Přejít na obsah

System kontroly vyfukovych plynů 1.6 mpi vs. LPG


Doporučené příspěvky

Ahoj .Rozsvítila se mi kontrolka kontroly systemu vyfukových plynů . Mám octu II 1.6 75 kw a lpg . Chci se zeptat jestli to může bejt lambda , nebo neco jineho. Byl jsem v servise LPG a tam rekli ze to je normalni..... . Jinak auto jede pořád stejně , i spotřeba se zdá normální . Tak nevím , jestli to nějak řešit a nebo to nechat tak ať kontrolka svítí když to jede normálně . Dík za každou odpoved

Odkaz ke komentáři

nazdar ja mam ten isty problem na mojej octe. je to normalne a veľa zaleži aj od kvality plynu. ked natankujem u nas na slovnaftke tak mi kontrolka po niekolkych kilometrov zhasne ked nemam možnost na slovnaftke ale na nejakej inej tak sa stane že sa mi znova kontrolka rozsvieti. Plyn nema take hodnoty pri spalovani ako benzin, a ta lambda to zosnima a vyhodnoti chybu lebo lambda je stavana na benzin.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
Guest milda777

Mám Š-Octavia 1.6 75 kW r.v.2006 půl roku na LPG na plyn mi přepne v zimě při -10 asi po ujetí 10 km po rovině. Taky se mi rozsvěcuje kontrolka diagnostiky. Při prvním seřízení LPG mi bylo řečeno, že mi vypíná dmychadlo přídavného vzduchu nebo taky je pod názvem kompresor sekundárního vzduchu nevím co je správný název. Zatím mi nikdo neporadil nějaké řešení. V servisu jsem zatím nebyl.

Odkaz ke komentáři

Zdravim našel jem docela zajimavé odkazy které pomůžou http://www.smartoil.cz/montaze-lpg/eshop/5-1-Primazavani-ventilovych-sedel/0/5/28-VALVE-CARE http://www.auto.cz/skoda-octavia-1-6-mpi-adac-radi-pri-prestavbe-lpg-71982 tak doufám že pomůžou . Píšou tam jak má orig. škoda udělané úpravy na motoru aby vydržel i zátěž nad 130km/h atd. Taky je tam odkaz jak ochránit vantily a sedla .

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Taky mám LPG neorigo přestavbu a co jsem se zajímal o tyhle příměsy, tak se dávají hlavně do Fiatů a podobně... I v servise kde mi to montovali říkali, že do Škodovek je to zbytečné. Má to tam někdo z vás?

stelmor: Jinak mě to přepne jak se voda ohřeje nad 40°C, i v mrazech to bývá do 3km, stačí pak mít otáčky nad 2000 a ubrat plyn (přeřadit). Známý má starší systém a ten jak jsi psal se přepíná hned, stačí přidat plyn po startování i v mrazu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

primazavanie je len na menej kvalitnych hlavach (material) resp. vyssich tlakoch (FSI)

mne aktualne odisla predna lambda :/ a na lpg to robi paseku. (motor riadeny prednou, LPG zadnou) Rozblika sa CHECK ENGINE (svieti uz trvalo) zasvieti sa ESP a prestane tahat... Prepnem na BA a ide spoko. Po vymazani poruch vsetko zhaslo, ale neviem este nastavit bohatost zmesy aby som to dal dokopy na dlhsie, lebo do 2okm je to na LPG opat. (kabel mam tyzden) Nova lambda na ceste... Po upornom hladani som do 7oEciek nasiel novu.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest milda777

Chlapi vyzkoušel jsem všechno dokonce i přes servis, kde mám známého. Prostě lambdy jsou vyrobené pro benzin. Vyjel jsem plyn na doraz a jezdil asi týden na benzin. Kontrolka zhasla. Natankoval jsem plyn, po asi dvou dnech a při rychlosti kolem 90-100 km se opět rozsvítila. V servisu mi bylo řečeno, že toto je neopravitelné. Nevím jak by dopadly emise na STK.

Odkaz ke komentáři

Nechcem začínať novú tému, keďže moje problémy sa začali rovnako:

Aktualne cca 186.oookm/2008 LandiRenzo MED-22.

Na benzíne žiadne problémy nepociťujem, ale pri jazde na lpg to veľmi často skáče. Aj voľnobežné otáčky sú vtedy nestabilné. Na kontrole LPG mi povedali, že jedna lambda dáva bohatú a druhá chudobnú zmes.

 

Začalo to v zime.... Zasvietilo "CHECK ENGINE".

Skontrolované, vymenená štartovacia cievka (prasknutá, zaoxidované 2 kontakty aj na VN kábloch, obe strany) + vymenené VN káble + sviečky (už mali skoro 3o.oookm). Písalo to aj chybu čidla teploty (vymenené to mimo termostatu a chybu už nehádže).

Nepomohlo a miestami po rozsvietení "ChckEng" sa rozbliká ESP a musím prepnúť na BA(benzin) aby som mohol ďalej ísť (Po vypnutí motora ESP zhasne a ide na LPG 10-300km)

Vymenil som obe lambdy (16o.ooo životnosť) No problém ostal.

Skontroloval som škrtiacu klapku, ale bola čistá a teraz je ešte čistejšia.

Výpis chýb je v súbore.

Pozeral som aj "knock sensor voltage" na všetkých válcoch a ten graf sa mi nepáči. v prílohe je graf.

Vie mi niekto poradiť kde by mohol byť ešte problém?

 

Taktiež sa niekedy naplno rozbehne ventilátor chladenia aj pri studenom štarte.

 

uvažoval som nad tesnením sania a katalyzátore(ale ten náhradný nemám)

po vymene oboch lambd a 15okm.txt

post-20338-0-67084000-1366187449_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Guest milda777

Pánové tak jsem konečně vyřešil svítící check diagnostiky. Žádná lambda ani čerpadlo ale chyba nebo lépe lajdáctví při montáži LPG. Do směšovače dali jiný restraktor protože originál zrovna neměli. Při reklamaci to přiznali celé vyměnili a je klid. Přeji stejné štěstí.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...