Přejít na obsah

K&N vzduchový filtr


Doporučené příspěvky

Tak isto ma to zaujima... Nemyslim si ze by bolo k&n, tak zle vzhladom na to ze maju taku zaruku... a ako sa pise hore americania by z pripadnej skody vysudili "ine prachy"

 

Vezmi to logicky, pokud filtrem projde více vzduchu, musí jím projít i více bordelu. Jak chceš jinak zajistit, aby tím prošlo více vzduchu a bordelu ne?

 

Navíc testů (i z USA) se sportovními filtry vs papír je mraky a vždy sportovním filtrem projde více bordelu a výkon to nepřidá. V mnoha případech to i výkon ubírá. Bohužel fotky turba a sportovního filtru nemohu dohledat :(

 

Zítra sem hodím ten test ze SM, pokud si vzpomenu :)

 

 

boli tam testovane aj ine filtre? BMC napriklad ? alebo aj penove filtre - Napr pipercross ?

 

PS: mohli by ste to odfotit a hodit to tu na stranku :palec:

 

Pěnové filtry jsou známé tím, že filtrují ještě hůře oproti bavlně. Výhodou ale je, že se nemusí tolik olejovat. BMC je taky balvna + olej, takže něco jako KN. V testu byl jen KN. Z bavlněných nejlépe filtruje Apexi, ale musí jít o originál a ne tu kopii, co se prodává u nás...

 

S různými sportovními filtry mám najeto dost. Například KN, Sparco, Apexi, BMC CDA a nyní Pipercross Viper. Kromě hluku žádná změna, u prvních 3 dokonce i pokles výkonu (nejspíše kvůli nedokonalému odstínění, které se v domácích podmínkách dokonale udělat nedá). Poslední dva jmenované jsou totiž v karbonových obalech, takže odstínení jsem řešit nemusel.

 

Joskaa: Originál koupíš ve Škodovce, případně bych se ještě nebál Mannu ;)

Odkaz ke komentáři

Tak jsem vrátil papírový filtr. Hlučnost auta téměř nezměněná, pouze když sešlápnu trojku na plný, tak mi přijde, že auto akceleruje o trošku pomaleji, ovšem zkoušeno v teplotách o cca 10°C více, takže to může být teplejším vzduchem.

 

Ještě jsem hledal nějaké informace o filtrech a:

 

Tesna zmiňuje ty trucky v prašném prostředí. Tam se tyto filtry používají z toho důvodu, že papírové filtry by se mohly kvůli nadměrnému prašnému prostředí zbortit. Jde tam spíše o kompromis. Pak jsem našel spoustu testů, kde konkrétně KN vždy dopadlo nejhůře (papírový efektivita 99,93% a KN efektivita 96,8%, po vyčištění filtru 89,95%). Nové KN tedy propustilo 45x více bordelu. A k té části od Tesny, že při testech vždy došli k závěrům, k jakým chtěli. Tak sem hoďte někdo test, kde sportovní filtry filtrují stejně kvalitně ;)

 

Včera jsem koukal na video Golfu R32 s 600hp a měl sériový airbox a že by mu to kvůli filtru nějak nejelo, to mi nepřišlo :D

Odkaz ke komentáři

Já vím, že s tím jezdí mraky aut, ale nepřijde mi to zrovna ideální místo pro filtr. Ještě bych to bral, kdyby na filtru byl ten ochranný obal co dělají někteří výrobci (i K&N, ale u Simoty pochybuju, že něco takového vyrábí), ale stejně.

 

Jinak Simota u mě moc důvěry nebudí, když jsou schopni prodávat tohle: http://www.simota.cz/Turbo-ventilator-Simota-71-78mm-d391.htm?tab=description :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...