Přejít na obsah

chyba na diagnostike


JeTTiZ

Doporučené příspěvky

A ještě takhle, já jsem se s tou kontrolkou snažil bojovat a vím, že to někdo vyhrál, ale já ne. Dokonce jsem psal tady jednomu členovi a to MartinoviRS, co AQY měl a tuto závadu odstranil a tak sem tu krátkou otázku a odpověď překopíruji, snad to nebude Martinovi vadit.

 

 

Ahoj. Měl bych na tebe prosbičku. Vím že jsi měl kdysi Oktu 2.0 AQY. Já mám tu samou už 3,5 roku. Taky ti svítil CHECK ENGINE MOTOR - bohatá směs, což mě taky svítí, ale já jsem někde četl, že se ti to snad podařilo odstranit. Prosím poradíš čím to bylo u tebe? Já jsem zatím dal nové lambdy, čidlo teploty vody a nic. Váha dává asi 4,20 g, což by mělo být v normě. Nějak moc mě to netrápí, autíko jezdí super, ale kdyby to byla nějaká blbost, rád bych se toho zbavil. Moc díky, KaJe

 

 

Ahoj pane ono to spočívá ve více věcech......ale pokud máš váhu starou neměněnou kup novou origo ve škodě jinde ji nekupuj X díl vyjde za dobře!!!!!!sice můžeš naměřit vše ok ale u váhy to tak neplatí může ukazovat dobré hodnoty a je v háji....a další co se k tomuto musí udělat je u airboxu jde zpět jeden podtlak tan se musí odpojit v airboxu zaslepit díru cca 6mm šroub....a volná hadička upevnit aby nebyla volná hozena a nandat na ní filtr (sitko na benzín třeba at tam nejde bordel!!!!!!!!!!!! ta hadička je hned pod váhou a jde do sacího hrdla airboxu!!!a dále origo svíčky nic jiného nekupovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a origo vzduch filtr vše je v dp !!!!!a budeš mít pokoj!!!!!vím o čem hovořím.....

 

Tak a teď si to přeber, já vyzkoušel všechno a nic nezabralo, nakonec mi kontrolka jednou pár tisíc km nesvítila a zjistil jsem, že to bylo čidlem teploty motoru, bylo vadné a pro motor ukazovalo asi o 10°C méně než byla opravdová teplota vody, po výměně za nové se opět kontrolka po 100 km rozsvítila a svítí.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, ja jsem mel jstejny problem , s vahou sem nic nedelal i kdyz bych mozna mohl ale psal jsem take MartinoviRS , rada stejna jen ja zacal tim podtlakem.

sundas hadicku u airboxu co vede k vstrikum u airboxu zaslepis sroubem a na hadicku das filtr. Ja jsem tam nakonec sehnal nejaky olejovy fitr pro ctyrkolky neni to videt a musim zaklepat :wallbash: zatim nic nesviti uz vice nez rok.Sic moc Km nenajedu ale pred tim to svitilo po vymazani treba mesic klid a pak znovu ..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Tak co vaše kontrolky? Mě sice nějak netrápí, ale občas něco najdu na netu, tak to vyzkouším. Teď jsem objevil něco, co se týká hadice mezi klapkou a filtrem.

 

post-45-0-03475700-1473884483_thumb.jpg

 

Je v ní ventil pro odvětrávání motoru. Tak jsem ho prozkoumal a zjistil jsem, že je naprosto KO, ta gumová zátka je úplně prohnutá, přesně jak v odkazech co jsem našel. Vůbec neplní svou funkci. Jak jste na tom Vy? Přemýšlím jestli se do toho mám dát. Ta guma se dá koupit za 175,- Kč, ale musí se to rozřezat a slepit. Nová hadice je řacha, do toho nejdu. Ještě mrknu na vrakáče, v jakým ty hadice mají stavu ty ventily, ale moc těch hadic na AQY nebude. Tady pár odkazů:

 

http://forum.clubvw.by/index.php?topic=30807.0

 

https://www.drive2.ru/l/5219448/

Odkaz ke komentáři

Poslední dobou mi taky problikává motor se stejnou závadou... Občas se chyba třeba na 1000km ztratí a pak zase objeví. Auto jede normálně. Ale měl jsem taky poslední dobou problémy s houpáním otáček a vysokým volnoběhem (čistil jsem škrtící klapku a byla špatně nasazená hadice takže sála falešný vzduch - po dopasování je vše OK). Zkusím to taky nějak pořešit, i když provoz se teď dostává na úplně šílený hodnoty pod kačku na kilák :) (vypočítáno z reálné spotřeby), takže všichni hybridi a 1.2 se třema turbama mi můžou... ... ...

Jen nevím co na to na STK... reálný stav je dnes nezajímá, pro ně je důležité co jim řekne elektronika (i když ta je někdy na dvě věci a sama o sobě strůjcem problému)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Tak jsem s mojí AQY neprošel přes emise, moc CO a HC a nízká lambda, přitom jsme zjistili, že kontrolka motoru je odpojená. V servisu výměna 1. lambdy a kaťáku. Na Vagu vyskakuje chyba "16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva, P0172 - 35-00 - system prilis bohaty". Borec v servisu mi řek, že jsou vyběhaný některý střiky a tudíž bohatá směs, kvůli které odešla lambda a kaťák. Máte s tím nějaké zkušenosti ? Jak poznám, který střik je vyběhaný ? Na tacháku 282.000 km, rok 2001

Odkaz ke komentáři

Já bych to na vstřiky neviděl. Začal bych pořádnou diagnostikou, ale pořádnou, ne jen vyčtením chyb. Proč si měl odpojenou kontrolku motoru? Jak dlouho? Co readiness code,jak vypadá, po smazání chyb se sám vytvoří dobře?

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

S odpojenou kontrolkou jsem to již koupil, což jsem nevěděl (leden 2016 - Louda Auto Poděbrady), podle emisí z ledna 2015 vše OK. Readiness jsem hodím, až je přečtu. Po koupi (leden 2016) jsem to připíchl a mělo to toto: 1 Fault Found - 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva - P0172 - 35-00 - system prilis bohaty - Readiness: 0000 0000. Po vymazání a 14-ti dnech (půlka února 2016) bylo toto: No fault code found - Readiness: 0110 1101. Aktuální hodnoty sem hodím až je přečtu. Jinak dle velkého TP je to auto od Policie ČR (v kasliku mám zadělanou díru po Matře nebo jiné vysílačce).

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Serus chlapy. Tak si myslim, ze jsem dlouhy boj s bohatou smesi konecne vyhral........byl to nakonec regulator tlaku paliva (po vymene svicek, kablu, hafo cidel, lambdy apod.)........ ALE: po vymene za novy Octavka uz nejede jak pred tim, a neni to fikce, opravdu je tam citit rozdil. Ten stary poustel logicky vice paliva a napr. takove bawory do 170koni dostavaly pekne zabrat. Blby je, ze tam zustal ten spatny start za letniho obdobi (myslel jsem, ze se to vyresi vsechno jednim tahem), coz je tady dost diskutovane tema. Takze muzu klidne pokracovat ve vymene dalsich soucastek, nez me to omrzi a skonci to u dna nejakeho veletoku :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak po letech klidu, kdy jsem si myslel, že je snad kontrolka CHECK odpojena, se probudila. Zpočátku jednou za 500km, teď už po 70ti km. Vymažu a tak dále. Neobjevili jste něco nového? Zkusím mrknout na to sání i regulátor tlaku, následně váhu vzduchu a uvidíme.

 

Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Vypadá to OK. Regulátor tlaku paliva, váha vzduchu Bosch, najeto 1.500km a vše ok, zatím se kontrolka nerozžla. Zrušil jsem i to odpojení od vzduchového filtru a dal vše do původního stavu. Jsem momentálně v Chorvatsku, 1.100 km, průměr 7,1L/100km [emoji3]

Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...