Přejít na obsah

Fabiano er Eso


Guest janysek

Doporučené příspěvky

Guest janysek

Zdravím pánové,

 

tak konečně jsem se dostal k tomu a našel si čas,abych se konečně pochlubil se svojí milenkou...:-) Po roku a půl šetření každé koruny a přeříkání jsem si koupil to mé vysněné 1. autí ( v rámci finančních možností ).Už když jsem viděl poprvé že se bude vyrábět ,tak jsem si říkal,ta jednou bude moje.Když jsem konečně našetřil oné peníze,tak začlo ono dlouhé,složité 3 měsíční hledání správného vozu :-) Nakonec jsem si nechal vůz dotáhnout z Německa 1.8.2010 přes jednoho známého,který mi zařídil veškeré papíry ( technická atd. ) a že mi udělá i údržbu-která nekonec byla taková,že jiné filtry než co tam mají být a jiný olej :-/ Myslel jsem,že zešílím,když jsem to zjistil.Ale co auto bylo doma a nakonec jsem tam pak dal to co ta má být......Plus dodáno bez rádia a vnitřního kaslíku a hlavně nějaký vůl uštípal konektory od navigace a CD měniče.....

 

Info k vozu:

 

-Fabia RS 1.9 Tdi, 96KW, r.v 2004/7 , najeto po dotažení z Německa poctivých 161 000,- , auto obuto 15´´ kolech značky Borbet...originál kola k tomu nebyla,což mě mrzelo...,ale zase dodány k tomu

nové zimní 15´´ na plechách

 

 

-Co se týká výbavy všichni víte co to obsahuje,ale k dodání jen pro info: 4 x airbag, 4x okna v eletrice, střešní okénko, vyhřívané přední sedačky, černé fólie na zadních oknech a Maxidot což mě trošku hřálo za ty jiné nedostatky co byly na vozu.

 

-Během ročního provozu bylo auto trošku poopraveno a doladění nedostatků a také objevení některých závad co se autíčku nelíbilo..A hlavně z vlastní dobré vůle jsem jsem autu dopřál aby mi dobře sloužilo.Takže vyměněno následující:

 

přední náprava-silentbloky malé i velké,čepy řízení,čepy ramene,stabilizační tyčky,geometrie,brzdové destičky a kotouče a nové přední tlumiče jsem nestihl namontovat ( leží ve skřínce ) ale stávající

jsou v poho zatím

 

zadní náprava- výměna tlumičů a dorazů ( i když byly v celku v pohodě ),brzdové destičky a kotouče

 

motor- výměna klínového řemene+napínací kladky,výměna kolena intercoleru ( vystřelilo ),výměna expanzní nádrže,výměna čidla teploty chladící kapaliny,výměna čidla brzdových světel,repas alternátoru

( kulhaly už ložiska ) a údržba 180 000 najeto před měsícem - komplet všechno

 

dovybavení vozu - zamykání zpátečky,rádio Sony,auto obuto na bílá kole Speedline 16´´,denní svícení z Fabie II RS,úprava elektroinstalace

 

do budoucna - alarm,předělání podsvícení uvnitř vozu,úprava muziky,mračítka Milotec možná,změna barvy křídla na pátých dveřích na bílou barvu ( uvidíme-risk je zisk ) :-D ,loketní opěrka,volant+sedačky z Fabie Ii RS, bílá kola Speedline 16´´ ,dlouhé pravé zrcátko atd..:-)

 

 

A za pomoc s opravou a úpravou na voze vděčím svým kamarádům a kolegům..:-)

pro dnešek vše......:-)

 

 

post-18150-0-59286800-1327250077_thumb.jpg

post-18150-0-76940600-1327250081_thumb.jpg

post-18150-0-61441600-1327250086_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...