Přejít na obsah

Chladící kapalina - kolísání


Doporučené příspěvky

Zdravím, pročetl jsem tady milion temat o tomto problemu a vyšlo mi fouklé těsnění pod hlavou. Po vysvětlení problému v servisu - také těsnení. Takže zkusím ještě váš názor abych něco nedělal zbytečně.

 

Asi před měsícem po návratu auta ze servisu (brzdy) jsem zjistil ze se mi ztratil olej (pod min. ryskou), dolil jsem a od te doby se nic neztratilo ani nepřibylo. Nevěnoval jsem tomu nijak pozornost.

 

Před týdnem jsem nastartoval auto - rozsvítila se kontrolka chlazení. Nebyla voda v nádržce - dolil jsem vše ok. Pod autem žádná louže nic, nikde nic neteče. Druhý den voda pod ryskou min - když se auto zahřeje a otevřu nádržku najednou se celá naplní. Po vychladnutí zase skoro prázdná a po zahřátí zase plná.

 

Tudíž prasklé těsnění pod hlavou?

Jediný co mi vrtá hlavou je že auto nějak extra bíle nekouří. Startuje normálně. Termostat vyměněn. V chl.kap. žádné stopy oleje. Tak nevím.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 5 let později...

Udravím. Nechci zakládat nové téma, ono se to ani netýka tohoto typu motoru (110kw), ale u chladící kapaliny je to podle mě asi jedno. Dříve jsem si toho nevšiml, ale začala mě kolísat hladina chladící kapaliny. Když je notor studený, hladina je cca 0,5cm pod minimem, když je zahřátý, stoupne hladina cca 0,5 cm nad maximum. Přijde mě, že je kapalina i nějak rychle ohřátá, asi tím, že je ji tam při studeném motoru tak málo. Ale jinak auto nijak nekouří, pod víčkem oleje není emulze ani v kapalině nejsou stopy oleje. Díky za radu, co by to tak mohlo být. 

Odkaz ke komentáři

Ahoj, jsi si jistý, že to takhle nebylo vždycky? Hladina kapaliny v závislosti na teplotě okruhu může kolísat, od toho tam ta expanzka je. Jestli expanzka při otevření u zahřátého motoru jen lehce foukne, neřešil bych to, je to správný stav. Fouklé těsnění pod hlavou se většinou projevuje tak, že Ti voda z expy zmizí a objeví se po povolení víčka za doprovodu slyšitelného bublání v okruhu. 

Odkaz ke komentáři

A to bublání by bylo i při vypnutém ale zahřátém motoru? 

 

Jako dřiv sem si roho nevšinl, dycky když sem otevřel kapotu, tak vody bylo dost. Teď sem najednou otevřel, a byla pod minimem, včera sem ji dolil aspoň na minimum, a dneska otevři a zas v půlce a zahřívala se normálně, tak já nevím 😄 😄 asi si auto ze mě dělá šprťouchlata 😄

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...