Přejít na obsah

Čidlo tlaku klimatizácie G 65


Guest petr2774

Doporučené příspěvky

Zdravím. Prešieľ som všetky témata, ale nenašieľ som odpoveď ani podobný problém ako mám ja na OII mr2005, preto zakladám toto nové téma. Nejde klima. Vag vypisuje chybu

 

 

Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\1K0-907-044.lbl

Řídící jednotka: 1Z0 907 044 H

Díl: ClimatronicPQ35 084 0304

Dílna #: WSC 00000 000 00000

VCID: 3B7142C303F9

 

2 závad nalezeno.

00819 - vysokotlaky snimac (G65)

009 - preruseni / zkrat na kostru

00229 - tlak v chlazeni

002 - dolni hranice prekrocena

 

Po výmene snímača, kontrole tesnosti a množstva náplne (mimochodom nechýbalo nič) VAG vypíše už iba jednu chybu - tú prvú. Vlastný test climatroniku vyhodí chybu 333 09h.Nikde sa mi nepodarilo zistiť aké chyby to sú, alebo či potvrdzuje tú z VAG. Okrem toho pri zapojení kompresora napriamo - zopne, ale z výduchov ide veľmi slabý studený vzduch, ako keby išieľ iba tak na 15 - 20% (ak som to aj neprehnal). Inak nie. Na + vstupe na kompresor climatronik pustí iba nejakých 3,2V. Skúšal som aj druhý panel - žiadna zmena. Tu som možno urobil chybu, nedal som základné nastavenie,ako som zistil na iných fórach. Tiež som na to čislo tlaku klimatizácie natiahol všetky 3 nové drôty, aby som obišieľ prípadný problém v nich. Výsledok - 0. Začal som znova rozmýšlať a dochádzam pomali k záveru, či nebude chyba v regulačnom ventile pri výparníku. Ak je seknutý a tlak je rovnaký v ND aj v HD, potom by čidlo tlaku klimatizácie mohlo vykazovať že je v skrate a tým nepustí zopnuti kompresora. Budem rád za každú radu, prípadne pomoc.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Ahoj, teraz riešim nefunkčnú klímu. OII-2005

 

Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\1K0-907-044.lbl
Řídící jednotka: 1Z0 907 044 H
Díl: ClimatronicPQ35 084 0305
Dílna #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B7133DF7A7E81B
1 Fault Found
00229 - tlak v chlazeni
002 - dolni hranice prekrocena

 

Rozumiem tomu správne, že to môže netesniť aj cez snímač G65 ?

Vďaka za radu.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 10 měsíců později...

Ahojte,

 

Tak po roku klíma opäť nefunguje. Naposledy vraj unikala cez vysoko a nízkolatkové ventili, ktoré mi vymenili a do konca minulého leta klíma fungovala.

 

Diagnostika vyhodila:

Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\1K0-907-044.lbl
Řídící jednotka: 1Z0 907 044 H
Díl: ClimatronicPQ35 084 0305
Dílna #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B7133DF03F5
1 Fault Found:
00229 - tlak v chlazeni
002 - dolni hranice prekrocena
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Rád bych to tu lehce oživil...

Hlásí mi to:

Control Module Part Number: 1Z0 907 044 J
Component and/or Version: ClimatronicPQ35 084 0305
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 3D76B27164BCCBAD9E-8068
1 Fault Found:
00819 - High Pressure Sensor (G65)
009 - Open or Short to Ground

Když jsem ten konektor odpojil a změřil ve vypnutém stavu auta jen proti baterce, tak jsem naměřil následující.

Samotná baterka 13,31V

Pak dál jsem měřil jednotlivé piny proti + pólu baterie
Pin1 - 13,30V
Pin2 - 12,83V
Pin3 - 13,30V

Dle ELSY je osazení následující:
Pin1 - kostra (hnědý)
Pin2 - propojení na černý konektor panelu climatronicu na pin2 (fialovo/žlutý)
Pin3 - Spínané + (15tka), která je stejně jako panel climatronicu jištěná přes pojistku č.4 (černo/žlutý)...hlavní napájení climatronicu chápu-li to schéma správně

 

Z toho usuzuji, že je někde zkrat, akorát mi to moc není jasné proč není pryč pojistka č.4 Má někdo tušení, kde by to tak typicky mohlo z ničeho nic být? Kabeláž v mtotoru na první pohled vypadá v pořádku. Díky

Climatronic_schema.pdf

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...