Přejít na obsah

Chadwickova "zlatice"


Doporučené příspěvky

já když jsem takto nedobrzdil na přechodu, tak jsem byl zprvu taky nasranej, ale pak auto opravili a já si řekl, že kdyby na tom přechodu bejval někdo šel, tak to auto, který jsem na ten přechod hodil, by ho mohlo srazit a děj se vůle boží, jak by to dopadlo!

 

naštěstí, tam nikdo nešel a bylo to v poho... ufff

Odkaz ke komentáři

Tak teď řeším jeden problém, kterého si všimla včera přítelkyně. Je možné, že po nárazu ze zadu do auta přestane topit pravá strana klimatizace ? Před tou nehodou to prý fungovalo. Včera jsme jeli a já měl nastaveno 25 stupňů a bylo mi krásně teplo "v mé polovině" auta. Kačka měla nastaveno u sebe 29 stupňů a pořád ji tam foukal studený vzduch. Tak nevím. Může se tam něco pohnout, uvolnit, poškodit po nárazu ? Ale je fakt, že před nehodou to fungovalo. Možná jen shoda náhod.

Odkaz ke komentáři

No to jsem zkoušel. Pořád právě studený. No uvidíme. Zítra to jede do servisu, tak jim to řeknu. Ale pokud to bude něco, co by mohlo jen částečně souviset třeba s uvolněním, nebo nárazem, tak budu trvat na poškození po nehodě. I když to bude asi někde nějaké čidlo. Ale je fakt, že po nehodě motor držel chvilku vysoké otáčky. Možná je to spíše opravdu jen shoda náhod :loool:

Odkaz ke komentáři

No jestli to bude nějaká závada, která by mohla mít cokoli společného s nějakým nárazem, tak budu tlačit na uznání po nehodě. Ale spíše to bude někde nějaké vadné čidlo. No kažkopádně v úterý musím do Prahy až do soboty, takže si oktuli vyzvednu asi až další pondělí, tak je tam zaukoluji co ještě chci udělat. Nevíte jestli i škodovka mění čelní sklo z připojištění ? Když uz tam to auto bude . . .

Odkaz ke komentáři

Takže nastala zajímavá situace. Včera mi volali ze servisu že auto je hotovo. Ale jelikož mám najeto více jak 110 tis km. tak mi pojišťovna viníka nehody škodu na vozidle zamortizovala a já nakonec musím ještě doplácet asi 6 tis. ! ! ! ! ! Takže včera jsem volal na pojišťovnu, kde jsem řval na všechny. Přehazovali si mě jak horký brambor a nakonec to skončilo tím, že se mi dneska ještě ozvou. A to máme oba dva ( poškozený i viník ) auta pojištěny u České pojišťovny. Tak prohledávám smlouvu, ale nikde nemůžu najít, že pokud má vozidlo najeto více jak 110 tis. tak mi bude provedena amortizace. Nejvíc mě slušně řečeno naštvali v servisu, protože tam určitě věděli, že budu doplácet. Takže pokud máte někdo povinné ručení u České pojišťovny a budete mít nehodu, tak počítejte s tím, že klidně můžete doplácet škodu na vozidle, které jste nabourali. Spát se mi už nechtělo, dneska mě čeká zase volání a nejspíš zvýšení hlasu jak na pojišťovně, tak v servisu - kde to budu řešit asi i přes MB ;)

Odkaz ke komentáři

to jsem zvedav co poresis, pac proste od 100T je auto v pojistovne brano jako ojetina a tudiz amortizace, a nevim jestli jsem tvoji vetu po povinnem ruceni pochopl spravne je je to z pricipu kokotina, ty jako pojisteny nemuzes nikdy platit za zpusobenou skodu nebo doplacet, pojistovna rekne nabourane auto bylo ojete (nad 100 Tkm) a vlozenim novych dilu doslo k zhodnoceni, tim padem bude muset majitel nabouraneho vozidla musel (jak se rika v Slunce Seno ... ) budete muses este neco doplatit, das ist malo.

 

Je to dano s tim nic nenadelas ani MB ti nepomuze

Odkaz ke komentáři
Ale jo, tohle beru, ale né jako poškozený. Jak jako poškozený mám něco dolácet ? Ať to vymáhají po viníkovi. Teď jsem mluvil s kámošem a má auto pojištěné u Kooperativy a po nehodě plnění naprosto bez problémů.

Kooperativa neni špatná i když pojistné události plní hůř než česká...myslim tim že časově jim to trvá déle.Jinak jsem měl taky potíže s čekou ale nesmiš si to nechat líbit a musiš s nima prostě vyjednávat...já jsem naštěsti uspěl ale byl to boj...

Odkaz ke komentáři

Ale tady jde prostě o princip. K čemu si tedy platím povinné ručení ? Pokud do někoho nabourám, a podívám se poškozému na tachometr a bude mít najeto více jak 110 tis. nebo auto starší 6ti let, tak můžu počítat s tím, že mu pojišťovna naproplatí celou škodu ale provede mu amortizaci. I jako poškozenému. A co pak ? Pak to může po mě vymáhat, jelikož jsem mu defacto způsobil škodu tím, že musel doplácet. Ano, ať provedou amortizaci, ale u viníka. Potom se mám bát, že mi bude třeba hrozit občansko právní jednání. K čemu si potom platím povinné a mám pojistné plnění do 100 mil.

Odkaz ke komentáři

To už dělám. Nikde to není napsáno. Mám tady před sebou smlouvu. A to mám All risk. A jak mi můžou říct, že došlo ke zhodnocení vozidla ? Kdybych to chtěl někdy prodávat, tak už to prodávám s titulkem auto bouráno. Takže za menší cenu - tudíž ? Znehodnocení. Prostě nejsem r*m. To bych to hodil na rasismus a zaplatili by mi to. Asi zajdu do školky a půjčím si všechny děti a zajdu na pojišťovnu. A tam ty hodné děti poučím, že pokud tam budou dělat co největší bordel, tak dotanou všechna lízátka ;)

Odkaz ke komentáři

zhodnoceni je kdyz dostanes nove dily to je zdohnoceni, nebo mi snad chces rict ze novy naraznik ma stejnou cenu jako ten co uz mas minimalne 2 roky na aute?

 

jen aby bylo jasno nesnazim se ti tu rikat ze jsi debil, ze to nechapes plne chapu ze to nasere ale proste jen upozornuju na realitu tehle zkurvene zeme

Odkaz ke komentáři

Chápu tě. Ten nárazník neměl jediný škrábanec. Takže rozdíl mezi novým a starým je maximálně prach na zadní straně. Navíc nikdy se jim nepodaří nárazník stříknout tak, aby to bylo stejné jako origo z výroby. Takže to bude vždy při nějakém pohledu, odrazu slunce apod. házet trošku jiný odstín. Takže ? Tím bylo vozidlo znehodnoceno. Byť nový nárazník, ve finále došlo nehodou ke znehodnocení, jelikož auto se starým nárazníkem prodáš dráž, než s novým po nehodě.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Kurva to tam mate tak blby? Proste tady se zakladni pojisteni ktere plati ze nekomu neco udelas (s autem normalne) a jsi uplne v klidu, pac to resi pojistovna. Prece ten vynik plati kazdy rok premiji. Take Ty jako poskozeny bys nemnel nic doplacovat jelikoz ten co je vyny (teda jeho pojistovna to ma nahradit v plne vysce co je na fakture). I gdyz jste u te same pojistovni pojisteni, tak se to Tebe ne tyka, ty nejsi odpovedny za to ze do Tebe negdo tukl. Blbost. Podle mne se snazi vytahnout Ti nejake penizki.

 

A je pravepodobne ze klima tak blbne kvuli narazu. Ono to i u velice lehkeho narazu protrese celym autem. Klidne se stava lidem ze pri tukanci ze zadu se jim posere autoradio a uz je na hovno. Take se to stava i jinim blbostem jako je display nebo nejake ovladace. A ten naraz nebyl zas lehkej protoze kdyz se octavce takhle poskodi zadni narazdnik tak to bylo urcite z rychlosti kolem 25-30km/h.

Odkaz ke komentáři

Už jsem přestával doufat, ale dneska mi volal likvidátor ČP, že dostal nařízeno mi proplatit částku, kterou jsem zaplatil v servisu. Stačilo k tomu jen napsat sáhodlouhou stížnost a odeslat České pojišťovně. Ve zkratce : Dobrý den,

 

dne 4.9.2009 jsem měl dopravní nehodu, kterou jsem však nezavinil a byl jsem tudíž poškozeným. Naboural do mě člověk, který nedodržel bezpečnou vzdálenost za vpředu jedoucím vozidlem. Ihned jsem na místo zavolal hlídku PČR, která celou nehodu prošetřila. Ihned jsem volal na klientskou linku ČP a tam jsem celou událost nahlásil. Byl mi také doporučen Váš smluvní partner pro opravu mého poškozeného vozidla a to AUTOSHOP PAULUS, spol. s. r. o., Hulínská 3221, Kroměříž. S viníkem nehody, který má také vozidlo pojištěno u Vaší společnosti jsme ihned zajeli na pobočku ČP ve Zlíně. Tak jsme vyplnili veškeré dokumenty potřebné pro vyřízení škodné události.

Do této doby jsem si myslel, že je vše v pořádku. Viník nehody byl pojištěn a vozidlo bylo předáno do Vašeho smluvního servisu. Jaké překvapení proto pro mě bylo, když mi ze servisu volali že je vozidlo hotovo, ale že já musím doplatit částku na opravu po nehodě a to 5394,87 Kč. V tu chvíli jsem si položil otáku proč já ? Vždyť jsem se řídil pravidly silničního provozu, byl jsem řádně připoután, v celé věci jsem byl jako poškozený a přece jsem to nakonec já, kdo byl za celou nehodu potrestán a to Vaší společností částkou 5394,87 Kč.

Ihned po tomto zjištění jsem kontaktoval linku ČP a žádal o řádné vysvětlení. Toho jsem se nikdy nedočkal. Jen mě neustále odkazovali na likvidátora. Ten se mi ještě neozval. Do ruky se mi poté dostal zápis o poškození motorového vozidla, který vyhotovil Ing. ČÁPEK 7937. Zde mě zarazila jedna skutečnost a to, že technický stav - výbava karoserie byla ohodnocena číslem "2" - což dle slov pana Čápka znamená, že vozidlo má karoserii a kvalitu laku odpovídají počtu kilometrů a stáří vozu. Vozidlo sice není starší 6ti let, avšak má najeto více jak 110tis. kilometrů. Když jsem se pana Čápka ptal, zda-li vozidlo vůbec viděl, odpověděl že ano. Podotýkám že vozidlo nebylo nik dy v myčce a i dle slov servisu vozidlo vypadá jako by jelo zrovna z autosalonu.

Na základě zápisu o poškození mi byla zřejmě likvidátorem provedena korekce nákladů na materiál a to 50 %. Tudíž by mě zajímalo, kdy a jak se podobují Vaši mobilní "likvidátoři" různým školením apod. kde se učí poznávat kvalitu laku - budu žádat datum posledního školení.

A teď si pokládám otázku. Proč mám vlastně vozidlo pojištěno u Vaší společnosti a mám pojistný limit plnění do 100mil., když v případě nehody, kterou třeba zaviním já poškozenému nemusí být vyplacena celá částka za poškození a on jako takový to potom může a zřejmě by i požadoval po mě. I když mám řádně ZAPLACENO povinné ručení a nikde nemám ve smlouvě uvedeno že poku nabourám do někoho kro má auto starší 6ti let, nebo bude mít jnajeto více jak 110tis. kilometrů, nebude mu celá škoda zaplacena a může doplatek po mě požadovat soudně. S touto skutečností jsem obeznámil své známé, kteří jsou také klienty Vaší společnosti a nemají o tomto počínání žádné informace. Žijí v domnění, že pokud mají sjednáno povinné ručení, tak se o ně postaráte. Chyba. Proto čekají jak má událost dopadne a v případě, že budu muset částku doplatit i jako poškozený, tak od vaší společnosti ihned odcházejí a toto doporučí i svým klientům. V tomto případě však budu muset celou věc předat svému právníkovi a po Vaší pojišťovně požadovat tento doplatek občansko právní cestou.

Žádám o co nejrychlejší vyřízení mé stížnosti.

 

Kontakt * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * *

 

Informace k celé události : Pojistná událost č. 2866435

Krycí dopis k pojistné události č. 2866435

 

 

Kupodivu dneska už neměl "pan likvidátor" tak nadřazený hlas jako minule . . . . :lol:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...