Kyselinka Odesláno Květen 17, 2018 Sdílet Odesláno Květen 17, 2018 Skus zavolat Jardovi do Prahy: http://www.cardiagnostik.cz/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KRE Odesláno Květen 19, 2018 Sdílet Odesláno Květen 19, 2018 Diky moc za vsechny tipy, Dle cardiagnostik to je ten EGR ventil.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
primergy Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 Tak včera mi vyměnili EGR ventil a nějaký podtlakový spínač-údajně se mění s tím. Celkem jsem dal 13.300,- . Teď ještě přehrát SW na 9972 a srovnat příčku volantu. Auto nikam netáhne, jen je volant drobně vyosený směrem do prava a to mi strašně vadí, chci ho mít rovně - nápravnice šla dolů. Mám tedy prosbu. Nevíte prosím o někom v Plzni/na Plzeňsku kdo by mi nahrál ten SW? A jak dlouho to trvá? Co se týče srovnání příčky volantu, dá se to dělat i bez GEO, nebo je geometrie nutná? Předem díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 V Praze ti nahraji co chceš, cca 15min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
primergy Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Tak přehrátí SW již domlouvám a příčku by mi měli srovnat příští týden v autorizáku. JInak mi bylo také nabídnuto SW deaktivace EGR ventilu s tím, že by to mělo mít lepší dopad na motor atd. Dělat si to nechci, když už jsem vyhodil 14k za novej, ale zajímalo by mě, jaký na to máte názor, případně zkušenosti. Nejde o zaslepení, jen vyřazení z provozu přes SW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Načo to riešiť keď si kúpil novy?Auto pôjde super a všetko bude ako ma.Hod tam 9972 sám ho mam a som spokojný.Mal som 8890 a potom 9978 nikdy viac. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Kdo to proboha nabízí, pouze zlikviduješ DPF. Zvlášť při provozu po městě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
primergy Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Jasan, chci 9972, ale jen mě to zajímá čistě teoreticky. Já si to udělat určitě nenechám, když mám novej ventil, ale zajímalo by mě, jaký to může mít dopad na motor. Standardem to není, tudíž si nejsem jist, zda to motoru nevadí, nebo co se může případně poškodit atd. Zkrátka jen jsem zvědavý ;) Díky, to jsem přesně chtěl vědět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Dopad na motor mozno fajn, ale ako pise potorpower, zlikvidujes DPF. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Ještě existuje úprava egru, kde ti odpojí jen samotný chladič. U ventilu je přepínač, který posílá plyny bud přes chladič nebo při studeném motoru rovnou bez chlazení do motoru, ten se odpojí a klapka se dá do polohy chladič uzavřen... kupodivu to neháže chyby... Motor mi s tím najezdil 70K km bez problémů, trošku víc papal na druhou stranu filtr se paradoxně méně zanášel... Tj EGR fungoval ale nechladil zpětné spaliny... udělal jsem obrázek aby to bylo jasné: (zeleně je zakroužkovaná klapka, modrá čára je poloha klapky po úpravě a fialová je cesta spalin po úpravě... chladič prostě nechaldí egr ale egruje, teplota výfukových plynu před DPF s úpravou se pohybovala při běžném provozu kolem 300 stupňů, od doby co mám nový chladič je to kolem 120-180) Není mi jasné proč MotorPower mluví o zanášení DPF při jízdě s odstaveným egrem, protože pokud je odstavený tak to, tak se filtr zdaleka tak rychle neplnil. Sice je fakt že jezdím hlavně dálnice, ale to na tom nehraje moc roli. S funkčním egrem se filtr plní rychleji. Třeba to Motorpower objasní, za což bych mu byl vděční. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Květen 24, 2018 Sdílet Odesláno Květen 24, 2018 Na dálnici to docela funguje, ale při kratších jízdách a po městě nenastupuje teplota a podmínky pro regeneraci se nevytváří. Všechny výfukové plyny, které se vracejí zpětným okruhem do sání, proudí přes chladič. Tím jsou chráněny ostatní komponenty okruhu recirkulace před vysokými teplotami. Na vstupní straně chladiče je umístěn filtr z nerezové tkaniny, který zabraňuje průchodu nečistot z katalyzátoru a filtru pevných částic směrem k turbodmychadlu. Na výstupu chladiče AGR je umístěn nechlazený ventil zpětného vedení výfukových plynů. Správná funkce EGR též napomáhá rychlejšímu ohřevu motoru při kratších trasách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petros77 Odesláno Srpen 4, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2018 Ahoj, mám dotaz k motoru 1.6 TDI, při jízdě se mi rozblikala žlutá ikona “spirála” omezila se rychlost pak se rozsvítila žlutá kontrolka motoru, po vypnutí motoru zůstala kontrolka motoru svitit. Souvisi to s EGR ventilem? Máte někdo zkušenost co s tím? Díky za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 6, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2018 Diagnostika! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kutilferda Odesláno Srpen 26, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 26, 2018 (upraveno) Přesunuto Upraveno Srpen 29, 2018 uživatelem kutilferda Presunuto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Srpen 27, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2018 (upraveno) Dle mého názoru se nacházíš na hranici DPF befor death Odstaven, vyřazen(zaslepen) EGR má kladný vliv na DPF(menší zanášení,delší životnost) Upraveno Srpen 27, 2018 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petros77 Odesláno Září 4, 2018 Sdílet Odesláno Září 4, 2018 Dík! Za týden na diagnostiku do VW tak uvidíme.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petros77 Odesláno Září 25, 2018 Sdílet Odesláno Září 25, 2018 Tak diagnostika nic - bylo mi řečeno, že dokuď se žádná chyba neobjevuje tak se nic řešit nebude. Ale něco udělat museli, protože se mi připojil přes bluethooth Iphone, to mi dřív nešlo. Nemůžu ale teď přijít na to jak se dostat z menu telefonu do programu spotřeby, atd ? Víte jak se dá přepínat? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petros77 Odesláno Září 25, 2018 Sdílet Odesláno Září 25, 2018 Má někdo zkušenost s doděláním multinkčního volantu? Musí se vyměnit komplet nebo se dají dodat jen “střeva” tzn ovladani do levýho a pravýho ramene, když vyndám záslepky je to pod tím připraveny.. díky za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 25, 2018 Sdílet Odesláno Září 25, 2018 Co má společného EGR a multifunkční volant? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petros77 Odesláno Září 26, 2018 Sdílet Odesláno Září 26, 2018 Omlouvám se .. netuším jak vymazat nebo přesunout tam kam patří ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Praha Odesláno Duben 6, 2019 Sdílet Odesláno Duben 6, 2019 Zdravím, rozsvítila se mi kontrolka žhavení (smyčka), po vypnutí a zapnutí motoru zmizela, objevila se mi znovu za 2 dny, zase zhasla a teď už týden jezdím a kontrolka se nerozsvítila. V servisu mi to napíchli na diagnostiku a hlásilo to chybu EGR ventilu, a řekli mi že je to velice častý problém, mám motor 1,6 TDI CR 77 kw. A prý je třeba ventil vyměnit za cca 10 000 Kč. Ale jinde mi řekli že by mělo stačit ho pročistit. Tak teď nevím jestli ho rovnou vyměnit anebo ušetřit a vyčištění bude stačit. Má s tím někdo zkušenost? Moc díky za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hiku Odesláno Duben 9, 2019 Sdílet Odesláno Duben 9, 2019 Zdravím všechny, pravděpodobně budu po dnešním příspěvku rekordman ve výměně EGR s chladičem na tomto fórů. Moji Octavii II 1.6 TDI CR z roku 9/2011 jsem si pořídil v říjnu 2014 s poctivými 113 000 km v dobré víře, že budu jezdit za prací cca 40 km tam a 40 km zpátky. Nakonec jsem získal práci 1 km od místa bydliště, takže od té doby s ním jezdím jen krátké trasy po Olomouci (3-7 km) a o víkendu teda 20 km, občas 100 km za rodinou a 1.-2. do roka třeba 800 km na dovolenou. Průměrně 10 000 km ročně. Jsem klidný řidič s lehkou nohou. S tímto stylem jízdy jsem EGR i s chladičem měnil (v NEautorizovaném servisu): 1. Květen 2015 (nájezd 119 000 km) blikající kontrolka žhavení, nouzový režim, svítící kontrolka řídící jednotky – výměna EGR i s chladičem za pravděpodobně repasovaný kus (12 000,-kč). 2. Červenec 2017 (nájezd 140 000 km) blikající kontrolka žhavení, nouzový režim, svítící kontrolka řídící jednotky – reklamace EGR. Čekal jsem na reklamaci 40 dní a poté mi tam opět dali pravděpodobně repasovaný kus (1500,-kč za práci). 3. Září 2017 (nájezd 140 035 km) blikající kontrolka žhavení, nouzový režim, svítící kontrolka řídící jednotky a jeden dost nasraný majitel – reklamace EGR a výměna za originální škoda díl z prvovýroby (0,-kč) 4. Březen 2019 (nájezd 156 000 km) blikající kontrolka žhavení, nouzový režim, svítící kontrolka řídící jednotky – reklamace EGR a výměna za Wahler - Německá prvovýroba (0,-kč) Co říct na závěr? Nejezděte s 1.6 TDI CR 77 kW výhradně krátké trasy! Auto prodávám a koupím si benzín. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xmaso300 Odesláno Duben 10, 2019 Sdílet Odesláno Duben 10, 2019 Tak to se divím, že jsi to nevyměnil už dříve... :-) Myslím, že tvůj závěr je správný a přichází poněkud později než bych čekal. Já měnil EGR jednou a stačilo. Moje Octavia 1.6 TDI půjde letos nebo příští rok také z domu a nahradím ji asi dvěma auty. Malý benzín (novějšího data výroby) na cesty do práce + z práce (13 + 13 km) a Ford Galaxy (nafta) staršího roku na dovolené, rodinné výlety, nákupy apod. Galaxy bude jezdit méně často, ale delší trasy - rozrostla se mi rodina a potřebuji větší auto a bohužel Škodovka takové auto nenabízí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Duben 21, 2019 Sdílet Odesláno Duben 21, 2019 Obecně poslední verze egru DQ se nepovedl a i když funguje motor to občas udusí a sem tam si pohoupne snad ve všech autech kde se montuje, ale životnost co tu popisoval nebude tím že jezdil kolem komína. 1.6 TDi v čr většinou jezdí velmi krátké trasy. Problém bude jinde. Nemizel ti olej ? Hodil bych to spíš na vyšší kouřivost motoru, přes DPF není vidět... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hiku Odesláno Duben 24, 2019 Sdílet Odesláno Duben 24, 2019 Olej nemizel a vlastně se divím, že jsem neodpálil zmiňovaný DPF. Ještě jsem zapomněl dodat, že jsem v drtivé většině tankoval běžnou naftu, žádné prémiovky. Ale zase olej (Shell Helix Ultra Prof. 0W - 30AVL) a filtry jsem měnil poctivě každý rok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
primergy Odesláno Květen 23, 2019 Sdílet Odesláno Květen 23, 2019 Tak pokud si tam lil olej 0W-30 a jezdil krátké trasy, tak jsi tomu motoru moc nepomohl. Proč jsi nezůstal u standardu 5W-30? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šindy Odesláno Leden 13, 2022 Sdílet Odesláno Leden 13, 2022 (upraveno) Ahoj, po výměně EGRu za revizi DQ chci udělat adaptaci, ale nedaří se mi. Když dám start zvýší se otáčky na cca 1500 a ve vagu ukazuje Not running/no display. Nemá někdo tip čím to může být? Auto jezdí normálně bych řekl, ale chtěl jsem to udělat pro jistotu. Když dám test EGR tak ten to provede a napíše ok. Upraveno Leden 13, 2022 uživatelem šindy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 13, 2022 Sdílet Odesláno Leden 13, 2022 EGR asi nebyl orig, že?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šindy Odesláno Leden 13, 2022 Sdílet Odesláno Leden 13, 2022 Právě že je originál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.