Jump to content

Teče mi voda do kufru k rezervě


vitanm

Recommended Posts

Ahoj, setkali jste se nekdo nekdy s problémem že záteká vzadu do kufru dolů k rezervě? Asi ano, už se to tu řešilo, ale nikdo nesdělil příčinu zatékání. Tento problém aktuálně mám a voda se tam dostává spárou z karoserie v místě těsně pod čepem do kterého se zacvakne zámek dveří. Odkud se ale voda dostává do karoserie? Co s tím?

Link to post
  • 3 months later...
Guest go0ogle

Ahoj, setkali jste se nekdo nekdy s problémem že záteká vzadu do kufru dolů k rezervě? Asi ano, už se to tu řešilo, ale nikdo nesdělil příčinu zatékání. Tento problém aktuálně mám a voda se tam dostává spárou z karoserie v místě těsně pod čepem do kterého se zacvakne zámek dveří. Odkud se ale voda dostává do karoserie? Co s tím?

 

Ahoj, mám úplně stejný problém, u rezervy jsme měl tak 5 litrů vody, a pod "kobercem" který ji zakrývá taky vhlko, ale jako takový zavazadlový prostor je suchý. To vlhko pod kobercem se táhle až pod zadní sedačky.

 

Volal jsme to servisu škodovky a s takovým problémem se ještě nesetkali. Co si kupoval známej Fabia II, tak má stejný problém.

 

Doufám, že někdo poradí. Díky

Link to post
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Měl sem stejný problém a zatékalo tam tak, že když odděláš plast v kufru dole, tak tam je taková kovová lišta a v ní byly na každý straně 1 dirka a na druhý taky jedna dirka, nebo jestli to mam nazvat díra, doslova se mi tam vešel celej prst, dobu sem to hledal nevím zda je to problém škodovek a nebo zda to tam někdo udělal schválně vážně nevím, ale už je to pryč zatmelil jsem to(určitě by to šlo i silikonem zalepit) a sem spokojenej :) když nebudete vědět, písněte zprávu a já vám to nafotím a pošlu, přeji hodně najetech km bez vody v kufru.. něco pro zasmání ještě, otec si ze mě dělal srandu že po dešti zastavím na křižovatce a budu mít vodu až za krkem :D

Link to post
  • 1 month later...

Nebudu zakládat nové téma,věc je obdobná.Mám stále mokrý koberec v pravé dolní části u průduchu.Řešil jste to někdo?může to být tím,že již průduch dobře netěsní a v horní části odstavá viz foto.

 

post-87-0-03388600-1423599755_thumb.jpg

post-87-0-11101800-1423599767_thumb.jpg

post-87-0-05114700-1423599778_thumb.jpg

post-87-0-25482200-1423599794_thumb.jpg

 

Link to post
  • 3 months later...
  • 2 years later...

Tak se sem taky přidám.
Po velkém dešti mám (v sedanu) levou kapsu úplně mokrou, vede tam hromada kabelů a za ty léta se tam vyskytlo nějaký černý něco.
Pravá kapsa u průchuchů je suchá, ale pod světlem je voda.
Auto bylo bouraný na levou stranu a měnila se celá levá strana, když jsem koukal na svár, tak to bylo jako od prasete, ale nezdá se že by tam protejkalo. Stropnice se suchá.
Někdo nějaký nápad co to je?
Mám předface světla a těsnění ne a ne najít na internetu.

Link to post
  • 3 years later...

na fabii2 zateka popod zadne svetla tecie rovno do zadnej vetracej mriezky na oboch stranach naraznika mriezka kedze je vetracia je prepojena prepazkou s kufrom takze tak netusim ako odstranim problem musim zabranit prudu vody aby stekala inam alebo vylejem kubik betonu do kufra nech zalepi tie vetracie mriezky inak dik fakt inzinieri v skodovke fakt dik

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • 🚨Po delsi dobe mensi update... -geometrie + srovnani volantu -zadni rameno sterace -novy uzaver nadrze -nove mrizky v prednim narazniku -nove madlo ridice vc ovladani oken -trychtyr nadobky ostrikovacu -kryt destoveho senzoru -led bile ve zpatecce -novy kryt klice   V nejblizsi dobe: -kamera MiVue J60 -led parkovacky -nove xenony (plexi) -sedacky rs -folie ve wrapstyle prague  -tonovana skla    
    • Takže jak jsem si myslel a říkal ti, nízká teplota na vypálení karbonu. Principiálně to teoreticky fungovat může, vodík s kyslíkem má teplotu hoření asi 2600°C a to se karbon vypálí. Ale! Jde z generátoru dostatek vodíku, aby se teplota dostatečně zvýšila na teplotu, kdy se karbon vypálí? Pokud ano, vydrží ji komponenty motoru? Ke generování vodíku se používá jednoduchý a levný elektrolyzér s alkalickou náplní. Jak je ošetřeno, aby se nedostávaly kapičky s obsahem KOH do motoru? Kupříkladu, KOH rozežere hliník či slitinu hliníku natotata. Z čeho bývají komponenty motoru?  Plus, vypálí se karbon všude? Může totiž jen tam, kde jde plamen.
    • Nj, tak to u me kazdopadne 😄 Ta synchronizace je ale lakava... i kdyz asi bez toho muzu byt
×
×
  • Create New...