Přejít na obsah

Koupě nové OIII: pomoc s výběrem


Lucasse

Doporučení OIII  

178 hlasů

  1. 1. Lepší mi příjde:

    • 1.6 TDI (77kW) - komb.spotř. 3,8l
    • 1.4 TSI (103kW) - komb.spotř. 5,3l

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ano, vyzkoušet si ten posez je důležité. Já za sebe naopak, vyšší posez a lá lavice mi velmi vyhovoval. Měl jsem obrovský problém, vrátit se do nízkého auta. Co je ale na Yeti z mého pohledu hloupé, je malý kufr. Sice jezdíš přes hory, je otázkou, jak často 4x4 skutečně využiješ. Pokud se na cestě vzpříčí kamion, ani 4x4 nepomůže :) . Jsem z hor a 4x4 nemám (měl jsem), nepotřebuji a mohu mít, radši si beru lepší bezpečnostní výbavu a silnější motor. Honza

Odkaz ke komentáři

No bol som si to pozriet na predajni. V pondelok dame skusobnu jazdu.

Ja som skor fanusik nizkych aut. Len problem je ze ked vozim starych rodicov tak sa do tej octavky nevedia poskladat uz. Ale zase ja v tom aute prakticky zijem a preto sa mi paci OII co mam teraz. Sice ten motor nic moc vykon (brzdou premavky ale rozhodne nie sme) ale vnutri je strasne pohodlna a tiez v dobrej vybave. Treba povedat ze tolko pohodlia neponuka ani OIII :/. Jo a tiez mi bude smutno za zadnou napravou. Len teda sef povedal ze sa s nou musim rozlucit.

No som z toho trosku nesvoj. V pondelok musim dat sefovi vediet ze co ma objednat.

Odkaz ke komentáři

Zdravím pánové, reaguji na diskuzi.. nyní vlastním VW Passat B7 2.0 TDI DSG 125kW, zvažuji že se zpátky vratím k Octavii, nyní mam dilema volit Benzín nebo Naftu?

 

Najedu měsíčně nějakých 2.500-3.000km (40% město, 50% okresky, 10% dalnice)

Zvažuji nad třemi variantami

1. OIII 1.4 TSI 110kW

2. OIII 2.0 TSI 162kW

3. OIII 2.0 TDI 135kW

 

Zda by mi někdo poradil a napsal vlastní nazor byl bych vděčný, i něco co se servisu týče, vubec nevím jak nákladný je servis u benzinového vozu, vždy sem měl naftu.

 

Diky

Odkaz ke komentáři

Myslím si, že při nájezdu do 2.000 km/měs bych volil benzín, při nájezdu 3.000 km/měs diesel. Který motor doporučit otázka, házíš velkými rozptyly ve výkonu. Motory jsou tu ale popsány celkem dost. Jistě ale víš, že 2,0TDI 135kW je pouze 4x4 a aut., případně RS, Scout. 2,0TDI 110kw je dobrá volba. Honza


O3 není oproti O2 Fl horší (kromě nápravy), je to jen o zvyku. S oběma typy mám najeto přes 100000 tis, vím o čem mluvím. Zpět bych nešel ani omylem. Bohužel Yeti už je skutečně zastaralý, proto končí a je za lepší peníze. Otázka strachu ze zadní nápravy. Pokud nejezdíš na hranici, případně nepřetěžuješ kufr, je jen málo situací, kdy si řekneš, že víceprvek byl lepší. Toť má zkušenost. Honza

Odkaz ke komentáři

Mno pravdupovediac rad si vychutnavam horske premie, zakruty a tak. Niekedy schvalne zidem kvoli tomu z dialnice alebo sa idem len tak previest.

No ale to s yetim stejne aj ked ma inu napravu ako OIII nepojde. Predsa len je to tazisko vyssie a tak... . Podla vsetkeho by jeho limity v zakrutach mali byt nizsie alo u OIII nie?

Ako s OIII 2.0TDI jazdim obcas. Ten podvozok nie je spatny. Len som obcas z neho neisty. Asi ak padne volba na octaviu budem musiet najst jej limity. Skoda ze sa mi tam nezmesti OIII 2.0tdi 4x4. Asi budem musiet viacej posluchat.

Btw. co mi na OIII prekaza su zakladne sedadla s chabym bocnym vedenim. Dal som si teda sport paket v nadeji ze to bude lepsie. O tom ze nemozno polohovat hlavove opierky viem. Je to dobry napad? Mate s tym sport paketom niekto skusenosti?

Odkaz ke komentáři

Jo ved v pondelok idem na skusobnu jazdu. No on ma podpisanu nejaku velkoodberatelsku zmluvu a musi to objednat vraj. Ja som sa len v stredu dozvedel tu zdrvujucu spravu ze s OII sa musim rozlucit :/. Ale cakal som to ze to tento rok pride kedze som posledny kto OII este nevymenil a mam najviac km. Len to mohlo este pockat.

Teraz je stav v mojej mysli 60% yeti | 40% octa. Ako to bude rano to neviem :D

Odkaz ke komentáři

Rano je za nami a ja som zase tam kde som bol 50/50. Zajtrajsok rozhodne

Octa:

+

Reprezentativnejsia

Pruznejsia

Velky kufor

Modernejsia vnutri vratane navi

Skvele by zapadla ku mojej sukromnej flotile ( OI a par starsich veteranov zo 60. rokov) :D

-

Zadna naprava

Este som sa uplne nezmieril s fl

 

Yeti

+

Vacsi motor, po zaruke sa s tym vykonom da nieco spravit

Vyssie sa nastupuje

4x4

Variabilita interieru

Zrejme lepsi podvozok

Podla diskusnych for je to vraj auto pre radost. Snad to je pravda.

 

-

Kufor... ale da sa tomu pomoct v pripade potreby sklopenim sedaciek

Menej reprezentativny. Vzhlad sa bud paci alebo vobec. Nic medzi tym

Zadne sedacky asi menej pohodlne ale zase vacsinou sa vozim sam

Starsie technologie

 

No .... je to nerozhodne

Odkaz ke komentáři

Napsal jsi to přesně. Vem to ale naprosto pragmaticky. Pokud Ti bude vyhovovat posez a stačí Ti velikost kufru, pak je Yeti se starší technikou alá O2 v pořádku a asi lepší volba. Já bych Yeti z hlediska posezu bral ihned, jen bohužel má pro mě malý kufr a teď možná i menší rozvor než O3 a vyšší spotřebu. Dnes bohužel musím koukat i více na reprezentaci (byť to s Octávkou je trochu úsměvné) a ta Octa je prostě výše než Yeti. Pokud bude zkušební jízda OK, volil bych v Tvém případě Yeti. Honza

Odkaz ke komentáři

Ty Jardo bohu dík nemusíš reprezentaci řešit ve smyslu, jak jsem napsal, protože si ji určuješ sám. Většina hlavně nadnárodních firem (ale nejenomtěch dle zkušeností) to má bohužel jinak. Kdyby na mě záleželo, jezdil bych Berlingo/Partner, případně Caddy, když už máme nařízený koncern. Ale bohužel nesmím. A jako perličku uvedu, že před "pár" lety, kdy jsem musel jezdit do Německa na SC ve Felicii 1,3 dokonce se čtyřmi arbagy a centrálem jsem měl doma novou Octávii SLX. Honza

Odkaz ke komentáři

Honzav1: no nepasoval :/. Ako ale je to moc zaujimave vozidlo. Doteraz som o nom vela nevedel ani si ho nejak extra nevsimal. Ale teraz proste viem ze je to dobre auto. Len proste s kufrom octavie som som sa nevedel rozlucit, takztiez mi prisla pohodlnejsia. Radicka je v yetim moc nizko. Pri nastaveni sedadla ake mi vyhovovalo som sa musel za pakou natahovat. No a ja radim casto a rad :D.

Aleee? Takze to trpis rovnakou chorobou :D? Ked tak blizie info alebo link?

No navyse som uz nevybojoval nic. Pockat vlastne ano - osvetlenie priestoru pre nastupovanie za neuveritelnych 18€ :D. To mi dali do konfiguracie zadarmo ked som dotestoval yetiho a vratil som sa ku octavii. Inak je to teda 1.6tdi 85kw ambition + ambition plus + sport paket + amundsen + elekticke sklapanie vonkajsich zrkadiel so stmavovanim a par dalsich blbosti. Viacej sef moc nedovolil. Najlepsie bolo ked mi skrtal vybavu.

 

.

.

.

Ja: elektricky vyhrievane celne sklo

Sef: no tak ja to v aute nemam (A6 allroad) a vy to chcete mat?????

Ja: ano je to dobra vec

Sef: Ja to v aute nemam...

Ja: aha, ved to je vlastne zbytocne

Sef: tak a mozme ist dalej ... :D

 

Ale zase mozem byt spokojny ze to nie je fabka alebo rapid. Predsa len octavia je octavia. Jo a darovanemu konovi na zuby nehlad :D

Eresek: jo OIII v 4x4 je dobra vec uz len kvoli tomu podvozku a potom samozrejme 4kolka je super vec. No to este musim posluchat viacej aby som take mal.

Skoda ze vypadla 1.6tdi 4x4. To by mi asi preslo :/

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak schvalne co by ste vybrali :) mam presny budget a vychadzaju mi dve alternativy:

1. Biela combi style so standardnymi sedackymi

2. Modra pacific combistyle s dynamic sedackami.

 

Chcel by som bielu ale potom uz nezostava na dynamic (pripadaju mi lepsie na moju stihlejdiu postavu).

Ta modra pacific je taka vselijaka, aj ked s chrom paketom by to nemuselo vyzerat zle. Jazdim cca 50tis rocne.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vás,

taky se chystám koupit ŠO III. Moje představa je 1,6 TDI 77 kW rok 2014/2015 a nájezdem do100 tisíc km. Roční nájezd cca 20 tisíc km (30% město a 70 % mimo, hlavně dálnice). Cena okolo 300 tisíc, max. 350 tisíc. Už jsem se byl i projet a vyhovuje. Dříve jsem jezdil ŠO II 1,9 TDI 77 kW a H i30 CRDI 81 kW. Požadována výbava ELEGANCE. Hledal jsem i na škoda plus a das welt auto a chci se zeptat zda nevíte někdo jak moc se u těchto prodejců dá pohnout s cenou. Taky jestli máte nějaké rady na co si dát velký pozor a jestli tu mezi Vámi není někdo kdo by mi třeba ověřil VIN. Zatím asi vše, díky.

 

Libor

Odkaz ke komentáři

Me fascinuje, jak jsou lidi navyknuty chodit pro auto jak na trznici a nekteri se i hadat do halire o cene. Proste cena je dana = ber nebo nech byt (pripadne pockat na slevu).

 

To zacne nekde pri koupi auta, a kdyz k nam prijde klient (internetova agentura), zacne se chovat jak na trznici, do vseho stoura, vsechno shazuje, ceny nerespektuje, tak dostane fuck off a cumi jak vyvorana mys.

 

Clovek by si rekl, ze to je jen u ojetin, tam se to da pri starsich ojetinach pochopit, kvuli rozdilnemu technickemu stavu, ale tohle se deje i u novych. Hlavne dostat nejakou slevu, proste jak v Kauflandu.

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...