Guest Jan Kalina Odesláno Září 10, 2012 Sdílet Odesláno Září 10, 2012 Mam otazku. Mam Octavii 2.0 MPI automat z roku 2000. Auto bolo urcene pre nemecky trh, to pisem pre istotu ale nemyslim, ze to bude povod tohto javu. Prevodovka je 4 stupnova. Raz som ratal, kolkokrat preradi. Ked som pustil brzdu a auto sa dalo do pohybu, tak to podla vsetkeho je 1 prevodovy stupen. Kedze je 4 stupnova, tak by malo preradit este 3 x. A ono preradilo 4 x. Posledny kvalt mi hodilo pri 90 km/s. Som z toho uplny jelen a prosim niekoho, ci tento jav nevie vysvetlit. Ci to, co povazujem za 5 stupen nie je nejaky usporny mod jazdy. Dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest ales32 Odesláno Září 13, 2012 Sdílet Odesláno Září 13, 2012 U techto automatu je pouzit hydrodynamicky menic (slozitejsi hydraulicka spojka). V tomto menici dochazi ke ztratam cca 10%, coz znamena vyssi spotrebu paliva. Kvuli tomu je v menici umistena premostovaci spojka, ktera ve vyssich rychlostech naprimo mechanicky spoji motor s prevodovkou. Toto premosteni se aktivuje prave az po zarazeni 4. stupne a vypada to, jakoby doslo jeste k jednomu prerazeni, jelikoz u toho mirne poklesnou otacky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Jan Kalina Odesláno Září 20, 2012 Sdílet Odesláno Září 20, 2012 U techto automatu je pouzit hydrodynamicky menic (slozitejsi hydraulicka spojka). V tomto menici dochazi ke ztratam cca 10%, coz znamena vyssi spotrebu paliva. Kvuli tomu je v menici umistena premostovaci spojka, ktera ve vyssich rychlostech naprimo mechanicky spoji motor s prevodovkou. Toto premosteni se aktivuje prave az po zarazeni 4. stupne a vypada to, jakoby doslo jeste k jednomu prerazeni, jelikoz u toho mirne poklesnou otacky. Velmi pekne dakujem za vysvetlenie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Prosinec 22, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2013 Mam otazku. Mam Octavii 2.0 MPI automat z roku 2000. Auto bolo urcene pre nemecky trh, to pisem pre istotu ale nemyslim, ze to bude povod tohto javu. Prevodovka je 4 stupnova. Raz som ratal, kolkokrat preradi. Ked som pustil brzdu a auto sa dalo do pohybu, tak to podla vsetkeho je 1 prevodovy stupen. Kedze je 4 stupnova, tak by malo preradit este 3 x. A ono preradilo 4 x. Posledny kvalt mi hodilo pri 90 km/s. Som z toho uplny jelen a prosim niekoho, ci tento jav nevie vysvetlit. Ci to, co povazujem za 5 stupen nie je nejaky usporny mod jazdy. Dakujem. Zdravím, neviem či ešte máte túto oktávku, ale chcem sa vás opýtať mám 1 problém.. tiež mám oktavku r.v.2000 s automatickou prevodovkou a pri pridaní plynu sa aj pri nižšom výkone podstatne zvýši hluk vo vnútri vozidla. (je to charakteristický zvuk motora alebo prevodovky. Najskôr som myslel že je to výfuk ale vymenil som nový origo a nič sa nezmenilo.) Rád by som vedel či ste mali tiež tento problém, resp. ako to znie vám, aby som vedel kde a ako pokračovať. Ďakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Srpen 23, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2014 Neviete mi prosím niekto poradiť kde mám hľadať šupatkovú skriňu na tejto prevodovke? Potrebujem vymeniť solenoidy a rád si dám dopredu poradiť až čosi nepohnojím. Vďaka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.