Přejít na obsah

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Doporučené příspěvky

Tak částečný úspěch, jinak jsem klidnej až budou v autech asistenti na omezení rychlosti na zaklade dopravních značek tak tady se bude lítat jedna báseň, takové ty přenosné na červeno bílém podstavci vysokém cca metr, používané při práci na silnici tu to snad nepřečetlo ani jednou a ten signalizovany zákaz předjíždění tam byl ale rozhodně to nebyl první kolem kterého jsem jel takovej 3. nebo 4. cca.

Co mi ale přijde, že se zlepšilo jsou automatické dálkové světla, když už teď auto zase ví že je povolena rychlost 90km/h dává adaptivní dálkové při zrychlování dřív než překročí 60 km/h.566bda5a72e0d2bd8fd0d7416bfdd0d2.jpg

Odkaz ke komentáři

Tyhle budíky jsou top velký display na "sradičky" a přitom okolo klasické budíky, pro mne lepší jak ty celo displayové s nehezkými stupnicemi vody a paliva.

Jak to určuje konec omezení rychlosti např. na dálnici, kde není značka konec omezení ale jen MÚK?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 3 týdny později...
V 22. 11. 2018 at 12:21, Mezonek napsal:

Ja ted nechaval v ramci velkeho servisu delat vstriky na hrochovi - tam meli cca 330tKm a to se menily az po promereni. Jinak v tehle KM se dela pretesneni hlavy, nove turbo, intercooler, komplet silentbloky motoru a na podvozku a kompletni ovladani ventilu.... je toho celkem dost, ale pokud to vydrzi dalsich 330, tak mi to nevadi 🙂

Ještě prodáváš Hrocha?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
V 1. 8. 2013 at 22:50, Ol@f napsal:

No ja jsem jednim slovem unesen, to je kára jako prase uchcavam z toho jak to automaticky naklání natáčí přepíná a kdo ví co ještě světla. Jsem strasne rad se ta cesta byla z poloviny po tmě naprostej orgasmus. K tomu adaptivní tempomat, pustena ventilace sedacek, otevřena panorama a podvozek na komfort. Tohle je fakt kus mrdozni techniky.

IMG_00000368.jpg

IMG_00000370.jpg

tak dnes na den přesně 6 let co jsem si ho dovezl domů, máme za sebou 208tkm na kterých mě nikdy nenechal ve štychu, všechno projel, sjel a vyjel, a viděl jsem díky němu a komunitě kolem těhle aut místa která jsou užasné. Pořád si myslím, že je to komfortní přibližovadlo a budou- li provozní náklady pořád jen v řádu spotřebního materiálu tak nemám důvod předpokládaný prodej po 300tkm posunout na třeba 400tkm. Jsem poslední půl rok koukal za co by se dalo vyměnit a zjistil jsem, že ceny aut v tomto segmentu jsou tak vysoko, že by to bylo zbytečné vyhazovaní peněz. 

Takže dnes STK bez potíží po poctivé přípravě .... vtipné že 20km po odjezdu se rozsvítila kontrolka brzdového obložení takže další spotřebák ...

Odkaz ke komentáři

To to letí! Nejen SUV šly tak nahoru, příprava na elektro, bohužel.. Ta STK je k nas.ání, zbytečně ztrhávat samolepky kvůli jednomu idiotiovi.. Jo, mě loni po STK spadlo okno - lanka na stahovačce KO, taky docela vtipný :)))

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak se zase něco povedlo, kromě aktualizace map na poslední verzi tedy V13 - 2019 tak si mi podařilo rozchodit funci kterou mají až FL, google earth a online dopravní situaci, street view se na předFL zatím zdá neřešitelné ale třeba se chlapci v rusku pochlapí.

 

 

20190907_203237.jpg

20190907_203213.jpg

20190907_203305.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

tak airbus prošel první většíi závadou / opravou - tempo kterým jsem musel doplnovat chladici kapalinu se zvysovalo až tak že jsem to dal rychle do servisu, při jízdě do servisu to došlo až tak daleko, že po zastavení tam uz byla vlhka řemenice na čele motoru a od ni špinavá hadice vzduchu na pravé straně motoru. Po demontáži se zjistilo ze prostor mezi V motoru bylo plný vody a odtud to teklo na řemenici. Jako příčína nakonec bylo identifikováno prasklém těsnění pod hlavou a přes nej to tlakovalo tak, ze to výměníkem voda olej šlo ven do prostoru mezi V. Při demontáži sání se zjistilo ze sací ventily jsou vlhké ne suché a zakarbonované jak by se dalo očekávat, takze šlo ještě turbo na kontrolu a rovnou repas protože byla zjištěna vůle a únik.

Po návratu z opravy to padalo do nouzáku - nedosažen plnící tlak, takze špatně nastavené turbo, teď uz ho mám zpět. Nepada to a delal jsem dnes nejake testy pomoci merenych hodnot v vcds, graf níže, težko s mými znalostmi říct jestli ten rozestup mezi požadovaným a skutečným tlakem nez se sejdou je v norme nebo by mel byt menší a trvat kratší dobu. Pocitově to nejede vyrazne lip ani hur nez predtim.

 

3 v manuálu od 1500rpm do kopce, graf obsahuje jen hodnty kde byl plyn 100%

turek_vykon_20200513.JPG

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...