jak se mi snažil jemně naznačit uživatel Henndry. Začne to tím, že chceš vyměnit písty - myšlenka je OK - písty v sadě stojí 10k. A jakmile to rozděláš, tak si budeš chtít vyměnit ložiska na ojnicích, budeš chtít vyměnit olejové trysky chlazení pístů, dát nové rozvody, veškerá gufera, asi vyměníš i vodní pumpu a přeci to nezaděláš bez repasování hlavy? 😄 nakonec zjistíš, že jen v materiálu jsi utopil 50k+ a to na to ještě nikdo ani nesáhl. Ani nemluvim o tom, že když máš motor venku, tak budeš chtít udělat spojku včetně dvouhmoty...

Jako sám nevím, kolikrát se pomodlím, než otočím poprvý po opravě klíčkem...

Link to post
  • 1 month later...

Zdar všem,

pokračování příběhu GO 1.8 TSI. První fáze proběhla úspěšně, auto nastartovalo, najeto nyní asi 80km. Akorát z toho lezou podivné zvuky, zní to jako velmi velmi tichý ropák. Jen na volnoběh, v autě při jízdě žádné nepatřičné zvuky slyšet nejsou. Z toho co se nedělalo mě napadají akorát zdvihátka pod vačkou.

Druhá fáze je 10t km bez spotřeby oleje...

Link to post
Posted (edited)

Preju vsem majitelum 1.8 TSI aby je jejich motor naplnoval stestim. Ja jsem sveho Superba poslal do sveta a vymenil ho za Superba III 2018 kombi TDI 140KW LaK. 4x4. A presouvam se do dane sekce. Stale sleduji i tuto sekci a kdyz budu vedet tak pomuzu i zde. Diky vsem za rady co jsem zde dostal a preji mnoho ststnych kilometru!

Jeste se zde zeptam. Proc kupujete auta s motory CDAA?  Kdyz je temer jiste ze kazdy ma vadu motoru?  Vim, ze kdyz zacnou byt problemy se spotrebou oleje tak se to resilo pistni sadou z BZB a bylo po problemu. Ale urcite doporucuji se motorum CDAA/CDAB vyhnout obloukem. Tech je na inzerci vetsina a lakaji levnou cenou ale pryc od nich. Zajimava nabidka je auto s motorem BZB. Novejsi nad 2012 uz jsou zase radove drazsi takze kdyz Octavia II/SII tak max rok 2008. Nebo vice nez 2012 myslim.

Edited by Henndry
Link to post

Tak gratuluji k novému vozu, také děkuji za původní upozornění, které se opravdu trochu naplnilo 😄 opravdu mě to nadšení v průběhu opravy začalo přecházet. Z mé zkušenosti bych potvrdil i to, se těmto motorům obloukem vyhnout. Oprava nikdy nevyjde levně a pokud člověk platí i práci, tak už z toho vychází ekonomicky nesmysl.

Henndry, přeju hodně štastných kilometrů se supíkem, který je i mým vysněným autem, ale ekonomika jde zatím proti mě 😄

Link to post

Diky moc. Ja jsem predal jen to co jsem sam zjistil... Na servis v 1. Rade doporucuji Garnyho z Prahy. Je to kouzelnik dokaze opravdu kouzlit 😉 Ted jsem nasel dalsiho "kouzelnika" z meho okoli jelikoz jezdit prez pul republiky neni zrovna ideal tak kdyby jste mel nekdo poruchu na aute a jste od CL a okoli tak napiste. Nektere veci si proste clovek sam neudela i kdyby se rozkrajel a precetl 10x forum 🙂

Link to post

Ahoj všem znovu. Motor zatím jezdí, nicméně ve volnoběžných otáčkách má, podle mě, ne úplně v pořádku zvuk. Přikládám video na YT. Podle poslechu tyčkou jde zvuk od rozvodů, pocitově bych typoval přestavovač vačky. Měl jste někdo něco podobného?

Po montáži rozvodů při protáčení motoru se vždy po otáčce vačky a jejím přeskočení ozvalo ťuknutí právě v přestavovači. Nic velkého, ale bylo vidět, že si to tam poskočí. Jinak motor se projevuje při jízdě řekl bych standardně bez pazvuků apod.

Budu rád za každou radu. Děkuji

 

Link to post
Posted (edited)

Jestli je volnej přestavovač na těch "lopatkách", je to nový díl ... Jestli jen lopatky samodomo, nebo celek sací vačice je otázka možností.

https://www.youtube.com/watch?v=TrFiN5vRIxY

Určitě bych ale měřil tlak mazání, aby byl podle předpisu, a nespoléhal jen na to, že čidlo nízkého tlaku je na volnoběh sepnutý 😉

Edited by rayx
Link to post

Díky za to video. Já s jistotou nevím, jestli je ten přestavovač volný, každopádně rozdělané jsem to neměl.

Tlaky jsou normální. Volnoběh 2 bary, nad 3700 ot/min se to přepne a je tam něco kolem 3,5 baru.

Možná je v prčicích i ten ventil, ale po přepnutí ventilu přes diagnostiku se vačka otočí, začne to víc prdět, při vypnutí se zas otočí zpět.

Pravdou je, že v těch prsíčkách na vačkách chyběla větší část toho filtříku a ta část se nenašla, takže malá šance, že sedí někde v tom přestavovači tady asi je. Nicméně za tím sítkem je ještě ventil a potom kanál k přestavači, který vede přes ten děravej váleček do ventilu přestavovače. 

Link to post

Volnoběh 2 bary, při jaké teplotě motoru?

Sítko může být kdekoli, do přestavovače by ale nemělo kudy projít. Podle posledních postupů je povolená montáž ložiskové stěny bez tohoto sítka, redukční ventil v přívodním kanálku pro variátor ale musí být OK.

To "dieslování", jde o uložení těch lopatek, lopatky se opotřebovávaj a tím přestává být přesný natáčení. Při rozebírání bacha na souosost celku variátoru, bez demontáže celé sací vačkové hřídele bych to ani nezkoušel.

Gen3 motorů EA888 dostala modifikaci variátoru, ale tam ze děje zase něco jinýho, výsledek ošoupání plastovýho těsnění nebo dokonce popraskání materiálu má stejný výsledek, TSI zní jak řádný TDI ...

Link to post

Měřeno na zahřátém motoru, respektive mám dojem, že na studeném to drželo na volnoběh stejně 2 bary jako na teplém a tu vyšší hodnotu odečítala paní a to byl motor určitě teplý.

Hele jde o to, že jestli to jen blbě zní a jde jen o přestavovač, tak to klidně i nechám být. Mě osobně teď jde jen o to, aby ten motor nelehnul... Teď budu na 500km měřit tlaky válců, tak u toho oměřím i kompletní tlak oleje. 

Přišlo mi, že po zahřátí motoru se ten zvuk zesílí, za studena to slyšet je, ale ne tolik. Úplně na začátku byl slyšet i rozvodový řeťez, ale to si docela sedlo.

Na začátku byla hodnota odchylky vačky a kliky 0,13° a včera už tam bylo 0,39° tak doufám, že to už moc nikam nepoleze...

Link to post

A dneska ráno (lehké mrazíky) po nastartování krásně tiše vyšíval. Stejně jako moje starší FSI. Po příjezdu do práce 30km už to znělo jako diesel, ale zase mi přišlo, že méně, než včera.

Link to post
  • 2 weeks later...

Zdravím,

Objevíl se problém, s nově koupenou octavii 1,8tsi po nájezdu cca 2000km.

Historii auta plně neznám, vzhledem k tomu mě rozvody čekají za měsíc. Ale nejdřívě bych chtěl vyřešit toto.

 

Najeto 230k.

Nevím zda to může mít souvislost, ale ze suchého motoru začel kapat olej nekdě ze spodu. Zatím není přesně nalezeno.

Motor se začel klepat při volnoběhu; vynechavá.

Co se týče PCV ventilu nepřisavá z té dírky, ale nevím jak přesněji otestovat.

Při oddělaní víčka oleje se motor klepe znatelně více, při povytahnutí měrky možná minimalní rozdíl.

Palivo jsem zkoušel natankovat jinde N98  - nepomohlo.

Zapalovací cívky jsem zkoušel navzájem přeházet - bez výsledku. Svíčky jsou čisté bez karbonu a i vyzkoušel jsem jiné.

 

Výpis z vag:

8 závad nalezeno.
000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
               P0300 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 240080 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 18:22:33

             info o závadě:
                    Otáčky: 782 /min
                    Výkon/klapka: 16.9 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 59.0*C
                    Teplota: 31.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 14.224 V

000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
               P0303 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 240080 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 18:23:14

             info o závadě:
                    Otáčky: 788 /min
                    Výkon/klapka: 23.1 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 60.0*C
                    Teplota: 31.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 14.224 V

000770 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
               P0302 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 240080 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 18:23:14

             info o závadě:
                    Otáčky: 788 /min
                    Výkon/klapka: 23.1 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 60.0*C
                    Teplota: 31.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 14.224 V

000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
               P0303 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 239916 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 09:50:57

             info o závadě:
                    Otáčky: 754 /min
                    Výkon/klapka: 12.9 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 82.0*C
                    Teplota: 36.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 13.843 V

000770 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
               P0302 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 239916 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 09:50:57

             info o závadě:
                    Otáčky: 754 /min
                    Výkon/klapka: 12.9 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 82.0*C
                    Teplota: 36.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 13.843 V

001287 - regulace behu naprazdno
               P0507 - 000 - otacky nad zadanou hodnotou - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 240027 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 16:17:42

             info o závadě:
                    Otáčky: 1184 /min
                    Výkon/klapka: 7.8 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 96.0*C
                    Teplota: 38.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 13.970 V

000369 - rada valcu 1: system odmerovani paliva
               P0171 - 000 - system prilis chudy - Kontrolka závad ZAP
             info o závadě:
                    Stav závad: 11100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 239928 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:26:31

             info o závadě:
                    Otáčky: 1239 /min
                    Výkon/klapka: 7.8 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 101.0*C
                    Teplota: 41.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 13.716 V

000665 - regulace plniciho tlaku
               P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno
             info o závadě:
                    Stav závad: 01100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 239944 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:59:28

             info o závadě:
                    Otáčky: 2900 /min
                    Výkon/klapka: 72.1 %
                    Rychlost: 106.0 km/h
                    Teplota: 97.0*C
                    Teplota: 33.0*C
                    Tlak: 970.0 mbar
                    Napětí: 13.716 V

Podle ale  záznamu v realném vynechavá všechny válce.

Mohl by to dělat vůbec vše ten vadný PCV?

 

Prosím, čím by to mohlo být? Případně nějaké rady co udělat/vyzkoušet?

Díky moc

Link to post

Kde přibližně to kape? Na pravé straně hlavy je našroubované čerpadlo - 3 malé šrouby se závitem přímo do hliníku. Pokud to někdo přežene a serve závit, časem selže i zbytek a začne tudy odkapávat olej - teče po svodech, na převodovku a okolo vypouštěcího ventilu vany na zem. Kapička je cca přesně vprostřed motoru.

Link to post
V 9. 6. 2022 at 20:10, Henndry napsal:

Jestli je to CDAA tak tam toho muze byt vice...

Je to BZP

V 10. 6. 2022 at 12:56, Tomas F napsal:

Kde přibližně to kape? Na pravé straně hlavy je našroubované čerpadlo - 3 malé šrouby se závitem přímo do hliníku. Pokud to někdo přežene a serve závit, časem selže i zbytek a začne tudy odkapávat olej - teče po svodech, na převodovku a okolo vypouštěcího ventilu vany na zem. Kapička je cca přesně vprostřed motoru.

z čerpadla to asi nejde, měl jsem dost omezené místo dnes.

Hele, potřeboval bych potvrdit/vyvrátit jestli je to PCV.

video:

Když to bylo ucpané prstem, motor se netřepal a chod OK. Po zapojení se zase klepal.

Měl jsem PCV oddělaný a rozdělaný, včetně membrány vše na pohled ok. Jen se chci ujistit.

 

Edited by Dalik
Link to post
V 8. 6. 2022 at 22:14, Dalik napsal:

Zdravím,

Objevíl se problém, s nově koupenou octavii 1,8tsi po nájezdu cca 2000km.

Historii auta plně neznám, vzhledem k tomu mě rozvody čekají za měsíc. Ale nejdřívě bych chtěl vyřešit toto.

 

Najeto 230k.

Nevím zda to může mít souvislost, ale ze suchého motoru začel kapat olej nekdě ze spodu. Zatím není přesně nalezeno.

Motor se začel klepat při volnoběhu; vynechavá.

 

Tohle mi na BZB dělalo gufero na klice, tekl mi olej mezi převodovkou a motorem, projev motoru i chyby stejné. 

 

Link to post
  • 2 weeks later...

S příchodem léta a zapnutí klimy mi začal při rozjedech pískat řemen, tak jsem ho i s napínákem vyměnil ale píská to dál. Ono si to občas písklo i bez klimy když jsem dal při rozjezdu málo plynu. Bude to řemenice (harmonic balancer) na klice? BZB najeto 380tis.

Link to post
  • 1 month later...

Zdravím, vlastním Octavia II 1.8 tsi r.v. 2008 (kód motora BZB) a najazdené 206 tisíc km. Auto mám 2 roky a v tomto vlákne som sa dozvedel spustu cenných informácií. Prešli sme si už výmenou PCV ventilu, odhaliť chybu mi pomohlo hlavne toto fórum a momentálne riešim vysokú spotrebu oleja. Vraví sa, že BZB nežerie olej a naozaj bolo tomu tak cca do 200tisic km, kedy bola spotreba cca 1l/15k km. Na aute som od kúpy najazdil asi 50 tisíc km a olej naozaj nežral. Momentálne mám však pocit, že dolievam pol litra každých 1000km. Neviem kedy to začalo, možno v období, keď sa menil aj PCV ventil. Mohlo by to nejak s tým súvisieť? Stretol sa niekto s vysokou spotrebou oleja u BZB?

Link to post

Zdravim,

jak u 1,8 tsi cdaa z roku 2010 bere olej ale zjisto jsem ze v roce 2013 dala skoda celej novej polomotor a dne to zase po 150 000km zaclo brat olej cca 0,5 na 1000km ma nekdo cas a chut

Link to post

Fido, myslím že to nebol originál. Nerozumiem sa tomu, ale pamätám si, že mechanik mi spomínal, že vymenil iba "polovicu tej súčiastky" ktorá bola vadná. Odstránilo to všetky poruchy, tak som sa tým dalej nezaoberal. Zajtra zistím, čo to presne bolo menené podľa zákazkového listu. Vedeli by sme s mechanikom vizuálne skontrolovať na tom PCV či to niekde "tečie" ? Vieme najprv nejako zistiť, či je na vine to PCV skôr než do toho nasypem daľšie peniaze? A prosím ťa moc, ktorý PCV je originál?

Link to post
  • 2 months later...

Potřeboval bych radu. Po každém zastavení na křižovatce cítím v kabině benzín, zjistil jsem, že je nasáván z motoru a kabinový ventilátor to nasaje do kabiny. zjistil jsem očucháním, že to jde z palivového čerpadla a z místa zakroužkování na obrázku. nevíte prosím co to znamená a co je špatně. Auto jede normálně jen párkrát se mě stalo, že když jsem akceleroval, tak motor jako kdyby vynechal při tahu, takové pocuknutí. Jinak v poslední době nové svíčky, repas turbo, výměna rozvodů. Děkuju za rady, pokud budou

IMG_4844u.jpg

Link to post
  • 4 weeks later...

Dobry den.

CDAA zacal silne vibrovat, biely dym, smrad spalenej gumy ...

Vymeneny vstrek 2 (novy bosch), 20 km auto fungovalo a potom znova to iste, ten isty vstrek roztaveny.

Co to, prosim, moze byt?

 

signal-2022-10-08-134505.jpeg

signal-2022-11-06-152457.jpeg

Link to post
  • 2 weeks later...

ahoj,

chci se podělit o, pro mě, docela zajímavý problém se svým BZB 340tis km, který začal 2 roky zpět.

Problémy se splehlivě začnou objevovat na podzim, takže to může souviset s vlhkostí. Ale zase přes léto když vydatně prší, tak problém není.

Už si teda úplně přesně nevybavuju posloupnost problémů (velmi podobných), ale vím že 2 roky po sobě jsem odpojil a zapojil konektory k jednotce s kladným výsledkem a byl na rok klid (do dalšího podzimu)... letos jsou problémy trošku jiné, ale přesto velmi podobné 🙂



podzim 2021
auto začalo padat do nouzáku s chybou plynového pedálu a klapky. Udělal jsem nový konektor ke klapce a pedál jsem vyměnil, proměřil ale nakonec pomohlo odpojení, profouknutí a znovu zapojení konektorů k motorové jednotce jako předešlý rok. Byl rok (cca 15tis km) klid bez jediného náznaku tohoto problému. Níže můj příspěvek a reakce od členů (díky @rayx@p2p ještě jednou)

 

podzim (řijen) 2022
Se studeným motorem jsem vyjel na oběd a po pár stovkách metrů začal maxidot hlásit tlak oleje, udělal to asi 4x po sobě (auto jinak jelo normálně, nerozsvítilo se nic), tak jsem se vrátil a odstavil to na firmě na parkovišti že změřím tlak. Dostal jsem se k tomu až po týdnu, namontoval jsem si měřák tlaku a že to nastartuju. Ale nic. Startér točil ale nechytalo to. Napojil jsem diagnostiku a ta hlásila že se nelze spojit s motorovou jednotkou (všechny ostatní jednotky v pohodě). Do toho se při zapnutém zapalování náhodně spínala sahara. Po dalších třech týdnech, kdy byla odpojená baterka, jsem to zkusil nakopnout, ale situace stejná a jen točil startér. Takže jsem si řekl že udělám klasickej fígl s odpojením a vyfoukáním konektoru k motorové jednotce (což jsem už 2x úspěšně aplikoval). Po téhle procedůře to s malým zaváháním naskočilo. Jednou nebo dvakrát to chcíplo. K tomuhle mám ještě poznatek, že neúspěšné starty byly venku při teplotách pod 10°, potom jsem to natlačil do vyhřívané garáže, kde to stálo nejméně 30 minut, než jsem se dostal k motorové jednotce. Takže čistě teoreticky mohlo pomoct jen samovolné ohřátí. Vyčetl jsem 2 chyby - "FAN1 short to ground" a "P0685 ECM power relay control circuit - open circuit". Vymazal jsem je, projel jsem to a po cestě to jednou škublo, jakoby na půl vteřiny chcíplo, ale setrvačností naskočilo, doprovázelo to krátké rozsvícení kontrolek motoru a EPC. Po tomhle se tam objevila už jen ta druhá chyba P0685. Když to stálo nastartované na místě, zkoušel jsem různě hýbat a ohýbat svazky do motorové jednotky až kam jsem dosáhl, ale nic to nedělalo. Pokračoval jsem kontrolou e-boxu, který vypadá čistě, nikde nic na první pohled zaoxidované (ale pravda, neměl jsem to rozebrané úplně až na tišťák, což je možná chyba a měl jsem to udělat jako jednu z prvnách věcí). Pokračoval jsem prohozením relé R1 a R2 mezi sebou následované testovací jízdou (start na brnk) a stání na volnoběh, chyba se neprojevila. Prohodil jsem relé do původního stavu, start na brnk, projel to a nechal stát asi 10 minut na volnoběhu a chyba se neprojevila. Takže v momentě kdy se to ohřálo, tak problém odezněl. Tak jsem počkal do druhého dne (auto stojí venku), než to celé vychladne. S relé na jejich původních pozicích točí a nestartuje. S prohozenými relé točí a nestartuje a opět náhodně spíná sahara. Pokud by bylo vadné relé napájení jednotky a neměla vůbec šťávu, tak předpokládám, že by se nemohla sepnout sahara a jezdit servo škrtící klapky, které je výrazně slyšet. No abych si byl jistý, tak ještě změřím 12V na konektoru k jednotce. Pokud to bude ok, tak s přihlédnutím na předchozí problémy to tipuju na vadnou jednotku.

No snad to má hlavu a patu.
 

@p2p Platí ještě že máš náhradní jednotku? 🙂 1.8TSI BZB. Případně funguje ještě Jurečka? Nedávno jsem jel kolem areálu kde působil a moc tam z něj nezbylo.

 

Edited by rusty333
Link to post

No to co popisuješ se jeví jako klasický studený spoj na PCB.

Nechal bych to někoho šikovného zkontrolovat na studené spoje a popřípadě oživit podezřelé spoje...

Taky by mohl fungovat klasický fígl na dražší IT techniku. Tavidlo na celý plošný spoj a nechat to prohřát na 180 jako celek.

Edited by 15degren
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Boží ponožky 😀 jinak kola pěkná, za sebe preferuju nižší hmotnost, je to pak celkem znát na komfortu. Btw kolik váží takové obuté kolo?
    • Koupil sis 1.8 TSI a jsi špatný z rozměru ráfků? V první řadě sis měl počíst o těch motorech. Co se týče kol, tak na konci techničáku, bývají uvedené alternativní rozměry pneu, tam by jsi měl mít dopsány další rozměry. Tvoje první auto co?
    • Tak rádio aktualizovaný a už vše šlape, ještě jednou díky @DiKey a můžu doporučit 👍
×
×
  • Create New...