Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Lucasse

Drnčení

Recommended Posts

napada me jedine tlacit na autorizak at to sundaji a daji pod to nejakou izolaci..

klidne bych si tu izolaci koupil, ale prace at je na nich, protoze by to melo byt v ramci zaruky...

 

taky ne kazdy autorizak je ochotny, zname to... prijde clovek č.37778 ze mu vrze O3, z cehoz uz jsou tim padem a priori nasrani, jelikoz to asi resi porad. coz je ale neomlouva, to je smutna pravda

 

Share this post


Link to post

no tak naposledy som tlacil lebo to vrzgali ine veci tak mi tam dali 1kg asi izolacnej pasky tak newiem aky to ma vyznam taka oprava ?

Share this post


Link to post

Mě pro změnu drnčí něco v odkládací schránce na brýle ve stropním panelu s lampičkama (schránka je mmchdm prázdná ;) ) Přenáší se to i do mikrofonu handsfree. Kolega si stěžoval, že mu do ucha drnčím. Když jsem na plast přitlačil ruku, přestalo to. Nevím zda se do toho nemám pustit sám nebo reklamovat po předchozích zkušenostech v servisu.

Share this post


Link to post

Take mam problem s poklepavanim a vrzanim z B sloupku a schranka pred ridicem taky obcas vydává divne zvuky. Musim podotknout, ze auto ma 3 mesice a tohle zacalo asi po dvou mesicich, ted uz jsem to psychicky neunesl a dal auto na reklamaci, tak uvidime, co vymysli. Kdyz melo auto mesic, neco tam kolem 2tis otacek dost rezonovalo a to opravili, byly to pry palivove hadicky na podvozku. Jinak nemam k RSu žádné vytky, jezdi moc pekne, ale to smontovani interieru je hruza a des! Je videt, ze tyhle problemy ma kazdy druhy, tak nechapu, proc tomu skodovka nepredchazi pri vyrobe.

Rikal jsem jim tam, ze muj predesly golf nevydal alespon 2 roky ani hlasku, tak jsem zvedav, co bude delat octavka po par letech, kdyz uz po 3 mesicich resim druhou zarucni opravu....

Share this post


Link to post

Takze po par hodinach mi volali, ze je opraveno, vyresili to namazanim zamku a na schranku pry pouzili nejake specialni vypodlozeni, coz u skodovky znamena, ze nalepili dva filcove ctverecky na drvirka schranky :-D. Dvirka ok, ale tomu klepani v B sloupku to nepomohlo ani trochu. Navic mi bylo v autorizaku dvakrat receno, ze se to stava casto, ze je to normalni :-D :-D.

 

Takze vyresil nekdo to klepani a vrzani v B-slopku? Nevite cim to muze byt? Nezbude mi nic jineho, nez to vyresit sam, kdyz odbornici o tom vi, ze je to normalni, ale neodstrani.

 

Napadlo me, jestli to treba nedela sklo v tom tesneni ve dverich. Zda se mi, kdyz jsem pootevrel okno a zase ho zavrel, ze to na chvilku prestalo, ale mozna je to nahoda. Jen doplnim, ze mam na oknech folie. Myslite, kdyz nejak lehce maznu to tesneni, ze to nic neudela a nezacne tam treba tect?

Pak leda rozdelat ten sloupek a patrat, protoze jsou ty zvuky fakt hrozne otravne :-)

Share this post


Link to post

Takze panove...

Servis mi nepomohl, jak jsem psal, ani tohle resit nechcou, radsi reknou, ze je to normalni, zeto delava.

Tak jsem na ten protikus zamku navlikl buzirku a lechce premotal elektrikarskou paskou, pak jsem rozdelal B-sloupek, cely jsem ho vytlumil tim samolepicim materialem, co se pouziva do dveri kvuli hudbe a jelikoz jsem pravdepodobne nasel zdroj zvuku, coz asi pravdepodobne delalo to nastavitelne ukotveni pasu, tak to jsem cele prostrikal tlumicim sprejem, ktery jsem take koupil v autohifi, slozil jsem to a najednou je tiho, zadny protivny klepavy zvuk.

Nevim, jak dlouho to bude dobre a zacne to znovu, ale ta jizda je mnohem prijemnejsi.....haleluja

Share this post


Link to post

Vittorio, vyřešil jsi nějak tu vrzající sedačku?

40.000 km a taky mi začal vrzat ten starý gauč, co v něm sedím.... :(

Share this post


Link to post

Dneska jsem si dělal servis po 60 tis a když jsem měnil klimafiltr, tak jsem se trochu hrabal pod schránkou u spolujezdce, která musí při výměně filtru ven. Našel jsem tam spoustu věcí co mohly dělat ten bordel:

 

1. světýlko na nohy spolujezdce se klepalo, zalepil jsem silikonem

2. spínač osvětlení schránky se taky klepal a drnčel, taky přilepeno silikonem

3. trubka ofuku nohou - taky drnčela, podlepeno

4. tlumič (zpomalovač) otevírání schránky - zalepeno

 

Když jsem viděl, jak je to tam udělaný tak se divím, že to drnčelo jen tak málo. To je fakt děs, nic nedrží pořádně, všechno jen zacvakaný a uvolněný, všechno se tam viklá, prostě hrůza. A na to že to měl servis týden a měl to řešit tak jsem nikde nenašel jedinou stopu, co by znamenalo jejich snahu. Fakt si hodně rozmyslím, jestli další auto bude škodovka....

Share this post


Link to post

Zdravím pánové,

už několik měsíců mám O3 1,6 TDI 81kW a od samého začátku se trápím s drnčením mezi 1700 a 2700 otáčkami, stejně jako mnozí ostatní. Máme v rodině ještě O2 a ta je i po 150k km zcela tichá. Asi to takhle my uživatelé chceme, aby tam, kde dříve byly šroubky, byly nyní jen zácvaky, aby vše bylo plastové s vůlí v uložení všemi směry... ale k věci.

Nejprve jsem šel po zvuku intuitivně přes schránku před spolujezdcem, vyndal, panty odizoloval samolepícími filcíky, brzdu otevírání schránky (všude vůle) jsem vytěsnil filcíky, složil a nic. Za schránkou pod přístrojovkou jsem našel, stejně jako jiní, těleso ventilátoru jen secvaklé čtyřmi zácvaky a pouzdra pro šroubky prázdné. Doplnil jsem samořezné vruty, vzduchový filtr měl také vůli, opět po stranách vylepeno filcíky, složeno, nepomohlo. Za další potenciální zdroj drnčení jsem označil táhla ovládání klapek rozvodu vzduchu - vše namazáno vazelínou, vůle vytěsněny, nepomohlo. Pod přístrojovkou to tedy v mém případě nebylo. Dalším krokem byla demontáž krytu A sloupku vpravo, pod ním kabely jen tak, halabala položené - přilepeno - nepomohlo. U B sloupku už to začínalo vypadat slibně, demontován horní kryt, mechanismus výškového nastavování drnčel, všude vůle - vytěsněno filcíky :-) a zlepšení, jenže tam ten zvuk pořád někde byl. Pod krytem B spodním jsem jen přichytil volně visící kablík vedoucí k tělesu pásu, nepomohlo.

Pak už zbývaly jen kryty pod podvozkem, je jich tam několik, mezi všemi vůle, na poklep vše drnčelo o kastli jako o závod - tady jsem použil samolepící pěnovou pásku, styčné plochy mezi jednotlivými kryty odizolovány, místa, kde se nejvíce kryty opírají o kastli také odizolováno. Další problém jsou plechy - tepelná izolace od výfuku, ledabyle vytvarované, na mnoha místech v kolizi s kastlí - vše lehce rukou natvarováno, kolize odstraněny. Poslední věcí k úpravě jsou palivové trubičky, vedoucí vnitřkem pravého nosníku pod podlahou od nádrže k motoru. Tady jsem použil pěnovou izolaci Miralon, nastříhal vhodné proužky a utěsnil trubičky uvnitř nosníku - nacpal otvory dovnitř nosníku. Kombinace těchto posledních čtyř kroků (B sloupek, kryty pod autem, tepelná izolace kolem výfuku a vedení paliva) prozatím zafungovala, žádné drnčení v celém spektru otáček :-)

Jen podotýkám, že ačkoli v záruce, ani jsem nezkoušel autorizovaný servis...

Ať se daří

Share this post


Link to post

Ještě si zkontroluj dotyk mezi madlem na výškový nastavení sedadla a bočním plastem sedadla spolujezdce .

 

Trápil jsem se s tím a nakonec bylo madlo opřený o boční plast sedáku a v rozmezí 1500 a 2000 ot/min to o sebe drnčelo .

Share this post


Link to post

Jak to tady čtu tak je mi z toho trošku smutno. Udělal jsem asi životní chybu. Po osmi letech života s BMW řady 5 jsem přesedlal do Oct III. Někdy mám pocit, že bych z toho auta utekl. U auta za skoro 900.000 Kč, které moje stálo se toto dít nesmí. Nejraději bych jim to v MB omlátil o hlavu. Potkali mě asi všechny neduhy, které tu popisujete - drnčící B sloupek, dvířka schránky spolujezdce, bouchání Z nápravy , vrzání P nápravy , skleněná otvírací střecha vrže jak k... no prostě zpracování strašný. Řešil tu někdo tu střechu - prosím o radu co s tím

Share this post


Link to post

Je to bohužel přesně jak píšeš. OIII je auto pro zocelení ducha i já se občas dávám na meditaci :wallbash: Co se týče té střechy myslím, že to ani žádné stálé řešení nemá, bohužel mám jí taky, je to takový špatně naladěný orchestr :)

A když už si člověk myslí, že to přehluší hlasitou hudbou, tak se teprve začnou dít věci (rezonance od plastů a vůbec všeho co je součástí dveří)

 

Všemu už se jen směju, jinak to nejde.

Ještě větší zklamání jsou servisy, když člověk chce něco řešit krom garančky, to už je opravdu tragedie a že už jsem jich pár zkusil. :prcprc:

Share this post


Link to post

Střechu mám prosklenou a nic zaplaťpámbů neslyším, ale taky už se tomu jen směju. Naposled jsem řešil vrzání (šílený zvuk) jako z palubovky ale nakonec to dělal plastový kryt vnitřního zpětného zrcátka - vrzal když bylo teplo a posvítilo sluníčko. Co mě ale rozčiluje je drnčení všeho co se nechá někde v autě zapomenutý. Nevím proč, ale všechno co leží v bočních dveřních kapsách nebo v odkládacích schránkách dělá hroznej binčus - vibracemi od motoru. Žádný jiný auto mi to nedělalo a nedělá, tady je to hrozný

Share this post


Link to post

Nič si z toho nerob, ja som to už prestal riešiť, najmä čo ma vie rozčúliť je, keď zostane fľaša vo dverách a počas jazdy praská, z toho idem do riadneho vytrženia.

Share this post


Link to post

Já u RS 162kW zase vypozoroval divné klepání (skřítek s kladívkem) přijízdě třeba na 5. v 70km/h a bez plynu. Čekal jsem, že mě v servisu pošlou do háje s tím, že jsem hluchopitomej.. A hle, dostanu novou spojkovou sadu a převodovku (manuál), jaký div , že auto za cca 900k má najeto 2432km a už toto. Mno, alespoň, že se to stalo v rámci záruky..

Share this post


Link to post

Ahoj lidi.jen se chci zeptat jestli se nekdy nekdo nesetkal z divnymi zvuky kdyz je zapnuty ventilator..jedu mam zaply ventilator a vydava to strasne zvuky take drnceni pravidelne ale..a jak vypnu klima a ventilator auto je naprosto v klidu a je tiche..zvuk jde jako od motoru mi prijde.mam O2 a sem z toho hotovej uz.dekuji za radu

Ahoj mam dotaz strasne drnceni jakoby od motoru.myslim si ze to ma spojeni s ventilatorem,protoze jak v aute vypnu, openi klima proste celej panel od ventilatoru tak je v aute klid a ticho..nema nekdo nakou skusenost?

Share this post


Link to post

Ahoj,

Mám O3 Combi DSG RS 4x4. Při akceleraci, nebo deceleraci, občas při průjezdu zatáčkou mi nepříjemně vrže něco kolem řadicí páky. Je to fakt šílený zvuk. Stejný zvuk se ozývá, když se snažím jakoby zahýbat se středovým tunelem, ale není to tak intenzivní. Nesetkal se s tím někdo? Že bych zkusil nějakou opravu svépomocí než zajedu do servisu.

Díky Mára

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...