Přejít na obsah

Známe technické problémy


160R

Doporučené příspěvky

No tak to tiez nie je moc vyhra. S prichodom DPF (OII FL) prave zacali robit koncovky vyfukov smerovane rovno dozadu a skoncili s tymito ohnutymi (teda aspon skodovka). Neviem ci nerozmyslaju, ale pri vypalovani ide z vyfuku slusne teplo a pri takomto zohnutom kolene to odnesie zrejme zase naraznik. A v pripade toho passatu rovno aj s lakom :(

Ale zase je pravda, ze na pole mam DPF a vyfuk s ohnutou koncovkou a spaleny naraznik som si nevsimol.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím! Dávnejšie som pridával príspevok o zvukoch, ktoré mi vydáva 1.6 TDI 77kw po studenom štarte. Auto bolo vyše týždňa v servise, vymenili vodné čerpadlo, pretesnili modul vačkových hriadeľov. Výmena čerpadla odstránila asi polovicu zvukov, pri jemnom pridávaní plynu počuť z motora také zvuky akokeby sa trel kov o kov, alebo niečo o niečo zadieralo. Tento zvuk je prítomný stále, zmizne jedine pri regenerácii DPF filtra, keď pridám plyn vtedy žiadne zvuky nepočuť. Chystám sa s tým znovu do servisu. Má tu niekto z vás skúsenosť s niečím podobným? Mám najazdených 31 tis km.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

V listopadu jsem tu psal o problémech s řízením (z tuhého stavu při rovné jízdě na tempomat náhlé povolení a nutnost "kontrovat"). Toto jsem několikrát reklamoval, ptal jsem se u dvou prodejců/servisů, jeden mi říkal o jakémsi problému, více mi již nezjistili, druhý o ničem nevěděl. Problém byl v nasimulování a tom, že já jsem na to auto zvyklý a jezdím hodně a dlouhé trasy a tam se to vždy projevilo. Nejhorší byly jízdy při větru případně pokud byla na silnici břečka, těžko se auto udržovalo v přímém směru, obecně jezdit "na jednu ruku" nebylo příjemné.

O tomto naštěstí píši v minulém čase, protože jsem si při únorové prohlídce 30tis. rezervoval čas, kdy mohu být bez auta a začal důrazně jednat. V servisu jsem auto zanechal se slovy, že si ho vyzvednu pouze tehdy, když mi řeknou co bylo bylo příčinou a co vyměnili. Limit najetých kilometrů a dobu než na to příjdou měli neomezenou.

Po dvou dnech mi volali, že škodovka schválila výměnu celého modulu elektrohydraulického řízení, což provedli. Prý automobilka ví o problému jakéhosi dílu uvnitř. Musím je tedy pochválit.

Nyní již najeto dalších téměř 1000km (za týden) a auto si opět užívám. Budu doufat, že se závada po 10-15 tis. km opět neobjeví.

Honza

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím hoši,

nemá někdo problém sem tam s řazením zpátečky? Zpátečka mi tam jde více ztuha než ostatní kvalty a navíc sem tam se stane, že nejde uplně zasunout, musím vrátit páku do neutrálu prošlápnout spojku a znovu a pak tam jde. U OII jsem tento problém nepozoroval.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 týdny později...

Já zase řeším u nového TSI zvuky. Nevím, co je a není normální. Možná už nejsem normální já..: o )

 

1) Na neutrál mi tam při mírném sešlápnutí spojky něco dost hlasitě "šustí". Zní to trochu jako stará sekačka na trávu..: o )

2) Při studeném startu se něco na chvíli brutálně rozbzučí.

3) A teď se mi dvakrát stalo (i bez zapnuté klimky), že se (po vypnutí motoru a cca 40 km jízdě) objevil zvuk odtékající vody v umyvadle (popsal bych to jak ""glogloglo": O ) a docela zřetelný.

 

Ty poslední dvě věci budou pravděpodobně asi normální provozní zvuky.

 

Kdyby tu měl někdo podobné zkušenosti, uvítal bych radu.

V servisu by mě asi poslali s úsměvem rovnou pryč.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak ke známému problému s těsněním a zadržováním vody, který servisy na vyžádání řeší, přidávám i aktuální zkušenost s ostřikovači světel - levý zůstával venku a po konzultaci se servisem výměna obou v rámci záruky. Nové ostřikovače mají upravené vůle a již by nemělo docházet k jejich zasekávání.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

V listopadu jsem tu psal o problémech s řízením (z tuhého stavu při rovné jízdě na tempomat náhlé povolení a nutnost "kontrovat"). Toto jsem několikrát reklamoval, ptal jsem se u dvou prodejců/servisů, jeden mi říkal o jakémsi problému, více mi již nezjistili, druhý o ničem nevěděl. Problém byl v nasimulování a tom, že já jsem na to auto zvyklý a jezdím hodně a dlouhé trasy a tam se to vždy projevilo. Nejhorší byly jízdy při větru případně pokud byla na silnici břečka, těžko se auto udržovalo v přímém směru, obecně jezdit "na jednu ruku" nebylo příjemné.

O tomto naštěstí píši v minulém čase, protože jsem si při únorové prohlídce 30tis. rezervoval čas, kdy mohu být bez auta a začal důrazně jednat. V servisu jsem auto zanechal se slovy, že si ho vyzvednu pouze tehdy, když mi řeknou co bylo bylo příčinou a co vyměnili. Limit najetých kilometrů a dobu než na to příjdou měli neomezenou.

Po dvou dnech mi volali, že škodovka schválila výměnu celého modulu elektrohydraulického řízení, což provedli. Prý automobilka ví o problému jakéhosi dílu uvnitř. Musím je tedy pochválit.

Nyní již najeto dalších téměř 1000km (za týden) a auto si opět užívám. Budu doufat, že se závada po 10-15 tis. km opět neobjeví.

Honza

Zatuhávání posilovače jsem pozoroval taky, jen trochu jinak: při delší souvislé jízdě, kdy se jede bez většího zatáčení nešlo řízení lehce korigovat, při zvýšení síly posilovač najednou zabral, a z lehké korekce řízení např. vlevo jsem musel najednou dát kontra vpravo. To bylo na zimních 205/50 R17 obutých na Crystalech 6,0J x 17".

Po přehození na letní Denomy s pneu Dunlop SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W MFS tento jev zmizel.

Před týdnem při první (dvouleté) prohlídce jsem ncm. závadu reklamoval, a poté mi technik ze servisu sdělil emailem, že je svolávací akce, týkající se výměny závitového čepu na olejovém filtru, čas 1 hodina,

a po reklamaci zatuhávajícího řízení provedou jeho výměnu, čas 5 hodin.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ta reverzace je presne co?Mne se zda ze okno u ridice se mi prestalo automaticky dotahovat at uz dolu ci nahoru,vzdy musim drzet palec na spinaci az do konce,ostatni okna funguji bez problemu,neni to ono?

Ano, reverzaci říkají v servisech tomuto problému.

 

To musis znovu zkalibrovat dorazy. Vytahnout az nahoru a podrzet cca 3 sekundy, pak to same dolu. Je to i v navodu k obsluze.

Tohle nepomůže, není to chyba nastavených dorazů, ale chyba řídící jednotky, která se musí vyměnit a v záruce taky mění.

 

Určitý čas okno funguje, ale pak přestane a chová se jak popisuje magnum67 a nepomůže žádné nastavování.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...