Přejít na obsah

problém haldex


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

dělá ti to i když vypneš ESP ? Totiž haldex se spíná ve dvou případech

1) při prokluzu předního pravého kola.

2) na povel z jednotky ESP

 

mohl by to teoreticky dělat i vadné čidlo které špatně vyhodnotí rozdíl v otáčení předních kol a dá povel haldexu k sepnutí a nebo i to čidlo natočení volantu, které dává špadný sigál a když zatáčíš tak se jedno kolo přirozené točí rychleji než to druhé a jednotka to vidí jako prokluz a ne jako zatáčení.

Ještě by mě zajímalo jestli to dělá při zatáčení na obě stany nebo jen na jednu ..

Odkaz ke komentáři

tak tomi právě dělá....ale je zajimavé že jenom když mrzne...když je teplo a nebo když je to zahřaté tak už to nedělá...a ještě když jsem přes VAG dělal zakladní nastavení ta mi šlo jen příčné zrychlení....podelné a úhel volantu mi výbec nešel vůbec se nepřipojil...Haldex komunikace všechno v pořádku ale když dám akči členy tak nic...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

hoj chlapi,tož ESP nemám,na diagnostice jsem byl s tímhle problémem už třikrát,vždy jsme to zkoušeli i za provozu a čidla nevykazovala žádný problém. Jestli je to teplé nebo studené problém je stále. Po svátcích s tím půjdu na zvedák a vyskoušíme to na něm aby jsme viděli co jak a při čem. Ještě jsem slyšel názor od jednoho servisáka že by to mohla být uhnitá kostra na haldexu nebo někde k němu,ten že pak dostává zmatené signály. Tož nevím,každopádně problém je to nepříjemný a manévrování na přeplněných parkovištích je na hovno,každý na vás hledí jako když za tím sedíte poprvé. Předem dík za každou odpověď

Odkaz ke komentáři

Ahoj, u mě se problém vyskytuje jak při plném rejdu vpravo, vlevo, při jízdě vpřed, vzad a je jedno zda mám ESP zapnuté či vypnuté. Pokud dám kola do přímého směru, problém zmizí. Když vytáhnu pojistku od haldex spojky je vše OK. Z toho usuzuji, že závada má něco společného s natočením volantu.

Odkaz ke komentáři

hoj chlapi,byl jsem na zvedáku a vypadáto že problém je asi nakonec vepředu,předchozí majitel asi navalil pravé nebo levé přední kolo zboku a při nárazu se některá poloosa přitlačila dovnitř,tím pádem diferák špatně pracuje a při plném rejdu se přední kola hádají a vysílají asi zmatené signály haldexu,nevím já osobně tomu nerozumím,takhle mi to bylo zděleno,takže hned po silvestru se pustím do řešení problému,uvidíme co všechno se z toho vyklube

Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...