Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

L&K potahy s Alcantarovým středem jsou OK, potahy s koženou vnitřní částí jsou zlo.

Stehy se v případě MAD potahů rozjíždět ani nemůžou, protože to jsou jen potahy, nedochází tam k žádnýmu pnutí v důsledku nasvorkování k rámu respektive "molitanům". MAD levný není a já osobně bych ho do vlastního auta nevolil, do služebního to úplně chápu.

A teda nějaký jetý, kdo ví kdo v tom seděl. :) Většinou je to v bídným stavu s dost prosezenýma kilometrama. Myslím, že do soukromýho auta jedině zakázkové přečalounění. Ta cena pokud si nevymyslíš nesmysl není šílená.

S Markem jsme to hodně řešili že :) A jak píše, i výrazně dražší auta jsou na tom tragicky. Záleží samozřejmě i na údržbě. ;)

Odkaz ke komentáři

Asi tak, no.. Ačkoli by mi u služebáka dle všeho asi bez problémů prošlo, i kdybych si sedačky vyměnil, svého rozhodnutí nelituji - měl bych prostě pořád jen černé obyč sedačky, takto mám aspoň něco extra :) Ačkoli nutno uznat, že mě jaksi trošku nepochopili (nebo pochopit nechtěli) s tím nápisem Sport Line, který je asi 3x tak velký, než jsem chtěl - ale co už.. :ph34r:

Čili opravdu bych se asi přikláněl k přečalounění, dokonce jsem kdysi narazil na jednu firmu, která dle referencí čalounila kvalitně a dle fotek hezky a interiér, vč. výplně dveří čalounili za 12 tis. Kč, čili velmi levně :palec:

Odkaz ke komentáři

No jak - lakem :D

Však ty víš, ostatní si počkají :)

 

EDIT: @Hydraulik: Dost špatně. Přesněji některá místa úplně OK, ale pak přišla místa, kde to drželo nenormálně. Oloupání "do čista" (kousky chromu zůstaly pouze zezadu, dočistil jsem i hrany) mi vzalo jedno odpoledne, čistý čas broušení je asi tak 3 hodiny práce. Takže čekal jsem, že to bude ještě horší, ale znovu bych to dělat nechtěl :D

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Pouze tak, no. Neměl by s tím být problém, ale je to dost práce a nevím, jaké by byly problémy ohledně vlastnictví vozidla - proto nad tím váhám. Jinak bych do toho ani nešel, nemohu si dovolit jezdit s něčím nehomologovaným :(

 

Čekal jsem, že menší ET se vzadu projeví. No v porovnání s origo koly není skoro žádný rozdíl a víme, že Škodovka ráda "vcuclouny", no..

Odkaz ke komentáři

Dalsi.. Uz jsem to k nekomu do vlakna psal kdyz dal podlozky na nepohanenou napravu - mozna to vypada lip, ale ma to duvod, proc ma pohanena naprava sirsi rozmer.. A je to sakra rozdil. Vsak si trosku rozhod geometrii a pak se koukni na stav pneu po nejakych ujetych kilometrech. Minimalni zmena v cislech a sakra jinej vysledek.

Odkaz ke komentáři

Fakt? Já s tím zkušenost nemám, tak se ptám - zapříčiňuje to zvýšenou spotřebu pneu, nebo nerovnoměrné ojetí, nebo co?

Obecně vzato ačkoli jsou kvalitou jízdy (což je hlavní) úplně super (jsou pohodlné, drží dobře za všech podmínek a dá se s nimi jezdit i ostřeji), obecně jsem si vybral vzhledově špatné pneu. Pohodlí a nižší valivý odpor si berou daň v podobě profilu, který je, ačkoli se jedná o 55-ku, větší, než u jiných pneu. Obecně tedy pneu zvyšují celkový průměr kola oproti běžným šestnáctkám. Výsledkem tak je na pohled balónové pneu, které, spolu s černě lakovanými disky, na pohled působí jako 15" :(

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

A co s ošklivýma pneu mají společné podložky respektive to že kola víc vystrčíš ven? Tak je zahoď a kup jiný no :)

Hele hnaná náprava je vždy širší, u zadokolek je širší zase zadní náprava (logicky když je to zadokolka). Takže když dáš dozadu +4 cm celkově, tak rozhodíš konstrukci auta. Prostě je to celý špatně. Srovnával jsem to s geometrií - relativně malá odchylka > poměrně zásadní dopad. V případě špatné GEO v lepším případě na stav pneu, v případě podložek pouze na nehnanou nápravu rozhození auta jako takovýho, především jízdních vlastností - jak psal Marek.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...