Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Takže na výběr jsou dvě varianty:
Optimum Opti Coat PRO
Jedná se o profesionální verzi organického keramického povlaku firmy Optimum. Opti-Coat PRO je k dispozici v rozvinuté síti smluvních partnerů firmy Optimum, pokrývající USA, Austrálii a západní Evropu. Jsme prvním a zatím jediným subjektem v ČR, který touto prověřenou technologií disponuje. Na životnost povlaku je poskytována záruka 5 let. Opti Coat PRO poráží konkurenci v mnoha aspektech, jako je vysoká stabilita jeho vlastností (povlak neztrácí lesk a hydrofobní vlastnosti ani po letech) a možnost obnovy funkční vrstvy v případě zhoršení těchto vlastností. Orientační cena za kompletní službu je od 19900 Kč.
CarPro CQuartz Finest
Profesionální verze keramického povlaku z dílny firmy CarPro. Rovněž představuje špičkovou a prověřenou technologii, která těží z dlouholetých zkušeností firmy, jakožto pionýra v oboru keramických nanopovlaků (CQuartz je jeden z prvních globálně komerčně úspěšných značek). I CQuartz Finest představuje unikátní technologii, která oproti konkurenci využívá substrát na bázi F namísto běžně používaného SiO. Vyznačuje se fantastickým leskem, mimořádně hladkým povrchem, chemickou stabilitou (odolává zásaditým čističům) a minimální náchylnosti k usazování vodních minerálů. To ho odlišuje od konkurence využívající SiO technologii. Na povlak poskytujeme záruku 2 roky. Orientační cena za kompletní službu je od 14900 Kč.
Oba produkty poskytují vysokou míru samočistících schopností, snižují nároky na údržbu a zvyšují odolnost laku vůči poškození při údržbě.

Jinak Jirko je to asi tak jako píšeš ohledně toho prodeje.Ani bych nevěděl do čeho jit.Max benzinova RS trojka ale zase se mi moc nezamlouvá vnitřek (sedačky a celkově palubovka) o kvalitě zpracování ani nemluvím.Ta by se dala sehnat za rozumny prachy z Havexu ale nevím jestli by to byla výhra...


 


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

taky to tak vidím ... s RS O3 by Romane přišlo zklamání, ani ne tak z motoru, ale z těch různých maličkostí na které to sice nejezdí, ale docela naserou, ...

a co vzít? nové? Passat nebo Sup3,

mimo koncern pak Mazdu6

 

no anebo přehodnotit priority a vzít auto, které člověk využije a stačí - Golf variant

Odkaz ke komentáři

Tvl Romane to jsou hrozny dardy za tu keramiku... Potreboval bych neco na Mergla ale tohle je fakt moc... vloni v unoru jsem to nechal navoskovat asi za 5 litru, pak zpetne jsem byl nasranej, pac jsem zjistil ze za ty prachy to byl nejakej karnauba od Sonaxu... nicmene vydrzelo to na tom cca do rijna, stacilo jednou za tri tejdny oplachnout vodou...

Odkaz ke komentáři

Já na mýho Merce nakoupil chemii na Detailingshopu. Podle testů jsem zvolil to nejlepší, včetně čističe a protektoru na kůži mě to vyšlo na 2500,- Jen si to musím odmakat sám. Mám i odstraňovač polétavé rzi na lak.... Až bude teplo, tak to prubnu a udělám. vyzkouším to na discích, až je budu připravovat na letní bačkory.

Odkaz ke komentáři

Tvl Romane to jsou hrozny dardy za tu keramiku... Potreboval bych neco na Mergla ale tohle je fakt moc... vloni v unoru jsem to nechal navoskovat asi za 5 litru, pak zpetne jsem byl nasranej, pac jsem zjistil ze za ty prachy to byl nejakej karnauba od Sonaxu... nicmene vydrzelo to na tom cca do rijna, stacilo jednou za tri tejdny oplachnout vodou...

A mas predstavu kolik ta "keramika" stoji v materialu a technologii? A ze nejde jen o to ji napatlat, ale auto kompletne pripravit? ;)

Odkaz ke komentáři

Tomu samozřejmě rozumim... Vše se odvíjí od stavu vozu před zásahem a samozřejmě jakého chce majitel dosáhnout vizuálního výsledku a především funkčnosti. Samo i dle pohybu auta - kde nejčastěji stojí (garáž, venku, průmyslová oblast, u kolejiště), kde jezdí - pokud to bude 3x týdně Praha > Brno nebo zda jde o víkendovku. Dále na jakých dílech se provádí realizace, zda pouze samotná kastle nebo disky, skleněné plochy atd. V tomto se nedá příliš paušalizovat...

Odkaz ke komentáři

Já jsem pro takovou zlatou střední cestu. Jelikož se rukama zřejmě nikdy živit nebudu, tak je pro mě očištění auta v pěkném počasí v podstatě relax, takže si jednou až dvakrát do roka vyhradím na auto celý den, umyju ho, vyčistím lak clayem a čističem laku (používám Dodo Juice Lime Prime) a navoskuju tvrdým voskem. Příště zkusím na doporučení kamaráda, který se zabývá detailingem, místo claye trix, který by prý měl mít stejný efekt jako clay, ale není s tím tolik práce. Vyšší level, do kterého bych ještě šel, už je jen strojové leštění.

Odkaz ke komentáři

Trix je IronX s přídavkem Tar removeru. Takže má v jednom kroku odstranit železité a asfaltové nečistoty (takový 2v1; to, že je lepší použít zvlášť produkt na polétavou rez a zvlášť na asfalt a lepidla je další kapitola). Rozhodně se ale nejedná o náhradu za clay, po použití v laku zůstane spousta dalších nečistot, které je nutné před leštěním (a před strojním to platí dvojnásob) odstranit. Jinak si můžete na laku udělat víc škody než užitku.

Odkaz ke komentáři

Jeste k profi detailingu: Rekl bych, ze kazda sluzba ma svoji cilovou skupinu. Vyhozene prachy - to bych asi uplne netvrdil, pokud s tim nemam vlastni zkusenost.

ad Clay - mel jsem moznost zkusit "clayovaci rukavici". Delalo se s tim pekne, akorat nevim, kam se ty necistoty ztracely, jelikoz material vypadal porad stejne. :)

Odkaz ke komentáři

Sice jsme tu asi už těžce OT, ale ještě alespoň odpovím:

 

TomasB: Je to koníček jako každej jinej, nevím, co je na tom k nepochopení nebo k smíchu. Někdo utratí desetitisíce za audio/video, foto techniku, sport, tuning atd. atd., jinej to propije nebo prokouří.

 

Romariooo: Dřív býval dobrý CG Mamut, ale poslední dobou má dost kolísavou kvalitu a často není skladem ani u dodavatele. Momentálně bych Ti doporučil http://www.detailingshop.cz/suseni/650-dodo-juice-orange-plush-drying-towel-60x60cm-susici-rucnik.html nebo http://www.detailingshop.cz/suseni/295-dodo-juice-supernatural-susici-rucnik-120x60cm.html (toho myslím koupil SirMike, tak třeba poreferuje :) ). Nebo počkat na velkou verzi MM Dry Me Crazy.

 

Viktor: Na bílém/světlém laku je to pěkně vidět, souhlas :)

IMG_0137.JPG

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak já se u očisty auta krásně odreaguju a baví mě to. Jak tu někdo psal, je to prostě koníček. Někdo má to, druhý ono.

Jinak já mám auto starý 5 měsíců a už je na tom ta rez dost vidět, tak se těším na duben, až na to vlítnu a dám to do pořádku. Už mi i dorazil balíček od DS, tak jsem zvědavej, vyzkouším zase nový produkty

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...