Přejít na obsah

Úbytek chladící kapaliny - Škoda Octavia 2 RS


Guest Shader

Doporučené příspěvky

Zdravím hoši

Mám podezřeni že mám praskle těsněni pod hlavou. V motorovém prostoru když jsem se podíval na nádobu chladící kapaliny jsem zjistil že mi trochu ubylo, tak jsem to nějak neřešil a normálně jsem ji tam dolil na MAX.. Po ujeti x Km mi kapalina zase ubyla... říkal jsem si to není možné kde se ta chladící kapalina trati. Zkontroloval jsem hadice a nikde ani stopa po kapalině. Nevíte kde by se mohla kapalina tratit? Mohl jsem něco přehlednout?

Odkaz ke komentáři

Koukni na víčko oleje, jestli je zevnitř bílé, máš vodu v oleji, tedy /zřejmě/ prasklé těsnění pod hlavou. Jestli se jen ztrácí voda, zajeď do servisu, oni už si poradí. /natlakují chladicí okruh, zjistí závadu, zřejmě dojde na výměnu vodní pumpy/ Tolik za mě, možná někdo ví víc...wink.gif

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

ja mam tiez tento problem. bolo mi povedane ze to moze byt chladic vyfukovych plynov ale to nezistis pretoze to ide do vyfuku. to je ta lacnejsia varianta. drahsia varianta moze byt ze je prasknuta hlava a voda ide do spalovacieho priestoru co zase nijako nezistis. ja zatial dolievam, ked to bude uz extrem tak potom to budem riesit vymenov toho chladica co je okolo 300 euro...... uvidime..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím,

 

vím, že na téma ztráta chladící kapaliny je tu mnoho příspěvků a odpovědí, ale jsem v situaci, kdy už jsem vyčerpal snad všechny možné varianty servisu....pokud by někdo měl podobný problém, setkal se s tím nebo věděl o někom, kdo by si věděl rady, potěší mě jakýkoliv návrh.....

Můj problém je ten, že se mi ztrácí chladící kapalina. V autorizovaném servisu byla vyměněna hlava, včetně těsnění a podobných věcí co k tomu patří. Po výměně problém přetrvával a ztrácelo se množství cca 300 ml / 150 - 200 km!!! V servise mi ale řekli, že udělali tlakovou zkoušku a všude bylo sucho (podle nich).

Následovala naivní výměna víčka expanzní nádobky a kupodivu se "dojezd" posunul o 50 - 100 km. Nedávno jsem ještě zkusil poslední věc, která mě napadla a to výměnu vodní pumpy a termostatu. A teď jsem schopen s autem dojet cca 700 km.

Pod autem je sucho, žadný únik není patrný ani v motorovém prostoru, motor se za jízdy nepřehřívá. V podstatě jen dolívám a NĚKDE se to ztrácí....

 

Prosím o jakoukoliv radu.

 

Info o autě:

 

Škoda Octavia II combi, 2.0 TDI RS PD, rok výroby 2006, kód motoru BMN.

Odkaz ke komentáři

zdravi chlapi, tak ako som pisal davnejsie mam ten isty problem. akurat teraz je to v stadiu ze za tyzden sa mi strati voda z maxima na minimum. vsimol som si ze rano ked nastartujem a prejdem zhruha 300-500 m tak mam pri rozjazde za sebou biely oblak..... 1-2x a potom uz nie. podla mna sa to v noci nahromadi vo vyfuku a potom sa to ''vyfuka'' -odpari. takze predpokladam ze je to ten chladic spalin. moze byt? dakujem za odpoved

Odkaz ke komentáři
Ahojte..

Jakou souvislost má zápach nafty v kabině s úbytkem vody? A jak by se ten zápach do ní dostal?

Jedině když stojím s nastartovaným autem a fouká vítr zezadu tak spaliny jde cítit..

 

Noooo, ten chladič je téměř za palubkou, takze pokud je v haji, může to prolejzat ven. Jestli si dobře pamatuju, tak špatnej chladič se pozná bublajicím zvukem z vejfuku a smradem v kabině. Ale přesně by to řekli kluci mechanici :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, nechci strašit, ale asi bude muset dolů palice a nech si udělat tlakovou zkoušku. Za rovnani s vareni + novy tesnění budes platit cca 10 000,- pokud buou muset měnit palici, tsk pocitej cca 15 neorigo a 25 origo + tesneni a prace:(( co starty?? Chytá to na brnknutí??

Ohledně reklamace, záleží, jak jste si napsali smlouvu. Ale je možný, že to půjde uhrát. Tdn doryčnej to musel vědět

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...

Ahojte. Taky přidám svoji zkušenost. Každých cca 170km mi zmizel celý obsah nádobky. Měli jsme podezření na chladič výfukových spalin, což se naštěstí nepotvrdilo. Po natlakování se zjistilo, že je prasklá plastová příruba na hlavě za pár stokorun. Taky jsem viděl nejhorší scénáře, prasklá hlava, chladič spalin atd. Snad to někomu pomůže, ne vždy je to ta nejhorší varianta.

post-30712-0-47280900-1489281613_thumb.jpg

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím mám také problém s chladící kapalinou. Cca 2-3 dny mi zmizí z nádržky celá kapalina. Auto začne psát stop tak zastavím otevřu nádržku a celá kapalina se vrátí zpět. Nevíte čím by to mohlo být? Moc se v autech nevyznám, ale aspoň abych věděl na co se připravit. Dik

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 roky později...

Zdravím. 

Škoda Octavia 2 RS, Facelift, 2.0 TDI, 125 KW, Kód motoru  ,,Cega,,

I Mě potkal stejný problém, že se ztrácela voda. Do motoru voda nešla,hlava a těsnění bylo O.k. 

Když s autem jezdila přítelkyně, voda se neztrácela (jezdila po městě a když, tak max 120-130 kmh ) když jsem jel s autem já,voda se ztrácela celkem dost, podle stylu a rychlosti jízdy. Byla to prasklá hadice chlazení vody, co vede od motoru. Je to plastová hadice  která je přímo u motoru a je to plast na železo. Takže když jsem tomu víc dal, tak byl větší tlak a voda lítala ven,vzhledem k tomu,že to bylo přímo u motoru, nikdo nic neviděl a nepoznal, protože voda utíkala jen při větších rychlostech a hned odpařila,takže nebylo nikde vidět kde únik je. Objednal nové, cena byla cca. 7000-,Kč. Respektive to byli hadice dvě.  

Robin.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...