Jump to content

Rozšíření funkcí maxidotu - PolarFis+


Recommended Posts

Zalezi odkud jsi ? Neni problem ho tam nahrat v Brne a nebo Mikulove

Bydlím kousek od Lovosic to je bohužel daleko.Přemýšlím že se možná pojedu podívat na sraz Octavia Clubu nebudeš tam náhodou že by jsme se domluvili? :)

Link to post
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

nerozhoduje jestli je tam maxidot z vyroby nebo dodelany ale rozhoduje motorova jednotka, podle cisla motorovky lze rict jake parametry budou k dispozici k zobrazeni.

U OII FL vetsinou potrebuji znat ASAM cislo nestaci mi cislo dilu.

Link to post

VCDS pripojit k motorove jednotce a idealne potrebujeme obe cisla jak objednaci cislo priklad tvaru je 03G 906 021 MJ a pak kliknout na Rozšířené ID -1A a tam najít číslo označené ASAM nebo ASAM DATASHEET priklad tvaru je EV_ECM30TDI0117P0907401F 001004

Link to post

tvoji jednotku jsem v seznamu podporovanych nasel a u vetsiny parametru bylo ano. Tento soubor mam bohuzel uz vic jak rok starej a jeste pro HW PF03.

Aktualni HW pro platformu PQ35 tedy i pro OII poFL je PF04 , bohuzel na tradicnim miste ke stazeni neni k nalezeni aktualni seznam podprovanych jednotek a k nim dostupnych parametru at uz pro PF03 a PF04. Rozdil mezi dostupnymi parametry pro PF03 a PF04 aktualne nebude zadny PF04 je jednodussi HW s mensi spotrebou a do budoucna planuji ze bude schopen cist i nejake informace z ECU DSG. Pozadal jsem o zaslani noveho verze souboru jakmile mi dorazi poslu ti ho do SZ.

 

Jinak jsem i pozadal o zaslani stejneho souboru pokud existuje pro HW PF05 tedy pro MQB platformu, strategie jakou vyrobce zvolil co se tyce funkci pro PF05 tedy pro HW na MQB plaftomu je stejna jako kdysi u PF02 tedy předchůdce aktuálního PolarFisu a to za začnou s menším počtem parametrů a budou je postupně navyšovat stejne jako komfortní funkce.

 

JInak ještě jedna novinka s PF04  se k podporovným vozidlům kromě existjící podpoře pro Audi A3 S3 RS3 (8P) konečně přídalo Audi TT TTS TTRS (8J) .

Link to post
  • 3 months later...

Podařilo se a máme první auto s MQB a virtuálními budíky - Passat B8

 

WhatsApp Image 2019-03-10 at 20.38.38.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-10 at 20.38.09.jpeg

a dříve už se zadařilo  na OIII 1.8TSI kde bylo pár porodních bolestí a pořád ještě řesímě aby se nějak podařilo učesat texty vs. zobrazení

WhatsApp Image 2019-02-08 at 18.06.15.jpegWhatsApp Image 2019-02-07 at 17.10.44.jpeg

Link to post
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

výrobce spustil akci pro majitele PF01/PF02/PF03 - zvýhodněný upgrade na PF04 nebo PF05, podmínkou upgradu za zvýhodněnou cenu je vrácení starého PF včetně kabeláže.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...