Přejít na obsah

climatronik


obok

Doporučené příspěvky

Zdravim. mám takový problém auto jsem kupoval v lednu a když jsem zkoušel klimu tak jela, v unoru jsem ji opet vyzkousel a jela ale chladila slabeji a ted kdyz ji potrebuju tak pri nastaveni LO na penelu tak z toho jde teply vzduch. Na vagu mi to nic nenapsala a ventilatory se toci oba. Da se pres Vag zjistit jaky je tlak v klime? zda tam je chladivo nebo ne? popr jiny navod jak zjistit zda je v okruhu medium? diky moc

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Kompresor se točí?

Nemáš zapnutej ECON?

econ je vypnuty a klima je doplnena a porad nic... jinak kompresor nevim zda tlaci protoze to nemam jak zjistit... vag nic nepise a kdyz jsem byl pod autem tak na svorkovnici namereno cca 4,2 V akorat po pridani plynu pomalu rostlo...

Odkaz ke komentáři

Já se ptal jestli se kompesor TOČÍ ?

4,2V je málo.Připoj tam na skoušku žárovku 12V/21W.Pokud se rozsvítí a kompresor se netočí tak je vadná spojka.Pokud se ani nerozsvítí žárovka,tak je pravděpodobně vadná RJ dochlazování - za předpokladu že vše ostatní je v pořádku.

no kompresor se netoci a ani neplni...a da se to nejak pozjistovat pomoci diagnostiky?

Odkaz ke komentáři

co neplni? Žárovku jsi skoušel?

Pokud je vadná spojka,tak na tom konektoru naměříš blbosti.RJ dochlazování posílá na spojku napěťové pulsy a pokud nezjistí odběr (díky přerušené pojistce v cívce spojky)tak nepustí trvalé napětí na spojku.Bylo by to taky zbytečné,že.Žárovka právě nasimuluje dobrou spojku a RJ dochlazování sepne.

 

Umíš a máš čím změřit odpor?Jestli ano,tak rozpoj konekor na kompresoru a změř odpor cívky ve spojce

Upraveno uživatelem dj_Paul
Odkaz ke komentáři

co neplni? Žárovku jsi skoušel?

Pokud je vadná spojka,tak na tom konektoru naměříš blbosti.RJ dochlazování posílá na spojku napěťové pulsy a pokud nezjistí odběr (díky přerušené pojistce v cívce spojky)tak nepustí trvalé napětí na spojku.Bylo by to taky zbytečné,že.Žárovka právě nasimuluje dobrou spojku a RJ dochlazování sepne.

 

Umíš a máš čím změřit odpor?Jestli ano,tak rozpoj konekor na kompresoru a změř odpor cívky ve spojce

Tak pod autem jsem nebyl protoze neni cas, ale zkousel jsem VAG a zjistil jsem ze mam kodovani na 01000 ( pro vozy do 2000)a ja mam 2001 tak jsem to prekodoval a na 11000...dalsi vec ze jsem dal zakladni nastaveni... pote vypsat chyby a uz mi to psalo 00818 - Snimac vystupni teploty vyparniku (G263);30-00 - preruseni n.zkrat na plus a nejde to vymazat...a kdy jsem se dival do bloku hodnot tak se mi nezdalo:

cislo zobrazovane skupiny; zobrz. pole ; oznaceni

007 ; 4 ; Snímaè teploty na výparníku -G263-(aktuální namìøená hodnota ve °C) a mne to namerilo -99 st.C

010 ; 4 ; Teplota chladicí kapaliny ; a ja nameril take zase -99 st.C ale rucicka ukazuje dobre...

 

jeste navic jsem zjistil v prvni bloku hodnot ze elmag spojka N25 je v poradku protoze mi to napsalo ze neni odpojena....

 

myslis ze ti to pomuze trosku mne pochopit a poradit co a jak ? dik

 

 

 

jeste jsem cetl a napadlo mne ze kdyz cidlo dava rj hodnotu -99 st.C tim padem rj si mysli ze vyparnik je stale studeny a tim padem nezapne kompresor z duvodu bezpecnosti aby to cele nezamrzlo...je to moje teorie ale zitra valim proto to cidlo

Odkaz ke komentáři

a to čidlo výparníku tam máš skutečně nainstalované?

Tak jsem mnel zhozenou pul palubky ale to cidlo jsem nemohl najit takze tam asi neni ale je celkem zajimave ze to ukazuje take hodnoty...jeste jsem jsi vzpomnel ze mi na vagu ukazovala se nejaka klapka V71...a co cidlo na chladici kapalinu? to taky ukazovalo -99st.C ale na budiku bylo OK....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravim, mam podobnej problém s climatronikem. Byla prázdná klima,tak sem jí naplnil,nastartoval a všechno fungovalo,pak sem asi za hodinu jel domu a už to nešla. Druhej den sem jel a behem jízdy najednou začla fungovat. a teď už zase nejde. počítač nehlásí žádnou chybu,klima je naplněná,tlakové čidlo v pohodě a pak sem změřil na jestli jde proud do kompresoru a jde tam málo asi 6V. Poraďte,co teda dál dělat,špatná spojka,kompresor,nebo jednotka co do kompresoru pouští proud?????? Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zdar borci, nechcem zakladať nové téma, tak obnovím staré. Mám O1, 03/2001 1.6 75kw a vo VAG mi hádže chybu "00818 - Snímač výstupní teploty z výparníku, P033200_Snímač klepání 2 - G66: signál příliš malý". Chcel by som sa Vás spýtať, či mi viete poradiť kde by som to čidlo našiel. Jediné čidlo ktoré som našiel, tak je 1H0907543A a počítam, že to asi nie je to čo hladám.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...