Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Guest Kokxo

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

zdravim vas ludia, nechcem zakladat nove vlakno, takze moj problem je:

ked nastartujem rano, vacsinou ak auto dlhsie stoji (den a viac), tak kym sa motor nezahreje nieco v nom "pekne" tuka, nie ze by to bolo neprijemne, ale moc mi to k original zvuku nepasuje....

napr. dnes rano: nastartoval som, par minut som ho nechal sa tocit, potom som vystartoval, jemne samozrejme, zakial bol studeny, za jazdy aj pocas tych prvych minut som pocul take tukanie z asi skor z prednej casti motora. Ked sa motor zohrial (podla teplomera) uz som to nepocul, aj ked som prisiel do senice som na parkovisku pocuval na volnobeh a take zvuky som uz nepocul....

 

viem, moze to byt fakt cokolvek, len sa chcem spytat, ci niekto z vas nema skusenosti, ze by to bolo dacim konkretnym....lebo na ventily mi to moc nepripada, je to myslim taky hlbsi tukot ako ked tukaju ventily..

 

nedavno som vymenil turbo, novy olej 507,00, filtre...

 

vdaka vam vopred a pekny den prajem

 

Marek

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

zdravim vas,

este by som sa chcel teda spytat na toto. vcera rano som siel na inom aute za mojou snubenkou, ktora sla na octafke, a prekvapila ma jedna vec. Zopar krat, nie suvisle, ale vzdy tak na 2-3 sekundy vysiel z vyfuku husty namodraly dym. to sa dialo skoro celu cestu z jedneho konca mesta na druhy, takych 5 min. Neviem teda ci aj predtym, lebo predtym som siel v aute s nou. nedialo sa to od pohladu vzdy ked pridavala, bolo vidiet kedy ubrala a kedy pridala. potom to uz vobec nerobilo, sme sli dalsich asi 30km uz spolu, a ked som pozeral do zrkadla, vsetko bolo ciste.

Napada ma jedine, brachovi na Kii CRDI toto tiez spravilo po ceste, zlakol sa, vypol motor a potom siel ale dalej a v servise mu povedali, ze to sa cisti alebo vypaluje asi katalyzator, ze to tam vtedy hodi viacej paliva, ze sa to deje vzdy po nejakych tisicoch km.

 

co vy na to?

vdaka vopred

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravim,

Po kupe auta beham od problem ku problemu asi som si mal nechat neznicitelnu octaviu 81kw (r99).

Takze moj problem je.

Pri rozbiehani ci uz do kopca alebo na rovine ma auto problem sa pohnut. Nieje to tak ze by sa nepohlo len proste motor ma pri pohynani uplne iny zvuk ako keby sa "trapil" to som na starej octavi nikdy nepocitoval. spojku + zotrvacnik som menil pre 2 tyzdnami ale to velmi nepomohlo. Takisto pri otackach a zabere okolo 900-1100 pocujem klepot, ale nieje kovovy proste nieco na pravej strane klepe co to moze byt ?

Ja som z auto dielni uz chory neviem co si mam o nich vsetkych mysliet. Kedze po vymene spojky mam problem z radenim (ide to tazsie) a pri preradeni vo vysich rychlostiach sa mi do spojky prenasa krutiaci moment motora (neviem ci som sa spravne vyjadril).

 

Pytam sa na radu skor ako pojdem do servisu pretoze tam mi zas povedia ze to je normalne ale to nie normalne.

 

Dik

Odkaz ke komentáři
Guest Casey 4x4

Mě by spíš sr... dát takový peníze za žárovku! Ty máš výbojky? No ale ty dáváš i slušnej balík za olej, to se nediv že tě to auto tolik stojí! :palec:

 

Je asi jedno kde to napisem.Podstatne je to ze som vycaloval 35 euro za vymenu ziaroviek,sam som to nezvladol.Mozno ak by tu niekto hodil navod aby sme nezivili servisy za taku blbost akou je vymena ziarovky.Praca v servise bola za 13 ero na kazdu ziarovku.

Nic ve zlym, ale to není chyba servisu ale tebe že tam jdeš. Takový rakety co tady vypisuješ ( za olej, žárovky, práci) - to se nediv že tě to auto tolik stojí! :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

zdravim vas,

 

tak som tu zasa. Chcem sa spytat na taku zaujimavu vec. teraz v utorok sme isli s drahou do bratislavy od nas zo skalice, cela jazda bola v pohode, ku koncu dialnice pred BA obcas zacalo daco buchat-tukat, velmi nepravidelne, len obcas, ale vzdy to bolo pod plynom, aj ked minimalnym. V podstate to robilo len velmi obcas, a prestalo to az ked som v BA auto zaparkoval. To iste sa opakovalo smerom domov, az za kutami, po nejakych 70-80km to robilo zasa, ale zriedkavejsie. Od vtedy to nespravilo ani raz, denne jazdim do senice asi 25km od nas, jazdim normalne tempo, v januari som menil turbo za fungel nove origo a mam na nom najazdenych tak 3 500km. prvych 1000 km som ho poctivo zabiehal, teda ziadna divocina, zahriat a pod...

 

Totiz tieto iste zvuky mi vychadzali z motoroveho priestoru v ten den, ako som siel na silvestra do rakuska, tiez to zacalo pri blave a s dlhsimi prestavkami, ale s vacsou hlucnostou to pokracovalo az na miesto, kde mi turbo kompletne odislo, resp. sa mi zlomila hriadelka medzi turbinami.

 

Neviem teda isto, ci to bolo tym turbom (aj ked tajne dufam, ze nie) alebo dacim inym.....

 

ak by ste dakto mali daky napad, alebo este lepsie skusenost, vopred vdaka za radu :)

Odkaz ke komentáři

Nazdar pánové. Snad se najde někdo kdo odpoví na pro něj jednoduché otázky. Začala mi prokluzovat spojka, zatím sem to postřehl na kvaltu 4 a 5 tak se chci zeptat na co se mám připravit a hlavně co to způsobí? Zatím u žádnýho auta který sem měl se tohle nevyskytlo. Je to výsledek nějakýho dlouhodobýho špatnýho zacházení nebo se to může objevit když s autem během dne někdo jiný nalítá 800km ( dálnice + velkoměsto)? Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak si odpovím sám :smich: >>Zadní těsnicí příruba<< začala trošičku propouštět olej, takže spojka se dala nová + to gufero do kterýho se pustili aniž by měli přípravek pro jeho přesné nalisování. Dostali pojeb protože mě o tom neinformovali. Naštěstí dojel známej, jednoho z nich, ze škodovky i s přípravkem a dal to do kupy.

Upraveno uživatelem šulda
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

zdravím páni

este jedna vec, tak s tym tukanim som zistil, ze to nebude asi rovno z motora, ale bud z prevodovky, alebo z poloosy?

 

to tukanie je pocut aj v podstate za studena, niekedy je to pocut pri prejazde vacsich nerovnosti, ale o to nejde, lebo vzdy je to pocut ked v chadzam do pravotocivej zakruty (cize zataz ide na lave predne koleso) a mam zaroven zaradeny nejaky prevodovy stupen a ubraty plyn.... nesmie to byt pod plynom a na neutral...

co by ste na to povedali?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo způsobovat vibrace (pravděpodobně od přední nápravy) při rychlosti cca 130 km/hod. Při pomalejší (do 130 km/hod.) i při rychlejší jízdě (nad 130 km/hod.) vibrace nejsou - projevuje se to pouze při této určité rychlosti. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...

zdravím vás,

 

mám taký malý problém. Nedávno som mal generálkovanú hlavu, a tesne potom bol malý problém stým, ze mi zacala blikat kontrolka zhavenia a akoby sa z auta stal atmosferak, proste to vyzeralo, ze turbo nic netlaci... zistili sme ale, ze tam boli hadicky zle zapojene a na PC neukazalo ziadnu chybu. Od vtedy uz jazdim v poriadku, skoro 1000km, az dnes rano mi zasa zacala blikat tato kontrolka zhavenia pri jazde, a motor uz zasa nemal tah, proste to "nejede". Ked som volal s mechosom, nevedel cim to je, ale pytal sa ma, kde tankujem a ked som povedal, vravel, ze na tej benzinke maju zlu naftu a uz par aut, ktore tam tankovavali, uz opravoval, vstrekovacie cerp. vstreky a pod. Tak, ze to bude asi najskor tou naftou.

 

Otazke teda znie: je mozne, ze by zla nafta vedela motor takto rozhodit, alebo nahodou nevedeli by ste, cim by to mohlo byt?

 

vdaka

Marek

Odkaz ke komentáři

zdravím ve spolek,

rád bych se zeptal na starty motoru. mám oct2 rv 11/04 nafta. Při studenem motoru zapnu žhavení začnu startovat a motor naskočí. Při teplem motoru při cca 80- 90 stupnu startuji až 3-4 sec a teprve motor chytne. chci se zeptat jestli je to normal nebo by tam mohlo něco být. děkuji za odpovědi.

Ahoj v zimě ti zatím neporadím, ale s teplým motorem se u mne nic takového neděje chytá na drc

Odkaz ke komentáři

resilo se to u dvoulitru, pri tomhle stari to muze byt a u me to bylo baterkou. Zkus se domluvit s nejakym znamym vemte kvalitni kabely, pripojte druhou baterii a pokud auto naskoci lip, kup si novou baterku. Pokud mas nejak zanovni jsi si jistej ze jsu koupil se spravymi paramatry ? Pokud ano ubiral bych se smerem zjisti kolik toci starter a pokud min nez ma tak renovaci starteru a uplne az naposledy zvednutim startovaci dalvky paliva, bohuzel tam nekteri "odbornici" zacinaji

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Guest PeterSoftak

Zdravím Vás, nemá niekto skúsenosti z hlásením "EMISE DO DÍLNY" ? Mám Škoda Roomset Sport 1.9TDI DPI 77kw + chip r.v.: 2007 . Toto hasenie mi svieti skoro stále 99%. Nepociťujem žiadne zníženie výkonu, dymivosť, alebo niečo podobné. Jednoducho všetko funguje ako má. Mal som to aj na diagnostike, kde diagnostika nenašla žiadnu závadu !!! pritom táto chyba svietila priamo na displeji, diagnostika našla, len jednu závadu č.: 001139 sporadickú poruchu zámku spolu jazdcových dverí čo taktiež nechápem nakoľko na displeji vidím či sú konkrétne dvere otvorené, alebo zatvorené a aj alarm a centrálne zamykanie fungujú bez problémov. Podľa mňa to má niečo spoločné.

 

Ďakujem za každú radu.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zdravím Vás, nemá niekto skúsenosti z hlásením "EMISE DO DÍLNY" ? Mám Škoda Roomset Sport 1.9TDI DPI 77kw + chip r.v.: 2007 . Toto hasenie mi svieti skoro stále 99%. Nepociťujem žiadne zníženie výkonu, dymivosť, alebo niečo podobné. Jednoducho všetko funguje ako má. Mal som to aj na diagnostike, kde diagnostika nenašla žiadnu závadu !!! pritom táto chyba svietila priamo na displeji, diagnostika našla, len jednu závadu č.: 001139 sporadickú poruchu zámku spolu jazdcových dverí čo taktiež nechápem nakoľko na displeji vidím či sú konkrétne dvere otvorené, alebo zatvorené a aj alarm a centrálne zamykanie fungujú bez problémov. Podľa mňa to má niečo spoločné.

 

Ďakujem za každú radu.

 

Zdravím stejná věc se mi rozsvítila dnes po cestě z Prahy na mé octavii 2 1,9 TDI PD 77kW okamžitě sem zajel do značkového servisu(mam tam známé). Zvedli jsme kapotu a na motoru stopy od nějaké zvěře(kuna, myš nebo tak). Takže jsme to píchli na počítač a závada. takže buď nakousaná hadička nebo čidlo nadmořské výšky. Závadu jsme prozatím smázli a počkáme jestli se rozsvítí znova. U Caddy 2,0 SDI mě to ta zvěř přehlodala několikrát. Tady jsme na hadičce dírku nenašli ale klidně tam může být malá. podle pc by to mělo dávat tlak 958 mbar ale dává jen 840 asi takže chybu bud mít nejspíš někde tam. Pokud se rozsvítí znova musíme vyměnit tam ty hadičky různé což není ani tak nákladné jako pracné popřípadě vyměnit čidlo které stojí cca 1000 - 1400Kč. Tak doufám že to bude tím.

 

Jiný problém mám ale při startování s teplým motorem. startér točí jak blázen ale auto nechytne , až po několika otáčkách. za studena chytá hned. Teď otázka? je to spojeno s tímto nebo je třeba už opotřebený startér a za tepla jsou tam takové vůle že nedá ty otáčky co má a počítač tedy nedá tu naftu co má dát?

Odkaz ke komentáři

pod emise do dilny je toho bohuzel vic, treba ji ta klapka sani, ktera ma spolecnou pojistku s saharama takze tady proste musi vetsinou nastoupit diagnostika a zjistit jaka presna zavada se projevila

jasnyu me je to nahodila zavada tlaku saciho potruby a spatny signal nadmorske vysky ci co takze bych to videl na cidlo. Kdyz to vymazou vse jde ok. meli sme pichlou diagnostiku a projeli to a vse v poradku. nestane se to za jizdy ale nekdy po nastartovani to proste nejde do tahu a pak naskoci chyba. takze doufam ze cidlo a maximalne prekousana hadicka od kuny. pac kryt motoru je od ni poslapanej. nerad bych turbo nebo egr. to uz jsou nakladnejsi opravy

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...