Jump to content

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Recommended Posts

Já nevím, ty ameriky jsou kvalitou zpracování strašné. To se s Němcem nedá srovnávat. A je asi jedno, jaká US automobilka. I ten Mustang, co jsem měl půjčenej, tak po 16 tkm se párala sedačka řidiče, plasty takové fórové. Po pár letech/desítkách km se to bude celé klížit. Třeba se pletu, ale i obhlídka nového Grand Cherokee mě dost zarazila kvalitou zpracování. A to byla funglovka na salonu s cenou přes 2M. U mustanga za nějakých 1,3-1,4M se nad tím dá přivřít oko pro tu husí kůži, kterou u řidiče produkuje, ale sere mě to. 

Link to post

U V8 Hemi, ať už foukané nebo ne, budeš řešit koukat na silnici, protože ti budou všichni překážet, budeš řešit uši, protože z výfuku půjde vždy ten nej song, rukama budeš mít potřebu pořád krotit maxistádo plnokrevníků a víc tě zajímat nebude, protože budeš chtít být pořád na levé přední sedačce. Koukat na auto zvenčí budou ti ostatní, zkoumat spáry a plasty budou do prvního prošlápnutí plynového pedálu  pak už budou jen zkoumat, jestli si necvrkli do spodního prádla. 

 

P.S.  Vím jen o jedné úzké spáře, která umí ppdobne pocity jako V8 Hemi 😎, ale ty na autě to fakt nejsou.

Edited by jar_da
Link to post

tomasi jednu ameriku doma mam, rekl bych ze jsem za svuj zivot jel a najel s vice km s americkejma autama nez ty za, kolem me ma spousta lidi puvodne americke modely a ten rozdil kterej popisujes rozhodne nestoji 70 - 100% priplatek ceny auta za EU model

Jardo jenze to jsme nekde jinde, sam moc dobre vis vyberes si nejakej model ktere vypada spolehlive a za par let aniz bys s tim vymetl nejakou serii der nebo ti to vyplavila nejaka povoden to začne nekdě skřípat furt něco ve zkratu a rázem je z toho alfa ja vyšitá a kdyz se toho chceš zbavit tak je to problem jak vrata.

Link to post

Olafe, ono to asi vydrží víc, než jakej z toho mám pocit. Nakonec já bych taky rád Mustanga v garáži měl a odpustím mu i tento typický nedostatek. Jen teda teď po nákupu baráku za ranec budu vycucnutej jak Clinton po návštěvě Lewinské. Až nasypu ještě dost do různých potřebných věcí na barák, tak chci odkoupit ten kousek asi 400 m2 pozemku, kterej patří k baráku a je pronajatej zadara od obce za sekání trávy. Je to normálně oplocená součást zahrady. Tak doufám, že by to mohli pustit za zajímavou cenu, když to stejně nelze jinak využít a ani se tam nikdo nemá šanci dostat, protože tam prostě není přístup. Na něm bych pak chtěl výhledově postavit takovou hobby garáž, fakt velikou, aby se tam pohodlně vešly alespoň 4 velký auta a chci tam mít i bar s výčepem, posezením a WC. Jak bude nějaká párty, auta se hodí ven a bude se pařit i v zimě. Jak tohle bude, tak pak bych tam toho Mustanga rád zaparkoval. Jestli to teda vůbec stihnu, než bude jeho konec. 

Takovou hračku na léto.

Link to post

Za 3M koupim i GLS který je na převoz věci mnohem vhodnější, ale temer 700k GLS stojí v zakladu 4M a G dokonce 4.2 a to je přesně to o čem mluvím proč mám dávat o 1.4 nebo 1.6 M vic za MB v základu když za 2.6 je 700k Amerika ve fullu i s vodotryskem?

Link to post

Tomu rozumím, rozdíl je jedno sakra dobré auto. A myslíš, že GLS je vyloženě expediční? Měl jsem za to, že GL není úplně na drsný terén. Jinak G 63 má max myslím 585k. 

Budeš to kupovat přes ty Pražáky, co jsou na teplické dálnici před Prahou? Nebo se pustíš do plně individuálního dovozu?

Link to post

Brát ty performance verze do terénu je vždy risk, třeba G63 ma výfuky před zadními koly i přes to bude nejlepší z nich, za ním bude Grand a pak GLS který má velice schopný podvozek zvlast s e-active body control ale rozvor a zadní prevys nejsou zrovna něco super do většího terénu. Na expedice stejne není zrovna moc času, navíc se to nějak přestalo realizovat, kdyby byla chuť na něco složitějšiho a pravidelně asi nejlepší řešení je koupit rubicon a s tím projedes téměř cokoliv. Tak jako tak je to písnička budoucnosti takze kde a jak to budu brát teď neřeším protože kdo ví jak to v té době bude.

Link to post

😄 Hezky jsi mu to napsal... A navíc ať koupíš jakejkoliv mercedes, pořád máš jen mercedes. Koupíš jeep a všichni koukají jak z jara... Každopádně přeji ať to za těch "pár" měsíců klapne a vyjde to... 

Link to post
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Jen me prekvapilo ze tam ten papír je ani jsem ho nejak nestudoval ty testy tlumiču na aute jsou takový no rekneme málo vypovydajici ale jinak ucinnost je na obou napravach stejna takze pohoda



Link to post
  • 3 months later...

Kdyby někdo chtěl do konce roku koupit odpočtového Turka tak se můžeme domluvit, jinak inzerát bude asi až leden / únor najeto aktuálně 275 xxx km.
Poslední oprava před 14 dny - výměna předních spodní ramen (staré levé - vytržený silentblok), výměny oleje co 15tkm, 3 výměna oleje převodovky, víc SZ.

Výstřižek.PNG

Link to post
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...