Přejít na obsah

OIII 2,0 TDi 4x4 ambition dynamic plus


Doporučené příspěvky

Zdravím,

rád bych se s vámi podělil o zkušenosti s novou OIII. První co bych chtěl uvést hned na začátku je, že je to služební vůz a proto nehrozí žádné úpravy, dodělávky, mazlení atd.

 

Do této OIII jsem přesedlal z původní OII fl 1,4TSI 90kW Ambition

na první doteky, je nová O větší, má přesnější řízení (OII byla na můj vkus dost gumová - pohyb volantem +- 10°a auto jelo pořád rovně....)

 

Výbava

- 2.0 TDi 4x4 Ambition dynamic+

Crw protect assistant

Simply clever

všechny zrcátka stmívací

BT

tlak v pneu

vyhřívané sedačky Dynamic

Light assistant s day light

post-33150-0-86870500-1381350434_thumb.jpg

post-33150-0-43206900-1381350457_thumb.jpg

 

První dojmy:

 

- dost mi vadí plast o který opírám pravou nohu - jsem docela zvědavý jak to budu snášt na delších cestách

- řízení je o hodně přsnější než v OII

- když je spárovaný telefon přes BT ne vždy se podaří donutit přehrát mp3 v telefonu přes BT

- sedadla jsou boží

- kelímek na telefon je boží - ale nevím co budou dělat lidi s telefonem větším než samsung SII - je tam dost na těsno

- nevím zda je to surovostí auta (200km), ale OII 2,0TDi je pocitově pružnější

- dobrá je možnost aktivace tempomatu na původně nastavenou rychlost i po přeřazení

- lacině působící klíček

- origo gumové koberce u řidiče končí pod pedálama - dám foto

- celkově mi na škodovkách vadí nemožnost zapnutí zadní mlhovky bez toho aby byly zapnuté přední....

Odkaz ke komentáři

Presne tak - držiak je na novšie telefóny nepoužiteľný. On je oficiálne nazvaný "držiak multimédií", takže sa myslí skôr na nejaký iPod a podobne.

Kľúčik sa dá vylepšiť výmenou plastového očka za kovové, vyzerá podstatne lepšie a je aj ťažší, nepôsobí tak ľahkým a lacným dojmom.

Zmena správania tempomatu pri prechode z OII môže naozaj ľudí zaskočiť - v OII po vytlačení spojky trebalo tempomat znova zapnúť cez Set/Res. V OIII sa tempomat vypne len buď prekliknutím posuvníka na páčke, alebo stlačením brzdy. Napr ak niekto pred zákrutou vyradí rýchlosť a v strede zákruty zaradí nižší stupeň, tak auto nečakane vystrelí na predošlú zapamätanú rýchlosť. Hlavne spočiatku to môže dosť zaskočiť!

 

Ale celkovo gratulujem a želám veľa pohodových km!

klucik.jpg

Odkaz ke komentáři

Kľúčik sa rozoberá jednoducho - treba vyklopiť čepeľ, opatrne šrobovákom odlúpnuť kryt batérie, pod ním je malý šróbik. Treba ho vybrať a potom pohybom do strany vycvaknúť plastové očko. Opačným pohybom treba nové očko nacvaknúť a prišróbovať. Pozor, plastové očko má iný šrób, než kovové! Nakoniec zacvakneme kryt batérie a je to. Práca na 1 minútu.

Kovové očko sa dá kúpiť vo VW, je to originálny diel z Golfu VII - číslo je 5G0 837 599 A, cena necelých 9 eur.

ocko.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jsem přišel na velmi vážný nedostatek... Mrtvý úhel ve zpětných zrcátkách... Nerozumím proč zmizel ten kousek zrcátka, který to aspoň trochu eliminoval.. A druha věc která mě naprosto vytáčí jsou stmívací vnější zrcátka- stmívání realizované asi nějakou fólií a takže nedá se to deaktivovat, tzn. V noci na tříproudové dálnici plné splašených Italů jsem mel dost problém rozeznat jak daleko to auto za mnou je.

 

Jinak rs sedačky jsou boží a ani po 1200 km jsem nebyl rozlámaný. Bohužel tvrdý plast kolem řadičky mě sral celou dobu... Bude se tam muset přilepit něco měkkého.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ví jen bůh, uvidíme zítra co rekne po startu.

.

.

.

Btw info pro všechny s kur...kem jménem DPF - probíhající regenerace jde poznat právě podle automaticky deaktivovaneho start stop kur...ka při zastaveni a vyřazení... Kolega se stejným autem a městskýma jizdama uz navstivil servis:-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Co to prosím? To byl nějaký "olivák, extra virgin"? :D

Díval jsem se a 5l Castrolu splňující požadovanou VW 507.00 stojí do 1500Kč.

Ta tvoje cena byla i s dolitím, že jo? To by tak vycházelo - každá započatá půlhodina 500Kč a olej litr za 277Kč. A jsme doma. ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...