Přejít na obsah

Hluk v autě


Guest David77

Doporučené příspěvky

Guest David77

Ahoj kluci. Mám malý dotaz. V týdnu jsem přesedlal z Renaultu Megane do Octavie II. 103kW TDI. Byl jsme trošku zděšen. Vyjeli jsme na první vyjížďku a ze začátku mě trošku šokoval syrový, hrubý zvuk dieselu, když se člověk rozjíždí. Ale to je jen jednička, dvojka a trošilinku trojka. Dál když člověk jede, tak kultivovaný, tichý chod. Což je v pořádku. Šok jsem měl, z hluku v kabině od kol. Valivý hluk. Každé změnění povrchu vozovky je poznat hlukem v autě. Máte stejné zkušenosti? Co s tím?

Odkaz ke komentáři

Nic, to je vlastnost O1 i O2...

Můžou se na tom podílet samozřejmě gumy a povrch silnice, ale obecně jsou Octávky od kol výrazně hlučnější.. a rozdíl oproti ostatním značkám narůstá s "kvalitou" silnice. Tím chci říct, že na D11 která je naprosto šílená je hluk od kol na O1 i O2 strašný, zatímco mondeo bylo o mnoho lepší a C5 docela tichá...

Odkaz ke komentáři

odvazne to tvrzeni, ale kontrola gum by asi byla na miste, jestli nejsou oskakane a a proto huci, nicmene to muze byt i lozisko, ale tam by se opet ozvalo pri 5 nebo 6 stupni takze asi ne. Jestli budou gumy oskakane asi budou i tlumice v riti. Takze tezko nadat po netu.

Odkaz ke komentáři
Guest David77

No koukal jsem na ty Dunlopy 300 sport a něco mají za sebou, ale ještě havárky nejsou. Ale asi i tak ji obuju do nových. Koukal jsem na testy a dobrý včetně nízké hlučnosti jsou Continental Premium Contact 2. Takže zkusím obout a uvidíme. I tak skočím překontrolovat auto do servisu

Odkaz ke komentáři

Bohužel to odvážné tvrzení není, je to skutečnost - oktávie mají hlučnější podvozek i když jsou ložiska a gumy OK. ... s O1 jsem najezdíl 150 000 ... měl 4x nové gumy pokaždé jíné ale spíš renomované značky (2x zimáky) a ložiska jsem měnil cca ve 100 000. Hluk od kol byl vpodstatě stále stejný, podstatně větší než produkují ostatní auta.... O2 mám krátce ale zatím se mi to jeví stejně....

že to není jenom můj dojem - zde jsou různé recence uživatelů:

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=oc...yhledat+Googlem

Odkaz ke komentáři

Mi přijde, že je to taky rozvorem a frekvencí zvuků, co dvě nápravy vydávají + tvarem karoserie. Větší a delší auta jsou zpravidla tišší (jasně, je tam více izolací), protože mají nápravy víc od sebe a tak se to tolik netluče a protože to bývají sedany. Naopak okta je na celkem krátkým rozvoru a je buď liftback, nebo kombi, takže tam hluk má šanci rezonovat a taky nejde tak dobře odstínit, jako (přepážkou mezi kufrem a prostorem cestujících) u sedanu.

 

K těm izolacím - myslim, že cosby kdysi na ŠH psal, jak velikej rozdíl je mezi OII a Golfem V ve prospěch G V prostě jen díky daleko více izolacím.

Odkaz ke komentáři

Nepleťte do toho gumy a ložiska... i když je vše OK a gum vystřídáte mraky, octa má hlučný podvozek a je to konstrukcí... Toledo 1 i VW Jetta2 které jsem měl byly obě na podvozku Golfu 2. rozhodně to byla auta která neoplývala množstvím izolací a každé z nich jsem měl 6 let a najezdil 100 000 a 240 000km takže ložisek a nových gum jsem vystřídal stejně jako na O1 za 150 000km nepočítaně... O1 měla z nich rozhodně největší hluk od kol a stejně jako v řadě recenzí kterí píší majitelé o svých autech a řada z nich tvrdí že O2 je ještě hlučnější což se mi jeví taky (ale mám ji krátce a mohou to v tomto konkrétním případě být i gumyneb jsem je ještě neměnil...)

 

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=oc...yhledat+Googlem

 

zkuste si do goglu zadat octavia a k tomu si vymyslete nějaký notoricky neexistující problém... nenajde vám to jako v případě hlučného podvozku X desítek příspěvků kde různí lidé nezávisle a naprosto jednotně poukazují na hlučnost podvozku... takže na tom asi něco bude, že? Ne opravdu nemáme ty nejlepší auta na světě.... :smich:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
No koukal jsem na ty Dunlopy 300 sport a něco mají za sebou, ale ještě havárky nejsou. Ale asi i tak ji obuju do nových. Koukal jsem na testy a dobrý včetně nízké hlučnosti jsou Continental Premium Contact 2. Takže zkusím obout a uvidíme. I tak skočím překontrolovat auto do servisu

Mám na Octě taky Dunlopy 300 sport...a mám dva poznatky od kolegů....za prvý....rychle se ojížděj a jsou hlučný... a to nejen na mojí Octě, ale i na Opelu Astra a Toyotě Corolle.

Osobně se těším až je vodrbu a jdu do Bridgestone Touranza ER.....max spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Mám na Octě taky Dunlopy 300 sport...a mám dva poznatky od kolegů....za prvý....rychle se ojížděj a jsou hlučný... a to nejen na mojí Octě, ale i na Opelu Astra a Toyotě Corolle.

Osobně se těším až je vodrbu a jdu do Bridgestone Touranza ER.....max spokojenost.

No vidíš to...a já třeba Bridžky na auto už nechci.Bavil jsem se se dvěma členy na Octaviasrazu na Rozkoši a řekli mě to samé (během 20 tisic byli sjeté)

Ted mám Pirellky a uvidime jak dlouho vydrží ale zatim spokojenost a drží stopu pěkně :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Tak panove taky me sere hluk co pronika do interieru. jak od motoru tak od zani napravy tak hluk kterej obiha auto. Dohledal jsem tu spoustu nazoru a spoustu typu odhlucneni, jen nevim co by bylo vhodnejsi a cenove prijatelnejsi. zatim mam v dlouhodobym planu toto:

Nejakej dynamax do kufru a podbehu a mozna pod zadni sedadla, dle toho jak se tam bude dostavat, a pak odhlucnit tapec dveri pomoci nastriku na tapec a pak nalepeni toho jehlanovyho molitanu. Cekam od toho ze prestanu slyset bordel od zadni napravy a prestanu slyset drnceni pri radiu z tapecu a nejakej ten hluk kterej prochazi dverma. Jen nevim jestli neporesit jeste predni podbehy a prostor pod nohama v predu kvuli hluku z motoru, co vy na to?? i tak to totiz prijde na nemalej peniz tak bych nerad zjisitl ze to bude k nicemu. Dokonce v etce sem si vsiml ze nekterej typ auta ma u radici paky ohlucnovaci manzetu pod kozenkym pytle u saltrpaky ja tam mam jen kozenku a pak je videt construct, tak nevim jeslti neco nedat i tam.

 

Dik za jakoukoli radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zdravím, já osobně jsem přesedlal z Passatu B6 a hlučností jsem taky pěkně zaskočenej, nejvíc mě štve okolní hluk, když projede kolem auto, tak je to slyšet jak kdybych měl stažené okno a to mě vcelku štve, už jsem vypátral, že nejvíce to jde ze zadu. Nevím jestli jsem tak "zhýčkanej" nebo je tam jiný problém, tak se chci ještě svést v jiné Oct a pokud to bude stejné, tak jí s ledovým klidem pošlu dál a na škodovku dlouho zapomenu. Jinak hluk ze silnice zase až tak nepocituju.

 

 

 

Tak všem pevný nervy ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

můžu potvrdit. Přešel jsem z jedničkovýho supa a nejvíc co mi vadí je hluk v autě. Není se slyšet a rádio i telefon musí být nahlas (ve srovnání se SUPem). Takže chci zkusit přes zimu odhlučnění. Poradí někdo dobrou a levnou firmu v Praze, která případně je schopna doložit výsledek již na nějaké jiné oktě? Nechci jít stylem pokus-omyl.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Máte někdo zkušenost s Vivid Auto? Dneska jsem tam byl na konzultaci zatlumení. Velice ochotný člověk, velká snaha pomoci, žádné tahání peněz z kapsy atd. Na druhou stranu dílna neprofesionální, málo světla, skladiště a bordel. Na první pohled by se člověk spíše lekl, než hledal profesionalitu.

 

Svezl se s autem a tvrdí, že by mělo stačit potáhnout STB Bomb na zadní nadkolí a uložení tlumiče, plus vylepit nejtenčím materiálem podlahu. že by to mělo stačit k tomu, dostat pryč z auta hluk, co tam jde. Jak je Váš názor? Máte s nimi někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Máte někdo zkušenost s Vivid Auto? Dneska jsem tam byl na konzultaci zatlumení. Velice ochotný člověk, velká snaha pomoci, žádné tahání peněz z kapsy atd. Na druhou stranu dílna neprofesionální, málo světla, skladiště a bordel. Na první pohled by se člověk spíše lekl, než hledal profesionalitu.

 

Svezl se s autem a tvrdí, že by mělo stačit potáhnout STB Bomb na zadní nadkolí a uložení tlumiče, plus vylepit nejtenčím materiálem podlahu. že by to mělo stačit k tomu, dostat pryč z auta hluk, co tam jde. Jak je Váš názor? Máte s nimi někdo zkušenost?

 

Ahoj,

 

tak jak jsi dopadl? už se na to pomalu chystám, tak by se nějaká zkušenost hodila ...

 

Díky a měj se ...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...

Tohle s tímto tématem vlastně bude přímo souviset:

 

Jelikož mám v plánu vyhodit palubovku i s topením, tak mám pár otázek:

 

Protože je topení připojeno na vedení klimatizace i okruhu chlazení, tak je potřeba:

Nechat odsát komplet chladivo ze systému klimatizace -> jasné a srozuměno a s tím není problém, to se spojí i se servisem klimy

Odpojit trubky chladícího okruhu - dle dílenské příručky je potřeba sevřít hadice a pak ještě profukovat příruby k motoru...

 

Je možné to udělat i bez speciálních přípravků? Jsou na to použitelné nějaké obyč svorky za pár korun+ např, gumové ucpávky? Chladící kapalina by se tedy dala rovnou i vyměnit => nebude jí tolik v topení a v trubkách ... ?

 

Děkuji :)

Odkaz ke komentáři

svorkama se zaškrtí přívod do topení, po odpojení vyteče asi 0,2l, zbytek je pak potřeba vylít z výměníku topení po jeho demontování za auta, celá náplň chladící kapaliny se vypouštět nemusí

 

tzn ucpávky nejsou vhodné pro tento účel

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...