Přejít na obsah

Repasované turbo


Doporučené příspěvky

Zdravíčko, dneska jsem započal akci s krycím názvem "Operace T", což znamená výměna turba chrlícího olej za repasované, načež můj výběr padl na www.turbiny.cz. A zajímá mě docela důležitá věc. Jak je třeba se o turbo pak starat, kromě vyhnání sazí a dochlazování. Myslím tím třeba těch prvních několik set, až tisíc kilometrů a na co si dávat pozor? Jinak, servisák řikal ještě že je nutno po výměně turba a pak po dalších 5000km vyměnit olej, tak na to bych se chtěl taky optat, zda je ještě něco potřebné udělat. Předem dík za ohlasy. :)

Odkaz ke komentáři

Pánové, prosím o věcné názory. Už jsem se tu kdesi rozepisoval o tom, že mi naskakuje sporadická závada: Překročení horní hranice plnícího tlaku turba a auto na 120km/h ztratí výkon. Po všelijakých laboracích jsem se jal vyndat ten podtalkovej regulátor co je přímo na turbu. Že bude potřeba radši novej neni nic podstatnýho, ale co mě zarazilo...když jsem chtěl vyzkoušet jestli nejsou zatuhlý lopatky turba a zahejbal jsem tou ovládací páčkou, chodilo to až podezřele lehce a dokonce když se s ní hlo trošku rychleji, jakoby se zakousla. Zkrátka plynulým pomalým pohybem chodí krásně volně, ale když se s ní cukne rychleji, zasekne se, musim se s ní kousíček vrátit a pak zase chodí. Setkal se s tim někdo? Nemůže to bejt zdroj problému? Prostě ten mechanizmus vylágrovanej a ve chvíli kdy se má plníci tlak snížit se to sekne?

Odkaz ke komentáři

S tím turbem bych jezdil normálně, akorát prvních třeba 1000km bych to netočil do omezovaču a hlavně ho netočit za studena.Ten olej bych pak měnil normálně v intervalu(to chce servisák aby si za ním dojel za chvilku si u něho vyměnit olej ne :). záleží na každým v kolika mění,já v 11 tis a taky záleží kolik do toho auta chceš vrážet peněz.Někdo to má jako koníček a někdo zase jako přepravu z místa A do místa B. :)

 

S tou regulací je to jasný, taky se mně to sekalo v jedné poloze, turbo vyhodit a vyčistit a je po problému.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
    • Dovoluji si předpokládat že ti nevylejzaj kuličky na čepu pořádně promazat a nezasunutou kouli vyzkoušet ve svěráku pomocí té páky jestli se ty kuličky aretují jak mají. upozorňoval mě na to technik že se to může stát
×
×
  • Vytvořit...