Přejít na obsah

Padajici ručičky na budíkách (O1)


swistik

Doporučené příspěvky

Měl jsem otevřené 3 budíky, z prvních let výroby.

Nové bohužel nikoliv, ale tam dříve odejde displej, pokud je to maxidot.

2010 je relativně nový auto, pochybuji.

Týká se to prvních várek 97-98-99-00, co kus to originál.

Spoje časem degradují, poděkujte RoHS, záleží jak se k tomu člověk chová. Odpověď je tedy víceméně, ne (ve smyslu, že problém asi nikdo vyřešil, ale není to nic vážného), za rok se to nezboří.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

AdamCZ: Nope, cestu přes Plzeň nemám.

 

Co Petrovi zkusit zavolat, nebo alespoň napsat zprávu přes fórum ?

To bych sice mohl, ale mám jiný problém než padání ručiček (mám tady o tom vlákno... někde).
O víkendu vyzkouším další budíky, pokud budou fungovat. Pokud ne, mám tu minimálně dvoje budíky pro který nemám využití a rád bych se jich zbavil nebo dal někomu kdo si rád s budíkama hraje/ využije je na součástky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý den, zakoupil jsem škoda octavia 1,9 tdi r.v. 2000. Původní majitel mi tvrdil, že mu v servisu nastavili budíky tak aby se mu neustále nulovali, že když to bylo někde zaparkované nebylo vidět kolik to má najeto. Budíky normálně fungují, jen se vše po každém startu resetuje krom celkového počtu km. Na fórech jsem zjistil, že by tam mohla chybět pojistka č. 15. Podíval jsem se tam a opravdu tam nebyla. Dal jsem ji tam a displeje se přestaly resetovat, ale zase přestaly fungovat všechny rafičky. Když jsem pojistku zase vyndal budíky si zase nic nepamatovali, ale zacali opět fungovat rafičky. Nevíte někdo co je to za bordel????? Předem díky za rady :(

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...

Deje se to hlavne na O1 pred faceliftem. Po faceliftu jsem o tom neslysel, ale je pravda, ze se o tuto poruchu hloubeji nezajimam.

Jinak jsem se docetl, ze po propajeni nekteri montuji na toho svaba pasivni Al chladic, ktery by mel zajistit, ze se porucha nebude opakovat.

 

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o měsíc později...

Zdravím,

mám Oktávu I rok 98 1.9 66 kW a můj problém tkví v tom, že mi sice ručičky nepadají, jak je to tady popisováno, ale zato ručička otáčkoměru po nastartování leze nahoru a nepřestane, dokud po chvilce trhaných pohybů nedoleze na nějakých 5 tis. otáček a tam zamrzne a už se nevrátí. Rozdělal jsem přístrojovku, vrátil ji zpátky a situace se opakovala. Takže rafika otáčkoměru je stále na pěti a nereaguje na nic. Všechno ostatní funguje normálně. Teď je otázka, jestli se jedná o problém v přehřívání čipu TLF s těmito specifickými příznaky, o kterých jsem se v tomto tématu ještě nedočetl a nebo je problém v něčem jiném a bude pořeba jen nastavit přes VAG a nebo je tam nějaká mechanická závada...... Děkuji.

Odkaz ke komentáři

Takhle jsem to koupil, majitel tvrdil, že se v tom nikdo nevrtal, tak bych mu i věřil. Zkoušeli jsme přes diagnostiku kalibraci a reagují pouze všechny ostatní ukazatele, otáčkoměr se ani nehne. Zítra teda zkusím nechat zapojený jen ten modrý konektor a mám nastartovat, jo?

 

Tak jsem to dal kámošovi, co tomu hoví a vypadá to na odrovnaný samotný motorek otáčkoměru, bude ho měnit.

 

Motorek vyměněn, vše fachčí. Říkal, že to na jedničkové oktávě ještě neviděl, na dvojce už párkrát jo.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...