Přejít na obsah

Prasklá ojnice


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Nazdar chlapi.Jsem tu za novice...mel jsem Kadana 1,9,TDI PD 77kW.Kupoval jsem to novy v roce 2005 v CZ,nechal to origo vytunit od VW takze pri prevzeti brzda...150 kobylek a kroutak 350.Letadlo...sice omezeni od nich na maximalku 205Km,ale stacilo.Takze nevim jak auto jede v zakladu .Nalitali jsme na tom za 4 roky 250 tisic a zadnej problem.Proto jsem podobny auto doporucil i dceri se stejnym najezdem ale v 77kW z Rakouska.Je to ale motor typ BLS,s filtrem pevnych castic,coz ja jsem asi nemel.Pred asi 14 dny jsem zavital jen tak cvicne sem a zacal jsem usirat strachy:-)Ze vseho nejmin holka potrebuje aby si podala ruku s ojnici krz diru v bloku...ma 2 maly caparty a jezdi dalky.Oslovil jsem proto zdejsiho clena Rolbare,ze bych nechal preventivne vymenit saly na ojnicich a srouby.Musim mu vyseknout poklonu a pokud budete mit nejakej problem obratte se na nej.Driv jsem do aut a motorek delal a tak jeho profesionalitu a rychlost dovedu porovnat a ocenit.Sice jsem ve finale merenim zjistil,ze sila kompozitu na hornich i dolnich OL i vizualne byla jeste velmi slusna v porovnanim s novym,a vymena nebyla az tak nutna,ale treba je to tim,ze 1 majitel je nechal v minulosti menit.Dle oznaceni na OL v tom motoru byly loziska GCO tj.obchodni oznaceni GLYCO vyrobce Federal Mogul USA.Tydle OL i na kliku jsme davali do motoru souteznich skodovek a zavodnich motorek uz pred 35 lety.Nebo K&S...podle toho co bolsevik dovolil privest :-)Tezko rict,jestli VW pro Rakousko davala vzdy GCO...nicmene OL jsou vymenene Rolbar tam dal nove K&S + nove srouby,novy filtr a olej....tak mam ted klidny spani :-) Takze poklona Rolbarovi !!

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nazdar chlapi, som tu nováčik. Auto ešte ani nemám doma, (mám ale nie na papieroch), ale ojnica bude prvá vec na ktorú sa pozriem.

 

Otázočka pre profíkov: Ktorú verziu kúpiť (všetko len škoda diely):

Kolbenschmidt - 40 eur 10 kusov - načo mi je ich 10????

Nemecko - 35 eur 10 kusov - opäť rovnaká otázka...

Kolbensschmidt - 90 eur 8 kusov . aký je rozdiel medzi tými prvými a týmito ???

 

Šróby odporúčate ktoré?

 

A čo tieto podložky ??? Kam s nimi? Sú potrebné? Doteraz som ich v tejto téme nenašiel nikde

Odkaz ke komentáři

:D Kdeže, to bol preklep, ale keďže išlo o nemeckého výrobcu tak to bol aj celkom nevinný nechcený vtípek "ss" :D

 

A vieš sa mi vyjadriť aj k tej podložke? k čomu to je?

Tie podložky slúžia na vymedzenie šálok hlavného ložiska kľuky.V bloku je päť uložení kľuky tzn.preto sa predávajú tie šálky po 10 kusov.Pre teba sú tieto veci bezpredmetné.
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak se taky pridam

 

Mam sice Passata ale s BXE. Prvni prihlaseni 3/2006 najeto 204 tis km cca 20 tis po chipu. S prvnim majitelem LL olej v DE po 30 tis od 140 tis davam olej na 15 tis km.

 

Selskym rozumem si myslim ze se me to netyka nebot vyrobu pocitam zacatkem roku 06 mozna i v roce 05 nevim jak zjistit.

 

Vase nazory?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

jo mám, ale chcem vedieť či tie C-čkové môžu ísť aj hore aj dole...

ako som vravel, kúpené mám toto http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2 8 KUSOV

 

zas pozeram na tu sadu (stale nerozbalenu)

ze 4 loziska su inej farby a 4 inej.... na 4 kusoch je sputter - silnejsie - tie by teda mohli ist hore....

dobre to mam teda kupene?

 

dík za radu lebo ja som vytočený až moc, auto ostalo na rampe a zajtra idem AUTOBUSOM KURŇA! :D

Odkaz ke komentáři

neviem na ktoru otazku si mi teraz odpovedal to "nie"....

 

Este raz skusim, objednal som 8 kusov tohto: http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2 aj kolega vyssie pise ze ich pouzil.

 

na krabicke je oznacenie 045105701C GLB, co znaci ze sa maju pouzit na spodok, dobre vravim? ALE, na 4 z nich je napis sputter - co znaci, ze tie 4 idu na vrch.

Takze koniec koncov mam dobru sadu nie? Ked ich aj kolega vyssie pouzival......

Odkaz ke komentáři

A jak je to tedy s BJB, který byl tuším do půlky roku 2005? Tam se to asi nedá jednoduše vyměnit, protoze ojnice jsou pry místo prisroubovani slepene nějakým lepidlem nebo čím... Nevíte někdo prosím? Díky.

 

Pry opravdu nejsou ... co to je za volovinu? Mas predstavu co to musi vydrzet? Ty dva M8 srouby z kvalitni oceli tam nejsou pro srandu ze ...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže som sa do toho dal aj ja.

170 000 km z Rakúska

 

Vytiahnuté ojničné ložiská:

045701E TH7 8B17K

045701D TH7 8B29T

 

spodné OK, vrchné spapané (viď foto)

 

Nové ložiská plus šróby od Martina z CC autodily

Nové ložiská aj šróby v prílohe. V tej krabičke je komplet sada - 4 z nich majú nápis sputter (vrchné) aj majú inú farbu.

 

 

post-53017-0-03482900-1476258693_thumb.jpg

post-53017-0-18953900-1476258734_thumb.jpg

post-53017-0-52037000-1476258771_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...