Přejít na obsah

kotouče a destičky na O1 ?


t-vag

Doporučené příspěvky

Předem se omlouvám pokud zakládám duplicitní téma, ale hledal jsem a našel každou odpověď jinou,tak to potřebuju ujasnit :) chystám se na výměnu ZADNÍCH kotoučů a destiček a zajímalo by mě,jestli budu potřebovat ten přípravek na destičky,nebo to zvládnu sám doma "na koleně" - samotná výměna nebude snad nic složitého, ale nechci se dostat do situace kdy rozdělám třmen i s kotoučem a zjistím že potřebuju přípravek který nemám. Chci to jednou provždy ujasnit,tak doufám, že to nevadí. Jinak třeba nějaké názory od lidí co už to měnily by určitě pomohly. Děkuju - jinak Oct1,2003,81Kw

Odkaz ke komentáři

Já sem si sám měnil zadní destičky a potřeboval sem k tomu sprej WDR na promazání, velký sikovky a kus páskoviny cca 25 cm kde sem uprostřed navrtal díru a jeden dlouhý šroub s matkou. To potřebuješ k tomu že musíš zároveň tlačit a šroubovat jestli chceš mužů ti

to vyfotit abys věděl jak to vypadá, já když už sem se do toho pustil tak sem to komplet i nalakoval laugh.gif

 

 

 

 

post-21506-0-99991200-1352863076_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jak píše Pavlus píst musíš zároveň tlačit a zároveň otáčet aby zalezl dovnitř

 

post-21506-0-47651200-1352931378_thumb.jpg

 

 

takhle je rozdělaný nechal sem si ho udělat v práci od údržbářů

 

post-21506-0-71582700-1352931397_thumb.jpg

 

takhle pohromadě zasunu do třmenu utahuji a zároveň si sikovkama pomáhám v otáčení pístu

 

post-21506-0-94234700-1352934296_thumb.jpg

 

 

tady vidíš jak je ten válec velký

Upraveno uživatelem Kracco
Odkaz ke komentáři

Díky za inspiraci, chystám se také podobný připravek vyrobit.

Nevíte ještě, jestli záleží na stoupání zavitu? Třeba tenhle přípravek http://www.uni-max.cz/sada-pro-vymenu-brzdovych-desticek/d/ má závit M16, takže stoupání 2mm. Není to moc na jednu otočku píst zatlačit o 2mm?

Nevíte někdo kolik má originální přípravek?

Pod prachovku pouziva WD sprej.

Zmerim ti jake mam stoupani ja.

Odkaz ke komentáři

Udělal jsem si výměnu zadních kotoučů a destiček sám.

Potřeba: 1 ks truhlářské svěrky a jeden kvalitní hasák.

Svěrku jsem si nastavil kouskem slabého polínka aby mi nepřekážela při otáčení brzd.válce a šprajcnul jsem jí za třen ze zadu a polínko do brzd. válce.

Hasákem jsem chytil za okraj válečku, pozor na gumu.

Pootočil válečkem utáhnout svěrku a tak dokola.

Ty 2 cm aby váleček zalezl jsem měl asi za 10 minut.

A když budete u toho dvá, tak to máte hned.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...