Přejít na obsah

Imobilizer občas blokuje


Luks

Doporučené příspěvky

Za 14 dní mi už po 4. imobilizer nesepnul.Myslel jsem že je to klíčkem tak sem zkusil druhej ale udělalo to taky.Prostě nastartuju,zabliká kontrolka a auto chcípne.Na druhej start je to ok.Udělá to jednou za čas,co by to mohlo bejt?Že by vada imobilizeru?VAG ukázal slabej signál klíče a zablokovanou řj motoru.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahoj kluci. Mám podobnej problém a nevím jestli je to to samé.

Mám O1 1997 1,9 TDi, 66 kW. Někdy se mně stane, že když strčím klíče do zapalování a chci nastartovat tak se vůbec nerožne kontrolka žhavení a na levém budíku začne jít prudce nahoru průměrná spotřeba paliva. Auto nejde samozřejmě nastartovat. Na PC to píše slabý signál z klíčku. Z chlapíkem, co mně to četl jsme o tom diskutovali a říkal, že může být problém ve více věcech. Prvním je klíček, potažmo čip v něm. Druhým je kroužek okolo spínací skříňky, který udajně posílá signál z klíčku do palubky a pak do řídící jednotky. Třetí je kabeláž od skříňky k palubovce a posledním problémem by mohla být krba v budíkách a to je pak na výměnu celej budíků. On říkal, že to vidí na ty budíky, protože jsme auto zkoušely sartovat i v nouzovým režimu (prez kód) a nechytlo. Někdo zase říká, že na 95% je problém v tom drátku? Máte někdo podobnou zkušenost? Ja se vyměnuje ten drátek a jek se k němu dostat? Díky za info.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Potřebuji rychlou radu. Kámoš má Seata Toledo rok 1999 (jako Okta I)a začal mu taky zlobit imobilizer. Nejde ani jeden klíč, dala se nová kabeláž a nic, dala se jiná cívka - spínačka a nic, ta jeho funguje v jiné Octávii dobře, pak se ještě jednou stalo, že to chytlo a jelo, ale to bylo vše. Nyní to je v servisu, celkem u dobrého a schopného človíčka, ale neví si s tím rady. Klidně by jsme imobilizer nechali vypnout, což jsem si myslel, že to není nic těžkého, ale ten človíček říkal, že je to celkem fuška taky dost drahá. Nevíte čím by to ještě mohlo být? A co to vypnutí imobilizeru, je to tak velká a drahá práce? Jinak diagnostika píše slabý signál klíčku.

Odkaz ke komentáři

Nepíšeš či ste skušali vyčistiť alebo vymeniť čip v kľúči. Mne to vždy pomohlo :palec:

Softvér je možné vypnúť cez diagnostickú zásuvku ak poznáte kód imobilizéra, ktorý býval od výroby na štítku pri klúčoch alebo je ho možné taktiež vyčítať pomocou diagnostiky.

Ak má človek nato správne softwareové náradie nie je to také zložité a drahé už vôbec nie samozrejme ak nerátaš s kúpou náradia len pre tento jeden krát :palec:

Odkaz ke komentáři

Potřebuji rychlou radu. Kámoš má Seata Toledo rok 1999 (jako Okta I)a začal mu taky zlobit imobilizer. Nejde ani jeden klíč, dala se nová kabeláž a nic, dala se jiná cívka - spínačka a nic, ta jeho funguje v jiné Octávii dobře, pak se ještě jednou stalo, že to chytlo a jelo, ale to bylo vše. Nyní to je v servisu, celkem u dobrého a schopného človíčka, ale neví si s tím rady. Klidně by jsme imobilizer nechali vypnout, což jsem si myslel, že to není nic těžkého, ale ten človíček říkal, že je to celkem fuška taky dost drahá. Nevíte čím by to ještě mohlo být? A co to vypnutí imobilizeru, je to tak velká a drahá práce? Jinak diagnostika píše slabý signál klíčku.

 

:palec: Immobilizer sa da vypnut cez VAG.ROBOTA NA 2MINUTY. cena za vypnutie 1000KC.:palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 roky později...
  • o 2 týdny později...

relé 109 je v případě pokud se vůbec nerozsvítí kontrolka žhavení (pokud není KO motorová jednotka)

pokud zlobí načítání klíčku tak opravuji vedení, i budíky 

ad vypnutí imma u aut pod rok 2000: po kabelu jde až dieselová edc15 od roku 2000 a novější. starší se musí vytáhnout a rozdělat jednotka

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím. Hledám příčinu.

Octavia 2 2.0 tdi 2007 . Svítila mi delší dobu cca rok kont.motoru. Diagnostika chyba číslo P3101. Odkládala jsem tento problém než se naskytli finance na opravu. Těsně před možností opravy se objevil problém u brzd.Musela být nutná výměna kotouče,třmeny a destičky..dolita brz.kapalina cca 7500 kc. Při přebírání auta byla v autě nafta na dojezd 30 km. Natankovala jsem 100% diesel a po cca 10 min. mi to na křižovatce vyplo a od té doby nejede.  Zmizela kontrolka motoru a žhavení. Baterka v autě je také v pořádku. Řidiči jednotka nekomunikuje. Zkouška levných výměn byla RELÉ 460 a nepomohlo a zde čtu,že by mohl být problém v immo. Zatím mi stojí auto stále na místěa sháním levnější rady než se auto odveze do servisu.

Upraveno uživatelem samkovamarie
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...