Přejít na obsah

Fotky našich Yeti


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Tak jsem měl možnost otetovat Yetiho a mužů říct, ze to nemá chybu.Blo to TDI 4x4, 81 kw.Drží na sněhu a celkem na kluzkym povrchu dot dobře!Podařilo se mi ho trosku zahrabat do sněhu,ale nakonec se pekne vyhrabaly.Napřed to vypadalo,ze bude potrebovat pomoct,alej se dostal na pevnější podklad,tak vyjel.Jediny co je minus oproti octave je ten kufr.Jen kde na něho vzít a nekrást...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 10 měsíců později...

Zdarec panove, vcera sem mel moznost prohnat Yetiho taky a musim rict, jednim slovem Bomba, TDI, 4x4 vykon presne nevim ale podle reakci bych to videl neco kolem stovky kw - do technicaku sem se nedival.

Co se tyce silnice, nadchlo me ze to ani pri max. vytocenim a vodpichu nepisklo nehrablo nic, jen se to odlepilo a vystartoval sem vpred, pak ale nasleduje kratka jednicka a 3tis otacek a umirani - ale to je bolest kterou odstrani chip. po poradnym rozjezdu to docela jede, na 120 za chivlku a pohoda. Pak me to nedalo a zkusil sem ledovou cestu lesem do kopce, auto no stress vyjel sem v poho, moc sem se s tim nesral jedna dva tri a uz sem byl nahore, razeni na uplnym ledu po kterym stejkala voda taky pohoda, ASR blikalo ale auto jelo smele vpred.

Dalsi test byl v lese do prutkyho kopca kam bych jel tak s trakturkem na drevo nebo zetorem pro kmeny, pomala jizda a Yeti naprosto s prehledem, v pulce zastaveni a rozjezd pohoda. Spatky sem nevedel co zapinam ale dle obrazku na budiku pro blbce kopec a auto co jede dolu sem si domyslel ze mi to pomuze z kopce a ejhle fakt jo, nejdriv sem na dvojku s vymacklou spojkou brzdil, pak sem zjistil ze auto vic nez snad nejakejch 10km/h nejede, tak sem pustil brzu a porad nic, tak sem vyradil a pustil i spojku a auto si pomalu sjizdi z kopce aniz by odeme potrebovalo nejakou pomoc, suuupeeer ale moc pomalu - asi je to na vetsi kopce. Tak pak zkouska na trave u lesa do prutkyho kopecka - u hajenky pred Jedovnicema - po trave nahoru, zahrabal sem se a nic, rikam si to je pech nevyjede to ani travnatej rozbahnenej kopec, ale ... vypl sem ASR trochu rozjel a ejle blato litalo kolem a ja vylitl nahoru jak po masle - doslova. Takze timto sem splni skoro vse co sem od auta cekal. No ale nakonec sem to jeste zkusil do prudke cesty kama fakt jezdi jen traktory a taky pohoda, jen sem se pak zahrabal na polu a to uz sem cekal fakt ze se ven nedostanu, ale zase sem vypl ASR - do terenu je to fakt na hovno, a auto si chvilku hrabalo a ejhle byl sem venku.

 

Az pote sem se dozvedel ze je mozny si zapnou natvrdo 4x4 a nenechat to rozdelovani sil na aute, takze to by asi jeste pomohlo, ale i tak sem se jak na silnici tak v blate, lese, trave a terenu citil uplne v pohode a auto nesklamalo.

 

Minusy

Sedadlo nic moc po chvlce sem se moc necejtil hlavne sedak.

Multifunkční volant super, ale na blate na polu kdyz motam volantem abych rychle srovnal kola a prejedu pres ovladani hlasitosti a bud zesilim nebo stlumim radio - no toto bych si asi odpustli a usetril tak nejakej peniz - popr. moznost vypnuti techto tlacitek.

Kufr, fakt sranda - jedna a pul prepravky a koncil sem, ostatni slo na sedadla vzadu.

A posledni vec, nastaveni volantu, kdyz sem mel dost mista na nohy tak sem mel volant malo vysunutej a vic nesel - skoda, prkotina ale mit porad natahlou ruku je voprus ale asi bych si zvykl.

A jako vzdy, stredovej panel tlaci do kolena, ale s tim mam problem u vsech aut.

 

Celkovy hodnoceni - jak silnice tak teren bomba zazitek, auto bych bral a libilo by se mi ale jen do te doby, nez bych potreboval neco prevest, protoze auto s tak malym kufrem je proste na prd, zlata octava. Co se pozitku z cestovani tyce, na delsi streky bych volil jiny sedadla a pak by to slo - toto byli asi nejakej zaklad ci co.

Odkaz ke komentáři

Yeti se mi libil od pocatku co ho zacali vyrabet. Porad jsem chodil do autosalonu a X zkusebnich jizd. Nakonec jsem musel od Yetika upustit,protoze ve vybave ktera by se mi libila,proste vysoka cena. Tak jsem si koupil ojetou Octavii 2 4x4. Dnes jsem rad,protoze jsme ctyri a ten kufr je opravdu malej

Odkaz ke komentáři

S tím ovládáním na volantu to je fakt slabota jelikož se při nepřidvidaném manévru když začneš řešit krizovku tak se ještě mužeš navic leknout tím nechtěnym zvýšením hlasitosti.Mě se to samé stalo když jel jel v SII takže naprosto dobře si ten moment pamatuju :palec:

 

Ty sedačky taky špatny-nemaji dobré boční vedení což by mě osobně dost vadilo.

Ted nedávno si mě zavolal šéf jelikož o Yetakovi uvažuje ale když jsme se divali po cenách referenček tak to je fakt síla.Minimálně v dobré výbavě okolo 600 tisic což mě přijde fakt ujety...tak na doporučení známého jsem mu nasadil brouka do hlavy s Tiguanem-má cca o 80 litrů větší kufr a celkově je líbivější a cenově v podstatě stejná kategorie.Tak uvidíme co si nakonec vybere :P

Odkaz ke komentáři

jj par much to proste ma, a jsete mi pripadl na to co to ma bejt za auto, ze je dost tvrdej na ceste pri prejezdu nerovnosti, proste jak octava a to sem teda cekal ze to bude mekci auto, ale zase je pravda ze sem mohl do zatacky najet rychle a nemusel sem se bat kolibani. Takze neco za neco.

 

Rikate Tiguan, hmmm no budu muset zkusit, spis sem ho chtel srovnat s Duster, zajet do autosalonu a udelat nejakou zkusebni jizdu, uvidime, treba na to ani nedojde. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...