Jump to content

Audi A6 ABT 3.0TDi (300 bielych koní)


Atrix24

Recommended Posts

Můžu Ti napsat jen poznatky z KWčka Street Comfort (na Octě); taktéž výškově a tuhostně nastavitelný komplety:

- je doporučená tuhost (9 kliků z 10) - 10 je fakt moc tvrdý a např. na 6kliků malým imbusem to bylo příliš měkké. Šteloval jsem zatím jednou dvakrát, protože je potřeba u Octavie kompletní odstrojení plastu pod oknem pro přístup k pístnicím -- nastavovací imbus je na horní straně :unsure:

- výšku si nastavíš jednoduše; předek lze nastavit bez sundání kola, vzadu je trošku laborování, ale jde to ;)

 

Jest otázkou, co si od toho slibuješ, resp. co očekáváš. AUDI má podvozky už ze série hodně povedený, ale máš-li to auto na "závodění" a prožitek z jízdy, pak narazíš i u AUDI na hranice. V případě Octavie je např. mnohem jistější průjezd zatáčkami, protože to auto (zejména na letních pneu a složené k zemi) drží stopu asi tak 2x lépe než série. :palec:

 

Rozhodně se na podvozku nevyplatí šetřit

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Pokračoval som ďalšími úpravami, z tých hlavných vypichnem pridanie LED žiaroviek do originál RS hmloviek. Keďže vykazovali chybu na budíkoch, nárazník šiel dole, pridali sa tam odpory namontované do výstuhy kvôli ich teplote. Nárazník sa o niečo lepšie dopasoval.     Ďalšou väčšou zmenou je konečne zníženie auta (nastaviteľný podvozok) + montáz bŕzd z modelu RS. Vpredu kotúče o veľkosti 312mm, vzadu 282mm. Takmer v rovnaký čas (deň po znížení) som namontoval staro-nové spätné zrkadlá. Kĺby sú pôvodné z mojich faceliftových zŕkadiel. Všetky vnútornosti, vrátane krytu, smeroviek, motorčekov a podobne sú z Audi A4 B8. Doplnil som tým výbavu o samostmievacie zrkadlá (aj vodičovo aj spolujazdcovo) a pamäť (zatiaľ nefunguje správne). A ešte je na spolujazdcovom sklíčku cool nápis "OBJECTS IN MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR", pretože pravé zrkadlo je z americkej Audi.
    • To pak je jiná, psáno to tam nebylo ... .
    • On tam zůstane jen ten nápis škoda zbytek půjde dolů tak to hned bude jiné 
×
×
  • Create New...