Přejít na obsah

výměna ložisek zadního kola


Doporučené příspěvky

děláno na felicii kombi 1,6

v předu zaklínovat kolo,povolit zadní kolo,zvednout auto, podložit tak aby na nás nespadlo a sundat zadní kolo

upraveny_Obraz1262.jpgupraveny_Obraz1263.jpgupraveny_Obraz1264.jpgupraveny_Obraz1265.jpg

poté je třeba ůplně povolit lanovod ruční brzdy,uvnitř vozu demontujem umělohmotný kryt ruční brzdy

upraveny_Obraz1269.jpgupraveny_Obraz1270.jpg

poté povolíme lanko ruční brzdy stačí povolit tu stranu kde potřebujem stáhnout buben

upraveny_Obraz1271.jpg

ted si vyklepnem deklík jenž kryje ložisko kola

upraveny_Obraz1266.jpg

po té je třeba narovnat a vytáhnout zajištovací závlačku,sundat plechový zajištění matky,a oříškem č.24 vytočit samotnou matku,dále vydloubnem podložku a vytáhnem samotný ložisko

upraveny_Obraz1268.jpgupraveny_Obraz1267.jpgupraveny_Obraz1273.jpg

ted stáhnem samotný brzdový buden

upraveny_Obraz1272.jpg

ted z vnitřku bubnu vyloupnem symering a vyndáme to druhý ložisko

upraveny_Obraz1274.jpgupraveny_Obraz1275.jpg

ted je třeba z obou stran bubnu vyklepnout druhou část ložiska viz foto

upraveny_Obraz1276.jpgupraveny_Obraz1285.jpg

po té ten vnitřek očistíme od starého maziva a očistíme i samotný náboj

upraveny_Obraz1280.jpg

připravíme si nová ložiska

upraveny_Obraz1281.jpg

ted je třeba si naklepnout s obou stran ten první vodící díl ložiska s vnitřku za pomoci oříšku č.36

upraveny_Obraz1282.jpg

a z venku oříšek č.30

upraveny_Obraz1286.jpg

ted to z vnitřku namažem vazelínou,namažem i nové ložisko to vložíme do bubnu a dáme nový simering

upraveny_Obraz1283.jpgupraveny_Obraz1284.jpg

 

ted buben nasadíme na náboj kola a nandáme vazelínou promazané ložisko

upraveny_Obraz1287.jpg

vrátíme podložku

upraveny_Obraz1288.jpg

ted utáhneme buben,buben utahujeme s citem až neucítíme téměř žádnou vůli v kole-v podstatě to stačí utáhnout rukou icon_idea.gif

v žádným případě to neutahujem na krev nebo nák silou došlo by k rychlé likvidaci ložiska icon_exclaim.gificon_exclaim.gificon_exclaim.gif

nandáme na matku plechovou krytku a zajistíme závlačkou,ja tam navíc přidal i mazivo icon_idea.gif

upraveny_Obraz1289.jpg

ted vemem novou krytku lze použít i vyčištěnou starou krytku dáme do ní mazivo a naklepnem do bubnu

upraveny_Obraz1290.jpg

namontujem kolo a seřídíme ruční brzdu,namontujem zpět kryt ruční brzdy,sundáme auto z heveru skontrolujem dotažení šroubů zadního kola,vyndáme klíny od předního kola a máme hotovo prst.gif

upraveny_Obraz1261.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...