Přejít na obsah

cukání motoru 1,6 74kw


Doporučené příspěvky

Dobrý den.

Mám problém se škubáním motoru.

Motor jde v pohodě nastartovat,volnoběh drží standartně,ale při šešlápnutí plynu cuká.Jedině,když se plyn sešlápne na podlahu,tak škubání ustane a auto začne tahnout do cca 3000 ot/min a pak jako by tam bylo turbo a začne tahnout ještě více.Na diagnostice není žádná závada napsana,provedeno základní nastavení.

Vyčištěna klapka a váha vzduchu.svíčky a kabely nové.

Lambda,pal. a vzd. filtr,čidlo tep.vody také nové,ale auto škube dále.

prosím o pomoc,jsem z toho už docela zoufalej.

Děkuji mockrát.

Odkaz ke komentáři

díky za reakce.

Palivové čerpadlo,to nevím dá se nějak otestovat doma?nebo musím někam do servisu.Zdá se mi,že se to cukání ještě zhoršilo po výměně filtrů.A vyjetí nádrže.

Pokud by to někde přisávalo vzduch,tak dalo by se to vyzkoušet, třeba nastříkání na sací potrubí sprej na vlasy,nebo něco podobného.když to zvýší točky,tak to někde přisává?Je to bezpečné?

Ten odkaz na zap.modul nejde.

díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Pořád problém nevyřešen,diagnostika hlásí lambda horní mez překročena,kdy vymažu tak po 200m je tam zas,zkoušel jsem tam vrátit zpátky tu starou,co už moc neměřila a chová se to malinko líp ale stejně to cuká,mohla by to dělat váha?Diagnostika ani neodhalila,že jsem jí měl odpojenou,tak nevím,zapalovací modul jsem kontroloval,i svíčky jsem dal opět jiné.Prosím opět o rady,když to dám do škodovky,tak mě stáhnou z kůže. díky

Odkaz ke komentáři

Pořád problém nevyřešen,diagnostika hlásí lambda horní mez překročena,kdy vymažu tak po 200m je tam zas,zkoušel jsem tam vrátit zpátky tu starou,co už moc neměřila a chová se to malinko líp ale stejně to cuká,mohla by to dělat váha?Diagnostika ani neodhalila,že jsem jí měl odpojenou,tak nevím,zapalovací modul jsem kontroloval,i svíčky jsem dal opět jiné.Prosím opět o rady,když to dám do škodovky,tak mě stáhnou z kůže. díky

 

Když odpojíš váhu vzduchu, žádná chyba se neobjeví??? Proměřoval jsi dráty na zkrat?

Škubání motoru při rozjezdu u mého auta způsobovala škrtící klapka. Byl vadný potenciometr.

 

Zkoušel jsi pomocí akčních členů jestli ti funguje elektromagnetický ventil přepínání sacího potrubí?

Odkaz ke komentáři

Děkuji za vaše příspěvky,ano hlásí to hodnoty horniho dorazu-lambda.Ty tlaky si nechám změřit u nějakého automechanika,protože tomu už nerozumím,Když jsem odpojil váhu,tak to chvili necukalo a potom 2 den když jsem vyjel tak to vůbec nechtělo ject ,tak jsem ji znovu připojil a až potom napíchlé na diagnostiku,ale jediná chyba byla zase jen lambda.Klapku mám jinou z bouračky,která jezdila udajně normálně a žádná změna.

Proměřit dráty na zkrat?jako u tý váhy nebo lambdy?A které?

Tu lambdu novou zn.DELPHI budu vracet z5 do auta,tak kdybych věděl co měřit,tak bych to vyzkoušel,vím že tam vedou 4 dráty,2 budou napájení a 2 měření,jaké napětí by mělo být na měření při volnoběhu a potom při přidání plynu? do 1 voltu?

edit//připadá mi jako,když to prostě vynechává motor,při rychlém přidání plynu z volnoběhu,tak jako by motor vynechával a dusil se.občas to střelí do sání z5.Ale když jezdim z plynem nadoraz,tak to táhne normálně.

děkuji předem za vaše rady.

Odkaz ke komentáři

No v DP je pouze co se má naměřit na váze vzduchu. Co se má naměřit na konektoru kabelu tam není. Tři dráty vedou do ŘJ a jeden vede do elektromagnetickýcho ventilu nádobky s aktivním uhlím, takže tady můžu poradit jen to, jestli ty dráty nejsou nějak zkratovaný spolu. Druhá věc je, proč řídící jednotka nedetekuje odpojení váhy vzduchu, protože mě ji detekuje hned po nastartování. Pokud ta tvá to nepozná, viděl bych problém v ŘJ.

Odkaz ke komentáři

Díky,ale nejdříve se musim zbavit té chyby lambdy horní doraz,takže až auto nebudu potřebovat,tak to dám nějakému automechanikovi,aby to přeměřil vstřiky tlaky atd... případně něco s tím udělal,já totiž už nevím co dál a doma si už neporadím....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

takže jsem zas to řešil a v autoservisu mi řekli,že mám v haji klapku,nefunguje jak má a potom zmate i sondu,na chvili ji nastaví správně a auto pár minut jede normalně a za chvili se zas přenastaví a cukání je tu zas,takže mám schánět klapku,ale nevím jakou,dá se koupit čína za 2200 na netu nebo mi nabídl ten technik origo za 6000,samozřejmě bych nejradši koupil tu čínu,protože nejsou peníze ale rád bych,aby mi to auto jezdilo spolehlivě,máte někdo zkušenosti s těmito levnými kopiemi? za radu děkuji.

edit//co říkáte na klapku značky SKV Germany je za 2500

Origo na netu za 4000.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím, měl bych podobný, ale přesto úplně jiný problém :-)

Mám 1.6 MPi 75Kw a cuká mi to vždy na čtvrtý a pátý rychlostní stupeň mezi otáčkami 2500 a 3500 při konstatní rychlosti. Stačí, abych jel na okresce 90 km/h na 5-tku na 2500 otáček a občas cukne, jako by motor vynechal. Není to žádné mlácení, že bych lítal na sedačce dopředu a dozadu, ale jen lehké cukání. Motor má najeto 62 000 km a žádný jiný problém není.

Má někdo nějaké rady? Jinak byl jsem s tím na záruce (dělalo to už předtím) a vyměnili svíčky a zkontrolovali váhu vzduchu. Váha prý v pohodě, na diagnostice to nic nehlásilo. Prý je vše v naprostém pořádku. Do servisu jsem to dal 3x a po každé do jiného a nikdo nic nenašel. Pochybuji ale, že takové cukání je normální.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...