rypadlo Odesláno Říjen 30, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2013 nazdar přátelé, zajímalo by mě jak jste na tom reálně se spotřebou? Mám tuto octu 5dní a najeto cca 600km město i mimo město i dálnice. Spotřeba mimo se zatím drží na 5.2L/100km což mi připadá dost. Je pravda že Oktávka krásně letí a o to víc musím dávat pozor na nohu. Spadne časem spotřeba až se to zajede nebo se budu muset víc snažit? Jak jste na to vy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Říjen 31, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2013 mám dlouhodobou 4,9 (10tis km), ale když se opravdu hlídám a jedu předpisově (60/100) mimo město tak to padá pod 4,5. Dovolená v itálii 3000km, auto plný, dálnice 140, klima, přes alpy malýma průsmykama vyšlo rovných 5. Jediná šance, jak to dostat dolů je nevytáčet a jezdit kolem 1500 ot. (pneu 225/45R17) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rypadlo Odesláno Listopad 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 1, 2013 Jo je pravda když se hodně snažím tak to mimo město dolu jde a myslím že se to ustálí až se pořádně zajede. Každopádně ta spotřeba v Itálii je moc zajímavá! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bodo Odesláno Listopad 1, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2013 Dlhodobo 4,8, bez dialnic len okresky 60/110 leto chorvatsko 4 osoby a plny kufor 5,3 . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Listopad 9, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2013 2.0 tdi 4x4 prnich 5tis 5.67l/100.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RÁFEK Odesláno Listopad 27, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2013 Aktuálně najeto 4700 km, dlouhodobá spotřeba dle PP 5,0 l/100km. 17" pneu. Zatím nejnižší dosažená (od startu) 3,9 l. Za mě spokojenost :) . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 3, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2013 Na co si kupujete 2.0TDi když pak auta pomalu tlačíte? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Prosinec 3, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2013 právě kvůli poměru výkon-spotřeba, za 5 litrů je to docela slušné svezení a hlavně se člověk nemusí tak hlídat. Jezdil jsem i s 1,2 TSI a stejnou trasu co pořídím za 5 litrů jsem jel za 7,2 a řekl bych že pomalejc. I s TSI se dá jet za málo, ale je to hodně velké hlídání se.. A hlavně v tom motoru je další potenciál, už se na tom pracuje, myslím, že přes 200PS to nebude problém 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 Kolik jste nejvíc načerpali? Sem měl za to, že mám 55l litrů nádrž. Teď jsem špatnými počty dojel až na doraz - 20 km na dojezd 0km a načerpal jsem 51.35l... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RÁFEK Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 U OIII je 50 litrová nádrž. Ten litr navíc máš v palivovém potrubí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 Technické údaje Škody Octavia III Combi 4x4 2,0 TDI Motor Vznětový, turbodmychadlem přeplňovaný řadový čtyřválec uložený vpředu napříč před přední nápravou Objem: 1 968 ccm Největší výkon: 110 kW (150 k) při 3 500 - 4 000 ot./min Největší točivý moment: 320 Nm při 1 750 - 3 000 ot./min Palivo: Nafta Přenos výkonu: šestistupňová manuální převodovka, pohon všech kol Provozní vlastnosti Max. rychlost: 213 km/h Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,7 s Spotřeba paliva (l/100 km): Město: 5,9 l Mimo město: 4,3 l Kombinovaná: 4,9 l Objem palivové nádrže: 55 l Rozměry a hmotnosti Délka: 4 659 mm Šířka: 1 814 mm Výška: 1 463 mm Rozvor náprav: 2 680 mm Pohotovostní hmotnost DIN/EU: 1 380/1 455 kg Užitečná hmotnost: 625 kg Vnitřní rozměry Základní objem zavazadlového prostoru: 610 l Maximální objem zavazadlového prostoru: 1 740 l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RÁFEK Odesláno Prosinec 10, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2013 V pořádku, neuvědomil jsem si, že 4x4 má 55l. Hluboce se omlouvám za chybu. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 10, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2013 No právě že asi teda nemá, dneska jsem tankoval s dojezdem 20km a natankoval jsem 49.01 L... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Prosinec 10, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2013 Do prvního cvaknutí, nebo si tlačil i přes cvaknutí případně počkal na dopěnění nafty? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RÁFEK Odesláno Prosinec 11, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2013 Kolik se ti povede najet km na plnou nádrž? Mě 800 až 850 km a tankuju až s 0 km dojezdem. Teď naposledy najeto 858 km a natankováno 43,5 l do prvního cvaknutí. Řekl bych, že ten 0 km dojezd se zobrazuje dost brzy. U předchozího Yetiho (2,0 TDI 81 kW) jsem na stejné trase najížděl o 100 km více, ikdyž nádrž měl na 55 l tak při dotankování ještě tak 3-4 l zbývaly. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 870 a natankovaný 49,01 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Epi Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 Jockere 55l určitě fullhrab má. Já už tankoval 53 litrů, bylo to už ale cca 50km po tom, co kompjůtr hlásil dojezd nula. Jinak ať nejsem mimo téma, tak moje údaje: Najeto 6500km, průměr 5,9l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Prosinec 16, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2013 já tam dostal nejvíc asi 47 litrů, dojezd nula asi 10km. Pistole začne vypínat kolem 42 litrů a pak to tam cvrndám. Normálně tankuju kolem 42 litrů cca 850km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
StanoCZ Odesláno Březen 20, 2014 Sdílet Odesláno Březen 20, 2014 zdravím, po zakoupení vozu a dojezdu domu cca 25km byla spotreba - od startu 4,3 L asi tyden na to me prekousala kuna podtlakovou hadici k turbu, vymena v servise za novou a od ty doby nemuzu dostat spotrebu pod 5L a to jsem jel 90 a 50 a šolíchačka kolem 1 500ot/min. a proste nic. Zkousel jsem jsem vypnout klimu a motor na ECO a proste nic, asi budu muset sehnat nekoho kdo to poradne omrkne jestli ta kun.a nenakousla neco i jinyho a pritom to uz nehlasi zadnou chybu. 28.3. Uz je to vyreseno, byla jeste malinko nakousla ta podtlakova hadice, zrovna ten dil co se nemenil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirekX Odesláno Duben 16, 2014 Sdílet Odesláno Duben 16, 2014 už několikrát jsem si všimnul, že jakmile dojíždím nádrž, kdy už svítí kontrolka, tak se mě zvedá spotřeba, o cca 0,5 litru. (všiml si toho i druhý člověk, co s autem jezdí) stejná trasa, stejná rychlost a spotřeba vyšší. Nepozoroval jste to někdo? Jinak najeto 19tis a spotřeba dlouhodobá 4,8. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Duben 17, 2014 Sdílet Odesláno Duben 17, 2014 No jám mám za deště tak o půl litru víc....že by quatrooooo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Duben 22, 2014 Sdílet Odesláno Duben 22, 2014 Mirekx: Ja som spomínal niečo podobné v mojej "recenzii": po dotankovaní doplna hlási dojazd takmer 1000km pri spotrebe X. Po najazdení rovných 200 km hlási dojazd 790, spotreba zostáva rovnaká X. Postupne ako nabiehajú najazdené km a spotreba zostáva rovnaká, klesá nerovnomerne aj dojazd a nakoniec do skončí dakte okolo 920-930 km. Výpočet spotreby v O3 si žije svojim vlastným životom, niečo v tomto zmysle je alibisticky napísané aj v návode k autu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Duben 23, 2014 Sdílet Odesláno Duben 23, 2014 Ano, záleží také na tom kolikrát se regeneruje DPF. Když pojedeš dálku po dálnici, tak se nemusí čistit třebas ani jednou. Při celé nádrži vyježděné po městě...cca 2x. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Srpen 31, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2014 Auto mám 3 dny a zatím najeto 300km. Motor je zajetý (v době koupě měl vůz 32tkm) a spotřeba je zatím rovných 5 litrů. S reálným dojezdem se rád podělím v nejbližších, protože to je hodnota, která mne nejvíce zajímá při mých dálničních přesunech z ČR do DE a zpátky. Pro srovnání; u předchozí OII 1,9TDI (BXE) byl reálný dojezd 950-1050 dálničních kilometrů. Záviselo na natankovaném palivu (buď ARAL Diesel nebo ARAL Ultimate Diesel). Zatím to vypadalo např. takhle: To bylo v den koupi na cestě domů + pojíždění po Praze po jednáních. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 7, 2014 Sdílet Odesláno Září 7, 2014 Po prvních 1000 kilometrech: Při dálničním přesunu konstantních 140km/h na tempomatu: Při dálničním přesunu 160-220km/h: Jinak k tomu reálnému dojezdu; víc než kdy dřív teď závisí na kvalitě paliva. Na klasickou "českou" naftu od Čepra to bylo 830km; po natankování první nádrže nafty ARAL Ultimate Diesel se reálný dojezd zvýšil na nějakých 930km. Druhá náplň stejného paliva je akorát v nádrži. ;) Při tankování do prázdné nádrže mě překvapilo, že pistole poprvé vycvakla na 39litrech, přitom jsem ještě na další tři cvaknutí natankoval konečných 44,25 litrů. Nevím, jak je tedy řešený odvětrání nádrže... Po čtyřech tankováních a najetých téměř 2900km, je spotřeba 5,10l/100km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 7, 2014 Sdílet Odesláno Září 7, 2014 Nahod si to na spotreba.sk, je k tomu aj apka na androida, celkom uzitocna vec 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 7, 2014 Sdílet Odesláno Září 7, 2014 To nevypadá zle, jen jsem nepochopil fakt, že musím do aplikace po přihlášení všechno nadatlovat znova 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 7, 2014 Sdílet Odesláno Září 7, 2014 Nemusis, staci dat "Obnovit udaje zo zalohy" a dotiahne ti vsetky udaje, co si zadal na webe. Ja vzdy ked natankujem, vsetko si zapisem do apky, cez noc prebehne aktualizacia s webom (da sa tusim nastavit individualne) a mam to aj na webe :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tweety Odesláno Září 8, 2014 Sdílet Odesláno Září 8, 2014 (upraveno) Teda nevim jak to delas, ale ja pokud jedu rychleji, tak to zere i deti kolem silnice :-) To jsem jel v sobotu z Stuttgartu do Nurnberg a snazil se jet nejakych cca 180, jakmile prekrocim 3tis otacek, tak mi spotreba ukazuje 14litru aktualni :D a to uz me nebavi. Ve 130 mam dlouhodobou spotrebu 5,8 - 6 .... Asi ma kombik velky odpor vzduchu... Jezdim na profil normal a mam rs , jenze do vlakna rs nikdo nepise :-) Jeste muj dojezd je nejakych 600km na plnou nadrz. Jezdim od pumpy k pumpe :-) Jestli nemam to auto nejaky rozbity, ze tolik zere v porovnani s vami ostatnimi... Takto zral muj puvodni mb s, 4litry biturbo... a v porovnani s timto to neni o moc vic :-) Při dálničním přesunu 160-220km/h: 2014-09-03 19.09.29.jpg Upraveno Září 8, 2014 uživatelem tweety 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 8, 2014 Sdílet Odesláno Září 8, 2014 V RSu máš ale 135kW variantu, viď? ;) Jinak je to o tom, že když dojíždím např. pomalejší auto, tak už včas sundavám např. nohu z plynu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.