Jump to content

Fabia III


Recommended Posts

Vždyť to v tom článku uvádějí ... otázka je tedy jaká bude realita, nicméně dneska jsou přeplňované motory módní a navíc to není stavěný na koupi auta na doživotí, ale jen na pár let a koupit si další ... Ale ne, to bych Škodovce zase křivdil, prostě se jim občas něco nepovede, každopádně se prodl. záruka jistě hodí.

Link to comment

F2 (cca 1.1t), tedy zase o tolik tezsi neni (Citigo cca 0.93t) - to je ridic a spolujezdec nebo silnejsi ridic a neco malo v kufru :)

 

U F3 pocitam, ze by mohla byt lehci nez F2.

 

Nicmene co tu vlastne resime s vahou? Komu budou vyhovovat nizko kw motory, stejne si to koupi a treba rovnou v social vybave...ne kazdy prahne po aute s nadupanymi kw a s pretikajici vybavou za nemalo penez

Link to comment

Tak zase si to najde svoji skupinu zakazniku, jiste nebudou u Fabie 3 prevladat firemni auta jak je to treba u Oktavek...u Fabie 1. a 2.generace hodne lidi slo primarne po HTP a jak se prodavaly. Navic mely retez a odpadlo reseni turba, i kdyz mely zase jine mouchy...

 

Me spis nepotesila informace, ze to nebude mit ani za priplatek xenony. F1 a O1 je mohla mit a nyni po Rapidu zase jen Oktavka, Yeti a Superb...

Link to comment

jo, najde a nemalo. Bohuzel vytaceni motoru je dneska sproste slovo a ze tyhle moturky vytacet potrebuji jako sul. A xeny to nema, protoze to ma byt levne plastove auto.

 

 

Dochazi k usporam a rozmelneni pro dalsi modely. FIII bude pod Rapidem, takze jsem zvedavej na intros. Predpokladam, ze to bude upraveny Cigo.

 

Asi by mi to bylo uplne sumak, kdyby se nehonosili, jak chteji pritahnout mlade a do zakladu narvou toto.

Edited by Laurin Klement
Link to comment

zajimalo by me, jak by ten motor daval 5000 km / mesicne.

 

jak moc spolehlivy pak bude. kazdy motorar vi, ze tohle snizovani objemu a zvysovai vykonu uz ma svy hranice a to se projevuje v zivotnosti. ale je fakt, ze tihle lide si to koupi na cestu kolem komina, takze to je asi burt. kazdopadne bojovat za tyhle motory, ze jsou lepsi nez ty vetsi, nevim nevim. ma to vice aspektu.

 

minuly tyden jsem videl jednu zlutou a jednu bilou na D8 a R10...

 

zamaskovany to sice je, ale je to hodne poznat a za me opravdu o nicem. lepsi nez nakopnuty ptace do xichtu (Fabia II) ale cekal jsem malicko vice. nevadi.

Link to comment

Slo mi primarne o pocet poruch tohoto motoru, samozrejme ze pokud by jsi jezdil 5tis mesicne, asi to nebude uplne idealni. Rozhodne za to nebojuju, ale jsem tim motorem mile prekvapen. Tim ostatnim s turbem jsem myslel primo jeden urcity motor pro FIII, ale to bych nerad rozvadel :)

 

Link to comment

Taky mam vlastni zkusenosti (8 mesicu a cca 12700km) s Citigem 55kw a nemohl jsem si ho vynachvalit oproti puvodni 74kw Fabii (zrala benzin, olej a jeste to nejelo temer ani z kopce :D ).

 

Ano, Citigo nejezdi 220 po dalnici nicmene byla radost se s nim kamkoliv vydat (dlouhodobou prumernou jsem mel po Praze a cca jednou mesicne D1 Praha-Brno-Praha 5.6l/100km). Otazkou je, co stejny motor udela ve Fabce. Na druhou stranu chapu, ze ja v Citigu jezdil primarne sam, obcas ve dvou a zcela minimalne ve 4 takze i kdyz bude stejny motor ve Fabce, nebude to spravna volba pro firemni auto na denni trajdani po D1 nebo ctyrclennou rodinku. Ale pro mlady par nebo naopak starsi par to vidim jako dobrou volbu za rozumny penize.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...