Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 5 týdnů později...

Zdravím Vas , po výměně rozvodu a řetězu s napinakem mi auto na volnobeh , kdyz je motor zahřáty na provozní teplotu blafe od výfuku a motor se třese. Jinak kdyz přijdu rano k studené u motoru tak to ma normalni běh az poté co se to zahřeje .Rozvody byly udělaný na rysky tak jak ma byt , jinak motor táhne normálně akorát na ten volnobeh to takhle hada , diagnostika vyhodila - 008597 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky

P2195 - 008 - neverohodny signal - Sporadická

Jinak par stránek to tady měl podobný problém , ale měl přestavbu na LPG a uz jsem se nedočetl jak to vyřešil. Budu rad za kazdou odpověď

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ono to je ono, ale ty potřebuješ myslím verzi, která nemá žádný vstup, na fotce je verze, co má vstup dolu (to je pro BYD) a já mám myslím doma verzi, co má vstup nahoře (http://s213.photobucket.com/user/nkresho/media/2007%20mkV%20GTI/s3%20diverter%20valve%20relocation/IMG_1710.jpg.html). Ten bys jenom zaslepil a mělo by to být OK. Ale snad to tady ještě někdo potvrdíˇ.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vas , po výměně rozvodu a řetězu s napinakem mi auto na volnobeh , kdyz je motor zahřáty na provozní teplotu blafe od výfuku a motor se třese. Jinak kdyz přijdu rano k studené u motoru tak to ma normalni běh az poté co se to zahřeje .Rozvody byly udělaný na rysky tak jak ma byt , jinak motor táhne normálně akorát na ten volnobeh to takhle hada , diagnostika vyhodila - 008597 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky

P2195 - 008 - neverohodny signal - Sporadická

Jinak par stránek to tady měl podobný problém , ale měl přestavbu na LPG a uz jsem se nedočetl jak to vyřešil. Budu rad za kazdou odpověď

Ahoj, mám ten samý problém. OII RS 2006, BWA, už jsi to nějak vyřešil? Autorizák říká, že je to možná přestavovač vačkové hřídele (?), svíčky a cívky měněny. Nejsou si ale jistí, prý to může ještě dělat vstřik.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Dobrý den,

potřeboval bych poradit ohledně ztráty výkonu motoru BWA. Výkon zmizel ve vteřině a jede hůře než stodvacítka. Diagnostika hlásí chybu

000135 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 - 008 - Too Low
Při měření hodnot skupiny 103 je tlak paliva cca 5,7 bar. Ve skupině 230 je skutečný tlak obdobný (cca 5,7-6 bar), požadovaný se mění se zátěží, ale rozdíl je cca 50bar.
Zkoušel jsem odpojit ventil N276 a rozdíl ve skutečném tlaku ve skupině 230 nebyl oproti zapojenému ventilu žádný. Je moje domněnka ohledně špatného regulačního ventilu správná? Případně co ještě prověřit?
Díky moc za ochotu a případné rady
Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Čau, mám problém. V sobotu jsem měnil svíčky (nové i staré jsou NGK PFR7SEG). Výměna v poho, dotáhnuté na 25nm.
Po nastartování na volnoběh hrubý chod motoru a dost sebou škubal. Jel jsem to projet, asi po 100m zhasly kontrolky co svítí když se odpojí baterka a zároveň se rozsvítila kontrolka motoru. Ujel jsem asi 1km, zastavil, zhasl motor, načetl chyby přes Caristu a chyby:

P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

 

Chyby jsem smazal a zkusil nastartovat, chod ok jako před výměnou svíček. Jel jsem to projet cca 20 km a v pohodě.

Násl. den cesta do práce a domů (60km) v pohodě. Včera cesta do práce ok, ale jak jsem zaparkoval a dochlazoval tak se rozblikala kontrolka motoru ale chod motoru ok. Chcípnul jsem to, Carista, a opět P0304 a P0300. Chyby smazány.

Ráno po práci po startu hrubý chod motoru, nechal jsem to půl minuty a zdechl - kontrolka nesvítila. Carista bez chyby. Druhý start to samé. Třetí start už ok. Cesta domů v pohodě.

Dnes odpoledne jsem zkusil prohodit cívky mezi 1. a 4. válcem. Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Tak jsem zkusil vrátit na ten 4. válec starou svíčku (nevypadá špatně, najeto na ní je 30 000 km). Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Dosral jsem něco? Nechápu, nebo jestli je to náhoda že to začlo dělat zrovna teď. Předtím jen asi 14 měsíců zpět mi během cesty 10x zablikala kontrolka motoru, Carista tenkrát hlásila misfires na 2. a 3. válci, ale od té doby už nic.

 

Vstřik?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...