Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde.
Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.
mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem?
dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…
- nové vstřiky
- nová klapka spalin (za DPF)
- nový snímač rozdílu tlaku
- nové DPF
- nový EGR
(hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)
- hadičky zkontrolovány + profouknuty
a stále bez výsledku...
na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.