Přejít na obsah

RS 1.8T polevuje v tahu


Guest MarcusZ

Doporučené příspěvky

Guest MarcusZ

Něco už jsem si ohledně podobných problémů načetl, ale nejsem si úplně jistej, tak se raději ptám... Mám RS 1.8T r.v. 2001, najeto cca 200 tis., turbo v pořádku, nehouká, nekouří a tlakuje jak o život, regulace tlaku na něm taky OK, jde s ní ztuha, ale plynule hýbat.. Každopádně jakmile vytočím motor nad 2000 tis.ot. a turbo začne tlačit, tak od té chvíle polevuje zátah. Turbo tlačí, ale s velmi výraznými pauzami... Jak kdyby vedle mě nekdo seděl a stále ho vypínal a zapínal. Občas se auto vytočí bez pauz v tahu, ale to spíše sporadicky. Dnes poprvé jsem jel nějakých cca 5 km jako když úplně bez turba, po vypnutí a zapnutí motoru jsem se dostal znovu do "standartního" režimu, kde turbo táhne, ale zase s pauzami... Na diagnostice jsem auto zatím neměl, snad už konečně tento týden budu stíhat. Jako první, mě kamarád odkazoval na regulaci tlaku na turbu, ale ta se zdá OK. Druhá indicie byly podtlakové hadice a je pravda, že se mi dnes zdálo, že pod kapotou něco lehce syčí, když jsem vyloženě naklonil nad motor, každopádně jen tak na oko jsem žádnou prasklou hadici neobjevil. Ještě jsem tu někde četl něco o cívkách, ventilech N75 a kdovíčem, a už se v tom trochu přestávám orientovat. Zkuste, prosím, poradit... Díky moc!

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Podobný problém jsem měl u OCII 1.9 tdi a bylo to turbo stačilo ho vyčistit v servise pri se nevracelo.Podobný problém měl i kolaga s OCII 2.0 tdi a taky mu to pomohlo.

 

Při jízdě auto z ničeho nic netahlo i když se vytočil motor pomohlo když se vypnulo zapalování a znovu se nastartovalo chvíly to vydrželo a pak znovu.

Odkaz ke komentáři
Guest Hannibal

Něco už jsem si ohledně podobných problémů načetl, ale nejsem si úplně jistej, tak se raději ptám... Mám RS 1.8T r.v. 2001, najeto cca 200 tis., turbo v pořádku, nehouká, nekouří a tlakuje jak o život, regulace tlaku na něm taky OK, jde s ní ztuha, ale plynule hýbat.. Každopádně jakmile vytočím motor nad 2000 tis.ot. a turbo začne tlačit, tak od té chvíle polevuje zátah. Turbo tlačí, ale s velmi výraznými pauzami... Jak kdyby vedle mě nekdo seděl a stále ho vypínal a zapínal. Občas se auto vytočí bez pauz v tahu, ale to spíše sporadicky. Dnes poprvé jsem jel nějakých cca 5 km jako když úplně bez turba, po vypnutí a zapnutí motoru jsem se dostal znovu do "standartního" režimu, kde turbo táhne, ale zase s pauzami... Na diagnostice jsem auto zatím neměl, snad už konečně tento týden budu stíhat. Jako první, mě kamarád odkazoval na regulaci tlaku na turbu, ale ta se zdá OK. Druhá indicie byly podtlakové hadice a je pravda, že se mi dnes zdálo, že pod kapotou něco lehce syčí, když jsem vyloženě naklonil nad motor, každopádně jen tak na oko jsem žádnou prasklou hadici neobjevil. Ještě jsem tu někde četl něco o cívkách, ventilech N75 a kdovíčem, a už se v tom trochu přestávám orientovat. Zkuste, prosím, poradit... Díky moc!

 

Nezoufej brachu, na 90% to jsou cívky ;)

Vlastním taktéž RS, a měl jsem ten stejný problém. Připojil jsem to s kamarádem na diagnostiku, a bylo jasno :)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Mám podobný problém sad.gif
když dám plný plyn odspodu tak k 6000ot mám výkonový propad v cca 3,5tis otáček pak zaze pěkně tahá.

Turbo K03S.
jde slyšet odfouknutí Blow ventilu, jako by neudržel tlak ale dal jsem jiný a to samé..
jeden chipař mi říkal že je to váha ale tu jsem dal druhou a to samé..
už jsem zkusil vše sad.gif trochu se to zlepšilo když jsem povolil westegate na turbu.
výměna, váha vzduchu, všechny čidla na motoru včetně blow-off a N75, sekundár off, kontrola popř. výměna všech hadic, atd

paradoxem je že když tomu nakládám a řadím od cca 4000ot do omezovače, tak prostě turbo tlačí bez zaváhání pod plným plynem a výkonem.

tak už fakt nevím, ještě mě napadlo změřit na VAGu měřený tlak turba a požadovaný tlak, nevíte na jaké adrese to najdu?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Mám podobný problém sad.gif

když dám plný plyn odspodu tak k 6000ot mám dva výkonové propady u turba K04 001, a když jsem měl origo K03S tak ten propad byl jen jeden.

jde slyšet odfouknutí Blow ventilu, jako by neudržel tlak ale dal jsem jiný a to samé..

jeden chipař mi říkal že je to váha ale tu jsem dal druhou a to samé..

už jsem zkusil vše sad.gif trochu se to zlepšilo když jsem povolil westegate na turbu.

výměna, váha vzduchu, všechny čidla na motoru včetně blow-off a N75, sekundár off, kontrola popř. výměna všech hadic, atd

 

paradoxem je že když tomu nakládám a řadím od cca 4000ot do omezovače, tak prostě turbo tlačí bez zaváhání pod plným plynem a výkonem.

 

tak už fakt nevím, ještě mě napadlo změřit na VAGu měřený tlak turba a požadovaný tlak, nevíte na jaké adrese to najdu?

 

sleduj kanál 1 , 3 a 11 :)

 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Ahoj, úplně ten stejný problém na ARX. Při větších otáčkách a mírném zatížení (např. jízda do mírného kopce) motor střídavě táhne-netáhne jako kdyby se vypínalo turbo. Už mi to dělá delší dobu a nyní to začínám řešit, protože se již nedostanu přes 5000ot / 150km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=eM2T1Yz5bj4

 

Na diagnostice jsem to měl a ukázala mi:

Detekováno vynechání zapalování, Vynechání zapalování 1. / 2. / 3. / 4. válce a 17705 (Mezi zdrojem plnícího tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád (Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)))

Hadice kolem turba mám prý v OK, teď mám zapůjčenou novou váhu vzduchu a taky nepomohlo.

 

Dnes jdu do servisu tak řeknu, ať mrknou i na cívky.

 

 

EDIT: tak bohužel, cívky to nejsou. Mám všechny čtyři nové a žádná změna.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Podobný problém jsem měl u OCII 1.9 tdi a bylo to turbo stačilo ho vyčistit v servise pri se nevracelo.Podobný problém měl i kolaga s OCII 2.0 tdi a taky mu to pomohlo.

 

Při jízdě auto z ničeho nic netahlo i když se vytočil motor pomohlo když se vypnulo zapalování a znovu se nastartovalo chvíly to vydrželo a pak znovu.

Akurát, že na 1,9 TDI je variabilné turbo a na 1,8t/110 a 132 kw je obtokové, takže neni čo čistiť vlastne, lebo tu sa lopatky nehýbu a ani nezadrhnú.

Odkaz ke komentáři

A co svíčky? Zkoušel jsi je? Mně to při akceleraci škubalo, bál jsem se, že to budou cívky, ale mechanik mi řekl, že to budou svíčky. Auto má nové a je po škubání. Údajně prý nemá smysl kupovat Densa Iridium. Říkal, že ví, které jsou nejlepší pro 1.8T, ale bohužel nevím, které to jsou. Zkusím se ho zeptat ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Mám podobný problém sad.gif

když dám plný plyn odspodu tak k 6000ot mám výkonový propad v cca 3,5tis otáček pak zaze pěkně tahá.

Turbo K03S.

jde slyšet odfouknutí Blow ventilu, jako by neudržel tlak ale dal jsem jiný a to samé..

jeden chipař mi říkal že je to váha ale tu jsem dal druhou a to samé..

už jsem zkusil vše sad.gif trochu se to zlepšilo když jsem povolil westegate na turbu.

výměna, váha vzduchu, všechny čidla na motoru včetně blow-off a N75, sekundár off, kontrola popř. výměna všech hadic, atd

 

paradoxem je že když tomu nakládám a řadím od cca 4000ot do omezovače, tak prostě turbo tlačí bez zaváhání pod plným plynem a výkonem.

 

tak už fakt nevím, ještě mě napadlo změřit na VAGu měřený tlak turba a požadovaný tlak, nevíte na jaké adrese to najdu?

Řeším to samý. Turbo natlakuje, a cca 3,2k ot. a prostě foukne blow-off a tlakujeme od znova a pak jde už dobře.. Někdy je ve vysokých otáčkách živější, někdy tolik ne. Ale mám k tomu další poznatek, když jedu svižně po dálnici a jedu do táhlého stoupání, tak při vyšší konstantní rychlosti (aby motor točil přes 3,2k ot, kdy by měla turbína dávat plný tlak) prostě neudržím stálý plnící tlak, auto jede, natlakuje turbo, odfoukne, natlakuje, odfoukne, natlakuje, odfou... atd. Jakoby by byla regulace pomalá.

Odkaz ke komentáři
Guest vasek batek

cus potrebuju poradit mam 1.8T a kdyz seslapnu vic plyn a vytocim to tak na 3000-4000tis.oč.tak mi to jakoby proklouzne a uplne vyskoci otacky ale tah zadny nevite cim by to mohlo byt?diky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Mám to samé co vy. Když jedu pod plným, tak cca od 3.500ot začne kolísat výkon, auto stále táhne, ale slyším jak si turbo odfukuje (pedál držím celou dobu na podlaze) a jak se už avizovalo předemnou, mám pocit jakoby mi někdo vedle vypnul turbo hned zapnul a takhle pořád dokola. Přišli jste co to způsobuje? Mám 1.8T AUM

Odkaz ke komentáři

Podobny problem resim v posledni dobe taktez. Nekdy mi pri otackach kolem 3-3,5t turbo jakoby vypne a znovu sepne, nebo jsem radsi preradil. V tydnu mi to dokonce vyhodilo chybu a rozsvitilo kontrolku "motorku". Dneska mi v servisu rekli, ze tam je chyba v tlaku turba a smesi ve vstrikovani. Doporucili mi nove turbo a mozna casem i vstriky. Pro me vcelku zasadni opravy za nemaly penize, vymena turba pry cca 20tis Kc. Nevite o nekom v Plzni, kdo by se na auto podival a rekl mi svuj.nazor? Muj soucasny servis mi vzdy radi nove dily a nacpal jsem jim jiz nemaly peniz a prijde mi, ze jim jde spis jen o to, aby ze me vytahli co nejvic penez.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Táto téma je mrtva takže ju oživým. Riešim to isté na 1.8t auq. Pri rozbehu okolo 2500ot obrovský prepad výkonu a potom to striedavo ťahá. Cievky nové, sviecky nové, n75 nový, váha nová, sek.off, nové komplet podtlaky aj s ventilmi. Diag čistá. Niečo som našiel o nastavovaní regulácie turba a N75 cez skrutku na vrchu ale viac menej nič konkrétne. Mám aj budík na turbo. Tam je jasne vidno že pi pridaní plynu vyskočí tlak na 0,9 a potom klesne na 0,7 kde kolíše od 0,6 na 0,8. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...