Guest Dr. Pepper Odesláno Květen 9, 2012 Sdílet Odesláno Květen 9, 2012 Zdravim, mam 4 mesice novou O2 1.4 TSI a prvni 2 mesice bez obtizi. Potom sem tam (1x z 5ti pokusu) pri startu vyskoci otacky na volnobeh na 1300 ot. a za minutu se vrati na 800 ot. Nyni to uz dela temer pri kazdem druhem startu, pricemz v servise mi tvrdi, ze je to normalni... Kdyby to vsak bylo normalni, tak by to melo nejakou logiku. Bohuzel za stejnych podminek to jednou udela a jednou ne. Dokazete prosim nekdo poradit, zda ma servis pravdu, nebo mam pozadovat reseni tohoto jevu? Diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 10, 2012 Sdílet Odesláno Květen 10, 2012 já taky občas pozoruju vyšší otáčky po startu, ale ne tak vysoko, skoro vzápětí to spadne, není to u studeného motoru, spíš u lehce ohřátého nebo více vystydlého, ale ne zase úplně, ale považuju to za normální, protože se to neděje pokaždý, ale jen při určitých podmínkách 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Nicholas Odesláno Květen 23, 2012 Sdílet Odesláno Květen 23, 2012 Mám stejný problém, při teplotě cca 15 st. a více a několika hodinách klidu motoru, mi otáčky po nastartování vystřelí na cca 1 min. na 1300 otáček s nepravidelným chodem motoru. Máte někdo nějaký posun v odstranění této nepříjemnosti? Na VW foru jsem se dočetl, že to dělá tento motor CAXA 1.4 TSI i v golfech. Tam některým pomohlo nahrání nového softwaru. Tak se na to zkusím zeptat v autorizovaném servisu, co oni na to. Doufám, že mne nebudou přesvědčovat, že je to normální jev. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Květen 23, 2012 Sdílet Odesláno Květen 23, 2012 Zdravim, mam 4 mesice novou O2 1.4 TSI a prvni 2 mesice bez obtizi. Potom sem tam (1x z 5ti pokusu) pri startu vyskoci otacky na volnobeh na 1300 ot. a za minutu se vrati na 800 ot. Nyni to uz dela temer pri kazdem druhem startu, pricemz v servise mi tvrdi, ze je to normalni... Kdyby to vsak bylo normalni, tak by to melo nejakou logiku. Bohuzel za stejnych podminek to jednou udela a jednou ne. Dokazete prosim nekdo poradit, zda ma servis pravdu, nebo mam pozadovat reseni tohoto jevu? Diky. A jindy máš jaké volnoběžné otáčky po startu? A toto se ti děje u studeného motoru? Dnes ráno studený motor při venkovní teplotě cca 18° to po startu točil 1200 ot. a za zhruba 10 - 20 vteřin to spadlo na těch 800. To samé odpoledne při 28°. U studeného motoru bych v tom neviděl problém. Museli bychom znát všechny hodnoty,které bere řj motoru v potaz při startování. A když jsem u otáček - pro zajímavost,jaké máte volnoběžné otáčky u zahřátého motoru bez zapnutých spotřebičů (klima,výhřev,světla atd.) - u mě to bývá cca 630,nebo možná 650 (blbě se to odečítá)? A okamžitá spotřeba se pohybuje 0.5 - 0.6 l/h. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 Naprosto normalni jev, udajne kvuli emisim, nemelo by to byt vsak nad cca 1200 ot. a ne dele nez nejakych 10 vterin, to mi rekli technici ... Natoz to kolisat k jednicce a litat zpet nahoru, jako to bylo u me... Udajne po vymenene rozvodu a prestavovace se to chova jak ma... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Červenec 27, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2012 Na SH se objevilo toto TPI 2029720/1,kde je tento jev vysvětlen: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 27, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2012 Přesně tak se mi auto chová, v zimě bez zvýšených otáček, a nemám s tím problém, jsem v klidu a pohodě, otáčky klesnou opravdu až po minutě, možná i víc, mám to tak od koupě vloni v září, kdy byl u prodejce v rámci předprodejního servisu nahrán aktuální SW jednotky motoru (1 flash jednotky v záznamu) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Kvasnicatomas Odesláno Září 14, 2012 Sdílet Odesláno Září 14, 2012 Ahoj, zjistili jste něco více k tomuto tématu? Mám podobný problém. Zvýšené otáčky by mě, až tak moc netrápili, ale to škubání motoru je divné ... Mám O2 1.6 FSI... Dík za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
makidlo Odesláno Říjen 12, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2012 Mám stejný problém, při teplotě cca 15 st. a více a několika hodinách klidu motoru, mi otáčky po nastartování vystřelí na cca 1 min. na 1300 otáček s nepravidelným chodem motoru. Máte někdo nějaký posun v odstranění této nepříjemnosti? Na VW foru jsem se dočetl, že to dělá tento motor CAXA 1.4 TSI i v golfech. Tam některým pomohlo nahrání nového softwaru. Tak se na to zkusím zeptat v autorizovaném servisu, co oni na to. Doufám, že mne nebudou přesvědčovat, že je to normální jev. Ahoj, co ti povedali v servise? To iste robi aj mne, v servise som bol a tam tvrdili ze je vsetko OK. Co je zaujimave tak teraz, ked su rano 4 stupne tak su otacky velmi nizke a nerobi to. Naopak ked idem z prace a teplota je okolo 15 stupnov tak sa to objavi. Nepaci sa mi to a obavam sa ze nieco nieje v poriadku, len aby to neboli tie rozvody. Prave mi konci zaruka, mam najazdencyh 36tis. Ze vraj problem s rozvodmi nastava po 40tis. Maki. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pava Odesláno Říjen 12, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2012 Vždyť to máš o dva příspěvky výše podrobně vysvětleno v servisní zprávě. Nejdříve čti, pak se ptej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin Kostrhoun Odesláno Březen 20, 2020 Sdílet Odesláno Březen 20, 2020 Ahojte, nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tu. Mám čerstvě O2FL (2012) 1.4 TSI 90 KW, najeto 105 000, rozvody měněny tak v 100 000, nyní čerstvě po servisní prohlídce, měněny mj. i svíčky. Podle popisu se zdá, že mám stejný problém, jako je popsán výše. Občas se mi stane, že auto po nastartování točí cca 1200-1300 ot./min. a celý chod je daleko hlučnější, nějak tak "chrčí" to auto, když zkusím přidat plyn, tak taky. Navíc se mi zdá, že to nejde vůbec z motoru (kapotu jsem otevřel a tam se mi zvuk zdá normální), ale že to jde někde z podvozku (převodovka?), slyším to když otevřu dveře řidiče tak jakoby zespod. Opravdu se mi nezdá, že by to šlo od motoru - naopak když otevřu kapotu a stoupnu si k ní, tak to přes (ten normální) zvuk motoru ani neslyším, jakmile jdu zpět ke dveřím tak z podvozku opět. Jak dlouho to trvá a kdy otáčky zase samy spadnou jsem nezkoušel, chvíli (30 vteřin?) jsem čekal a pak se rozjel. Na první křižovatce (minuta jízdy) už při volnoběhu byly otáčky v normě a hluk žádný. Je to to stejné nebo bych se měl víc znepokojovat? Přijde mi divné, že to nejde od toho motoru, ale někde zespod... Díky 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin Kostrhoun Odesláno Květen 7, 2020 Sdílet Odesláno Květen 7, 2020 hmm, tak můj problém byl opravdu stejný jako psali výše. díky vysvětlení V 27. 7. 2012 at 15:54, Pawouk01 napsal: Na SH se objevilo toto TPI 2029720/1,kde je tento jev vysvětlen: jsem se tím přestal zaobírat a jezdil dál .. po jednom takovém startu (kdy jsem minutu čekal, než se otáčky uklidnily) ale začla blikat oranžová kontrolka kontroly emisí .. tak jsem vypnul motor a nastartoval znovu, kontrolka byla zhaslá .. tak jsem jedzil .. vzal jsem to do servisu a řekl jim o té kontrolce .. na diagnostice jim to vyhodilo chybu zapalování na 2. válci a že to bude na výměnu cívky .. vyměnili a od té doby (je to 4 dny) se mi ty otáčky při startu nestaly zatím nikdy (což se obyčejně v teplotách nad 18 stupňů právě dělo v jednom z cca 4 startů) .. tak že by to skutečně bylo vadnými cívkami? 🙂 pokud se to znovu objeví, dám vědět 🙂 EDIT: tak problém se starty přetrvává, asi je to fakt "přirozený" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honzikk Odesláno Květen 23, 2020 Sdílet Odesláno Květen 23, 2020 Je to opravdu normální u těhle motorů, u mě jsem vysledoval, že s přibývajícími km (teď 250 tisíc) se to projevuje hruběji než dřív a ve větším rozmezí teplot. Minutu počkám až se to uklidní a spadnou otáčky a jedu 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Květen 23, 2020 Sdílet Odesláno Květen 23, 2020 V 20. 3. 2020 at 21:51, Martin Kostrhoun napsal: Ahojte, nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tu. Mám čerstvě O2FL (2012) 1.4 TSI 90 KW, najeto 105 000, rozvody měněny tak v 100 000, nyní čerstvě po servisní prohlídce, měněny mj. i svíčky. Podle popisu se zdá, že mám stejný problém, jako je popsán výše. Občas se mi stane, že auto po nastartování točí cca 1200-1300 ot./min. a celý chod je daleko hlučnější, nějak tak "chrčí" to auto, když zkusím přidat plyn, tak taky. Navíc se mi zdá, že to nejde vůbec z motoru (kapotu jsem otevřel a tam se mi zvuk zdá normální), ale že to jde někde z podvozku (převodovka?), slyším to když otevřu dveře řidiče tak jakoby zespod. Opravdu se mi nezdá, že by to šlo od motoru - naopak když otevřu kapotu a stoupnu si k ní, tak to přes (ten normální) zvuk motoru ani neslyším, jakmile jdu zpět ke dveřím tak z podvozku opět. Jak dlouho to trvá a kdy otáčky zase samy spadnou jsem nezkoušel, chvíli (30 vteřin?) jsem čekal a pak se rozjel. Na první křižovatce (minuta jízdy) už při volnoběhu byly otáčky v normě a hluk žádný. Je to to stejné nebo bych se měl víc znepokojovat? Přijde mi divné, že to nejde od toho motoru, ale někde zespod... Díky 🙂 Největší hluk jde z výfuku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
samotkamiq Odesláno Červen 8, 2021 Sdílet Odesláno Červen 8, 2021 Mam 1.0 TSI s podobnym problemom. Akurat, ze sa my otacky vyzenu az na 1600 otacok, a neviem zaradit jednicku. Neviem sa rozbehnut. Servis tvrdi, ze je to OK... Ze po starte mam pockat, kym samo klesnu otacky, az potom sa rozbiehat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.