Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Octavia 1.4 tsi 90kw rok 2009

Neustále vyskakuje chyba P000A-000

Nastavovac vacky...příliš pomalý

 

Jsou nové komplet rozvody včetně nastavovace (přenést nastavené na přípravky a uchylkomer)

Kompresní tlaky ok

Tlak oleje ok

Už nevím co s tím. ....nějaký nápad?

 

Co myslis tym, ze nastavovac vacky je priliz pomaly, ako sa to prejavuje?

Mne tiez menili komplet rozvody aj s nastavovacom + novy olej, a ide to fajn. Ranne starty su lepsie, auto nedusi/necuka, a retaz je podstatne tichsia. Akuraat je vykon pocitovo nizssi.

 

Maki

Četl, ale jen tak z patra mě nenapadne roční období (kromě zimy) kdy by motor neměl být vystaven 18.-32. stupňům. Vždyť to je snad nejpravděpodobnější teplotní rozptyl. Navíc u mojí stálé teploty v uzavřené garáži... (stejně tak ale přes 3/4 roku i při stání venku před domem je auto vystaveno stejným +/- "teplotním podmínkám").

 

Že bych si do garáže postavil mrazák a nechával ho přes noc otevřený? :unsure:

 

Díky za Vaše obojí pozorování. Zkusil jsem to srovnat se svým. Já když nastartuji, tak to mám skoro stejné jako pawouk ve všech třech bodech. Tohoto jsem si nikdy nevšiml.... :blink:

Jen možná jeho prvních 20 sekund je u mě 35 sekund.

 

Stále ale zopakuju, že mi to do začátku léta 2016 nedělalo. Proč se katalyzátor nezahříval v 27. července 2015?

 

No mne to robilo tiez tak asi poslednych 6 mesiacov, potom sa rozsvietila kontrolka motora a samozrejme boli na vine rozvody a prestavovac + retaz hucala jak drbnuta.

Dusilo ho a cukalo s autom (jak na starej skode 105, ked si nemal sitic) prvych asi 30s, potom isiel ako hodinky.

 

Maki

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím.

Nedávno jsem koupil auto Škoda Octavia II 1.4 TSI 90kw 09/2010 113 000km.

Auto jsem si nechal před koupí v servisu zkontrolovat a vše bylo ok.

Nicméně můj první studený start mě trochu vystrašil. Mám podezření na vadné rozvody. Podle předchozích majitelů byli rozvody již měněny což mi potvrdil i kamarád v servisu podle VIN. Nicméně není to stoprocentní. Auto jsem koupil v Rakousku kde i pracuji a kamarád řekl že když kontrolují VIN ze zahraničného auta tak tam občas bývá bordel...

Vyděl jsem několik videí se studenými starty při vadných rozvodech ale nejsem jsi jist že je to to stejné.

Hned na začátku jsem absolvoval dvě delší trasy v celkové délce cca 700km a žádný problém. Jenom ten studený start.

Můžete mi to někdo potvrdit?

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Mirda14: jaksi dopadl? Tenhle start sem viděl u jedny ojetiny se 120 tis km. Akorad se to po těch pár vteřinách uklidnilo a motor zněl normálně. Ten tvůj dal tak jako cvaka a to si myslím že se špatně. Ale ten nepravidelny chod pár vteřin po studeném startu je normální? Druhej start už byl ok.

 

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Rozvody, jednoznačně. Mně by spíš zajímalo, zda mu vyměnili i přestavovač vačkového hřídele, ten totiž dělá stejný kravál. A možná by to odpovídalo pokračujícímu cvakavému zvuku. A nepravidelný chod? Ani bych neřekl, musíš si uvědomit, že při studeném startu jsou hned na začátku vyšší otáčky, které vzápětí klesají.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

gyus Zdravím ..šel jsem okolo Golfa 1.4 TSI 90Kw 2009 najeto 277 000 km . Koupil jsem ho ze slušnou rezervou na servis .. Prvního majitele do 260 000 km znám .. ve 100tis (5.4 2012) měnil řetěz, napínák, lišty a 2x Váčky kolo. Od té doby ani ťuk.

 

Teď to mám chvilku já a šlape to pěkně ..jediné co mi po 2x odpojené baterce svítí je dioda Žlutého volantu na displeji ,, Nezhasla ani po ujetí cca 40 km ... (to jen tak na okraj)

 

Jsem z Ostravy .. máte někdo šajn kde tady někomu svěřit TSI motory? ( další okraj) :)

 

Jinak prošel jsem si celé vlákno .. motor sice cviličku točí (1-2 sec) než naskočí (asi svíčky) ale jinak je projev velmi kultivovaný.

Tak jsem zvědav jaký bude další postup! Každopádně auto je druhé v rodině očekávaný nájezd do 13tis ročně a vedle 400tis najetého TDiFUN čipnuté OII tak doufám že se Golfík nezahambí vedle nafty :palec:

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

nazdar mam chutovku 1,4 tsi caxa 2011 114tis nabehane , menene rozvody,prestavovac, zdvihatka, olejove cerpadlo ,palivove cerpadlo+salka... stale klepoce hrozne, ked sa zohreje tak menej olej castrol edge 5w30, merane aj tlaky oleja su v poriadku diagnostika nehlasi zavadu, filter vdzy origo dotiahnuty na moment, zvuk ide z vrchu kde su zdvihatka.

za rady dakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj,obracim se také s prosbou o radu..mam 1,4 TSI r.v.2010 a poslední mesic se objevuje problém se startem..motor se sice snazi o start,ale hned zhasne, vypada to jako by byla vybita baterie/baterka cerstve vymenena,protoze jsem si myslela,ze je to baterkou/,na potreti,ctvrte se podari nastartovat..byla jsem v servise,ale na diagnostice se nic nenaslo a v servise startovalo se bez problemu...zajimave,ze když neslo startovat a zkusila jsem to bez nesešlápnuté spojky,tak to startovalo ihned,jenze včera uz ani neseslapnuta spojka nepomohla..jezdim denne a problém se projevil třeba jednou za tyden,ted uz se zacina cim dal casteji...setkal se s timto někdo...dekuji za reakce

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Dobrý den,

pánové, tak jsem si pročítal celé tohle fórum a mám podobné problémy, jako vy. Mám VW Jetta 1.4 Tsi (r.v. 2012), najeto : 122 tis.

Po koupi jsem měl problémy s chrastěním rozvodového řetězu a rozsvěcela se mi kontrolka motoru, která nakonec byla na diagnostice určena jako vadné měření výfukových plynů... Vyřešilo se to výměnou rozvodů a samozřejmě i přestavníku vačkové hřídele. (16 tis. korun) na což mi Auto pojištění řeklo, že se na to záruka bohužel nevztahuje (klasika...). No, to s těmi otáčkami, teď když se oteplilo mám taky, takže to asi bude fakt "normální" jev u těchto motorů, jenže mám 3 problémy.

Ten nejhorší, při řazení z trojky na 4ku a nevytočení motoru tak, že na 4ce je přes 2000 otáček, mi nesepne turbo, pedál až na podlaze a auto nejede, podřadím na 3ku otáčky stoupnou nad např.: 2500 a auto zase jede (turbo nepadá do nouzáku, jen nespíná, což otráví život...)

Další věc. Občas, když chcípnu motor a za třeba 5-10 minut startuju, tak se mi motor jakoby dusí kolem cca 400-500 otáček, vždycky se leknu tak hned chcípnu a pak to hned nastartuje normálně.

No a 3tí věc, když jedu z kopce na 3ku, bez plynu, nebo na 4ku (zkrátka s kvaltem, tak slyším z motoru takové divné zvuky), a teď nevím, k čemu to přirovnat,.. jakoby dřeli kotouče, ale ty to nejsou, protože když šlápnu na brzdu dělá to furt, a na neutral to nedělá... Takové " fun....fun....fun" :D nevim, jak to popsat nahrát to zřejmě nepůjde, protože na to nemam mikrofon dost citlivej.

Někdo mi říkal, ze to s tim nespínáním turba by mohl být Blow of ventil, nebo regulace? To by ale spadlo do nouzáku ne?

Snad to tady ještě není uplně mrtvé, to fórum...

Dík za odpověď

 

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Ahoj, mám octavii 1.4 tsi 90 kw, najeto cca 205 tisíc km. Auto mám pár měsíců a po zžití s autem si všímám jedné věci - při hodně lehkém přidání plynu a lehké akceleraci auto lehce škube, cuká. Když přidám plyn prudce, neškube to. Dělá to jenom na jedničku a dvojku cca kolem 1400-2500 otáček, na vyšší rychlostí stupně a vyšší otáčky to nedělá. 

Mechanik mi říkal, že jemné škubání u jednotek tsi v určitém spektru otáček je vlastnost a i na internetu jsem četl, že s tím má problém více lidí. Je to tak?

je to opravdu slabý škubání, ale štve mě to. Setkal jste se někdo již s tímhle problémem a našel řešení? Díky 

Odkaz ke komentáři

Jojo, svíčky jsou tam ty předepsané. Už jsem se objednal do servisu na výměnu toho filtru a svíček, po telefonu mi mechanik ještě říkal, že to může dělat dělat nějaký špatný kabel k zapalování nebo něco takového, tak uvidíme.. snad se nic nestane, když s tím budu jezdit ještě týden do té výměny

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím pánové,

projel jsem celou diskuzi a byť nemám 90kw verzi 1.4, ale už novější 1.4TSI (92kw) s rozvodovým řemenem, tak se přesto zeptám, protože mám neduh z části podobající se výše popsaným. No a možná byste mohli vědět nebo mít podobnou zkušenost.

Škoda Rapid, 1.4TSI 92kw, r.v. 2018. (mám od novoty)

Najeto cca. 12 tis. km

Od cca. 11,5 tis. km jsem začal pozorovat zvláštní chování po studeném startu po delším odstavení (min. 1 až 2 dny), poprvé jsem si toho všiml po týdenním stání, kdy to bylo poprvé a opravdu velmi intenzivní.

Start proběhne v pohodě, nechám stát cca 30 až 45 vteřin, aby se olej dostal všude kam má (mezitím si motor pohraje s otáčkami dle vnějších podmínek - nepovažuji za vadu, po chvilce se srovná na volnoběh a vše se zdá být OK). Vyjedu z garáže, zastavím a obvykle během chvilky dojde "jakoby k nepravidelnému chodu motoru" (připomíná mi to, jako by jel motor na 3. válce - silný třes, hluk z motorového prostoru + kolísání otáček) v trvání cca. 5 vteřin. Pak vše ustane a dál problémy nejsou. 

Chci zdůraznit, že se nejedná o popsané splnění podmínek pro "zahřívání katalyzátoru", protože projevy začaly až nyní v zimním období a garáž není vyhřívaná, takže teploty kolem 0, ale spíše do +5.

Jinak moje zkušenosti s mým prvním úplně novým autem nezačaly vůbec dobře. Po prvních 300km kontrolka závady el. motoru (EPC). V servise, chvíli klid a poté znovu v 1,3 tis. km, další servis a výměna turba. (Problém nepopisuji podrobně, protože s mým dotazem nesouvisí, nicméně, kdyby někdo chtěl, můžu být konkrétnější :-), nicméně špatný turbo z výroby)

 

Díky za váš čas a případné názory

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Jen drobná poznámka - tvůj motor, kromě označení 1.4 TSI, nemá s tím, o kterém je toto téma, prakticky nic společného - je to jiná konstrukční řada EA211. Ne všechny zkušenosti, závady a chování toho původního, jsou tedy přenositelné na ten tvůj. Asi by to bylo vhodnější řešit někde, kde se vede diskuse přímo o motoru 1.4 TSI EA211. Jinak k problému - nahraj to na video a předveď v servisu, dokud se to projevuje a máš na to záruku. Tak bych to udělal já.

Odkaz ke komentáři

Ano, vím, že diskuze je o EA111 a já mám konstrukčně odlišnou EA211, což jsem mimo jiné napsal hned v první větě. Nicméně tuto diskuzi jsem pročetl celou a přišla mi velmi plodná, tak jsem zkusil vsadit na to, že by někdo mohl mít přesah zkušeností i do "následovníka" EA111, což je můj slavný EA211. Omlouvám se za to, ale o 92kw verzi  jsem zatím  na podobně kvalitní diskuzi nenarazil.

Nahrané to samozřejmě mám a do servisu to můžu dát kdykoliv, ale trošku tuším, jak to dopadne (viz minulé osobní zkušenosti). Takže zjišťuji, zda někdo netuší, či nemá obdobnou zkušenost. 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Mám Jetta 2012 1.4 tsi(90kw) 96k najeto a dnes ráno při nastartování jako by byla slabá baterie se to otočilo 2x a nastartovalo, poté se opakovalo a po vychladnutí přišel tak 6 sec start kdy to cvakalo všelijak v tom se občas otočil motor a až poté nastartovalo. Pak jsem zkusil za tepla start, který byl úplně normální, ale po vychladnutí zase cvakani a start asi po 3 sec. Nemáte někdo potuchy co je za problém? 

Odkaz ke komentáři

Baterie to nebude, dnes ráno asi 7 sec a motor vůbec netočí, při tom cvakani bliká i celá palubka, další start už to cvakalo a motor občas točil a naskočil, ale na palubce se rozvitily chybové hlášky, tak jsem chcípl a nastartoval, start proběhl úplně v pohodě(hlášky zhasly) . Poté přišly ještě 2 starty, kdy to naskočilo na škitnutí. To bude nějaké relé asi. 

Odkaz ke komentáři

No tu baterii bych stejně pro jistotu změřil, ať se nedělají jiné věci třeba zbytečně, navíc podpětí jednotek napíše pak i diagnostika a to že vše cvaká a bliká atd dělá vždycky když je vybitá nebo špatná baterie a začneš startovat, jestli máš startovací kabely zkus tomu pomoct druhým autem jestli to bude lepší. 

A že to dělá jen na studeném motoru by taky odpovídalo jelikož studený motor potřebuje na otočení více energie...

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím pánové,

 

nevěděl jsem zda založit nové téma nebo přispět do tohoto již existujícího, ale jako nový člen zakládat téma nebudu. Nedávno jsem koupil Škodu Octavii 2 1.4 TSI (90kW) 2011 FL. Dříve jsem z 90% vlastnil jen diesely a benzínový motor v autě z roku 1996 tzn., že zkušenost jak se škodováckými nebo jinými benzínovými motory nemám. 

Nedávno jsem identifikoval zvuk motoru, který je slyšet za studena a na volnoběh, ale i po zahřátí. Pokud zařadím rychlost (DSG) vše utichne a během jízdy není žádný problém. Dle informací od kamaráda co dělá v servisu HAVEX, jde o standardní zvuk vysokotlakého čerpadla a zní tak každý motor 1.4 TSi. Někdo mi zase říkal, že to zní jako rozvodový řetěz, ale to se mi nezdá jelikož (dle informací prodávajícího) byl řetěz dělaný stejně tak jako všechny oleje, filtry a náplně, ale mám smíšené pocity a proto píšu sem jelikož už pár měsíců fórum pročítám, ale až nyní jsem se zaregistroval.

Auto je z německa po 1. majiteli a servis dělaný do 190tis. pouze ve Škoda auto (aktuálně má auto 201tis.) papíry z Dekry o garanci najetých km a lak měřený a vše OK tak se nebojím, že by to mělo mít půl kostky najeto nebo, že by šlo o nějaký slepený střep.

Přikládam odkaz na YT neidentifikovatelného zvuku:

 

+ další zvuk, který je také slyšet pouze na volnoběh a přijde mi, že vychází z poza budíků nebo z ventilátoru - jako kdyby se spínalo a rozpínalo relé.

 

Předem děkuji za rady.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...