Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

To si nemyslím. Znám spoustu lidí co mají auto na plyn a v pohodě. Samozřejmě výjimky se najdou, ale potvrzují pravidlo.

 

A zajímalo by mě, co je podle tebe ideální auto :D Dnes je v každým autě spousta věcí co se můžou posrat. Ale když jezdíš jen se služební kastlí, tak to asi vidíš jinak.

 

Odkaz ke komentáři

Nejen se služebním. Mám ještě benzínovou atmosféru 2,4i pětiválec. Tím zároveň odpovídám, co je ideální auto. Atmosférický benzín objemem od cca 2,5 litru nahoru, nedokurvený plynem. :) Pokud najedeš víš jak 30tkm/rok, tak je to samozřejmě na zváženou, jestli nejít do dehtu.

Aby bylo jasno, byl jsem jedním z prvních, kdo měl auto na LPG počátkem 90 let! Z počátku jsem dokonce jezdil jen s klasickou PB flaškou. Tehdá LPG ještě nebylo moc známé a ani to nikdo neřešil a ani se to ještě nedělalo jako dnes. Po nějaké době jsem to nechal předělat, přidal jsem pevnou nádrž. Přecijen jsem se bál jen s PB flaškou za prdelí a taky se mi povedlo najít někoho, kdo to vůbec měl a byl schopen do auta narvat. Pak jsem měl postupně několik aut na LPG a najel jsem na LPG stovky tkm. Jenže čím víc se šlo od karburátoru k elektronice, tím víc problémů přibývalo, legislativa se zpřísňovala, až jsem došel k závěru, že se na to můžu vysrat, abych si byť jen potenciálně přidělával trable a že mi to sraní s tím za to nestojí.

Odkaz ke komentáři

Ja s tim mam pouze zkusenosti jako ridic a nijak mi to na atmosferickym motoru nevadilo. Tome, podle me jsi v nekterych vecech moc vyhranenej, mne by treba vadily spis ti diskriminacne/bezpecnostni veci. Ze musim mit auto oznaceno (proc se z TDI a TSI aut muzou symboly sandavat dle libosti..), polepeno a nesmim kdo vi kam vsude.

 

Ale konec OT.... zacatkem tydne jsem vecery stravil v M5 550d xDrive s upravou od DP (300+kW, 800+Nm)... uplne ted chapu te cenove politice, kterou BMW nastavilo a proc si je vlastne za ty auta schopna rict o takovej ranec i za ojetinu, takze Romane, at slouzi, ten pocit v zadku behem jizdy je proste k nezaplaceni.

Odkaz ke komentáři

Tome, je vidět, že jsi pořádný auto na LPG v moderní době neviděl a neměl. Mám OI RS combi na plyn, origo zástavba z Holandska...Prins. Nainstalována v r.2004 př 26000 km, teď mám 314 000 km, na plyn se nešáhlo, sámuž mám najeto od koupě skoro 48 000 km, a okolo plynu jsem nic neřešil. Auto jede na plyn i na benál stejně. Ono LPG udělalo docela pokrok od devadesátek. A hlavně v dnešní době motorů s různejma sračičkama budu mít radši kvalitní motor na plyn, než náchylnej diesel. Nevidím vůbec nic špatnýho na tom nechtít cpát do chřtánu státu a pumpařů prachy navíc za benzín. S tímhle nemá co dělat to, že když chci mít opičku, musím mít na banány.

Odkaz ke komentáři

Poslední auto s LPG jsem měl někdy kolem r. 2005 a fakt nikdy více. Opravdu čím více elektroniky v autě, tím větší problémy. U posledního auta to bylo fajn jen do té doby, než jsem v autě pustil klimošku, na neutrál to chcípalo a nikdo(LPG servisy) si s tím nevěděl rady. Jediný co fungovalo, tak přidat na bohatosti směsi, ale pak místo nějakých cca 10 litrů byla spoteba 13-15 litrů LPG. Na benzín tak 8-9 litrů. Prostě jsem uznal, že se na to můžu vysrat. Pak každej rok kontroly, nesmíš do garáží, bere to místo. U starších aut, pokud to jezdilo, tak OK, ale jak se tam něco vysere a začne to zlobit, tak to je laborování, jestli je problém v plynu nebo v benzínu, měníš tohle, támhle to a furt se nemůžeš dobrat problému. Naprosto vážně, nejlepší auto na LPG byla stodváca, tam jsem s tím našmejkal na LPG 150tkm a neřešil jsem nic. Cokoliv bylo se vstřikováním, tak dříve či později to nějak zlobilo. Něco se dalo s přimhouřením oka zkousnout, něco ne. Něco se odhalilo snadno, ale něco prostě ne.

Za mně fakt naprosto nepřípustné to mít v autě. Nehledě k tomu, že v řadě aut to kurví motor, protože na přestavbu prostě není vhodný, ale lidi to naserou kamkoliv. Když jsem kdysi okukoval 3,0 Subaru, tak první po pozdravu, prohlásil maník, že jsestli mně napadá do toho dát plyn, tak ať na to zapomenu, protože co 20tkm to je pak na drahou opravu.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Všechna BMW s výjimkou modelů M budou od roku 2020 elektrická

  • Od roku 2020 budou mít všechny modelové řady BMW elektrický model
  • BMW přesto počítá, že ještě v roce 2025 bude mít 85 % aut spalovací motor

To jako fakt?????? :blink: :blink: :blink:


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak Bawo je po měsici zpět v HK ale bohužel s naprcaným zadkem.Neni to sice moc,je to pojizdné,jezdím s tím do práce ale štve mě to.Odhaduju to na desitku i když neni prasklý náraznik.

 

Ve středu jdu na olejový servis tak se to vezme i s lakováním.

 

Tome: jak jsem slíbil tak i plním:

 

dobrý den,

viděl jsem opět po týdnu kolegu a zeptal jsem se ho na stav věci DN u soutoku.
Musí ještě "doladit" a s tím, že DN bude asi do týdne odeslána na MM HK,
kdy podezřelý ze zavinění bude pán, co jel ve směru od Lipek. O dalším bude rozhodovat opět "úředník" na MM HK.
Odkaz ke komentáři

Super, Romane, díky! Snad zítra nezapomenu. Ráno si přijedou pro auto z půjčovny, pak jedeme s manželkou pro druhé auto za super price 3,-Kč/km včetně paliva!!! Pak manželka jede domů a já pokračuji za jedním známým panem profesorem http://reportermagazin.cz/a/wk9EM/pod-vrcholem-nobelovky Teď je tady v ČR na pár týdnů, tak spolu budeme něco řešit pracovně. Už pár let jsem u něj dobře zapsanej a ten druhej co je v článku zmíněnej jako jeho kamarád, tak s tím mám taky dobré vztahy a jsem jedním z mála, komu uděluje audience. Ono ani k jednomu není jednoduchý se dostat.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...