Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Muzu potvrdit spotrebu mam podobnou.... Ted jezdim mesto a dalnice 50 na 50 a dlouhodobou mam 8,3 l... Jak jsedu na okresku lezeto k 6 litrum v poho... Ten zlom opravdu nastava kolem 130 km, ale po tech schodech se s ni neda jezdit... valim po D1 kolem 140 az 150 km...

Skoda ze v te dobe kdyz jsem si kupoval O II nedavali kombinaci 1,8 TSI a 4x4 no skoda...

PS to Vorel... Ma tvuj otesanek na rozvodech retez nebo remen??? dik za info... :angry:

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...

No já jezdím na 205/55/R16 a 80% dálnice rychlostí 140km/h. Dlouhodobá 7,6/100km, ovšem na okreskách jezdim poměrně svižně a předjíždím co se dá :)

 

Při jízdě po okreskách rychlostí kolem 120km/h se dostávám i pod 7 litránků...já jsem s motorem nadmíru spokojen a za diesla bych ani za boha už neměnil...

Odkaz ke komentáři

Caute,

tak ma zaujimalo, kolko 1,8cka spali. Ja mam 1,4ku, kola 205/55/R16 a priemerna spotreba je okolo 6,8l. Jazda 70% mimo mesta, rovina - okresne cesty, rychlosti 110-140km.h zvysok mesto, vacsinou som vzdy na cele kolony, takze niesom vikendovy jazdec. Verim ze pri "normalnej" jazde sa da spravit papierova spotreba 6,3l, ale naco mi je potom turbo? Nech to maka, nato som to kupoval. Zas predtym som mal klasicku 1,4ku MPI, a pytalo si to tiez do 7l, takze je to ok.

Podla toho co sa tu pise tak je rozdiel oproti 1,8 je v niektorych pripadoch aj 1l, a u inych par deci, co asi zavisi od stylu jazdy - ale nieje to taka tragedia. Zislo by sa vymenit si na par dni auta a odskusat ich na vlastnej kozi pri svojom sposobe jazdy, vtedy sa clovek presvedci najlepsie.

 

Som spokojny, motor mi velmi sadol. /aj ked vasich 160 koni by sa niekedy zislo. (-:

 

Maki.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

makidlo 1,4 TSI

Mám najeto 3100 km s 1,8 TSI, dlouhodobá 6,5 l dle PP, ale jen asi 1% dálnice a cca 20% město. Jezdím jen delší tratě a předjíždět se nenechávám, ale taky moc nebrzdím :P ! Čím víc na "to" šlapeš, tím víc to papá.

Předchozí 1,9 TDi 81Kw dlouhodobá 4,7 l/100 :palec: .

Odkaz ke komentáři

makidlo, yenya (a mozni dalsi):

- mam najeto cca 70 kkm, druha O2, nyni LK s 1.8TSI

- dlouhodoba spotreba cca 9,1 l/100km, sledovano dle Sprintmonitoru a spotreby.cz, podle PP to vubec nehodnotte, ten me ukazuje kolem 8-8.5 (!), to je nesmysl

- ty spotreby zde uvedene jsou velmi dokonale a nadherne, drive jsem mel komplex z me spotreby, ale po kontrole na Sprintmonitoru jsem zjistil, ze Nemci maji s podobnym autem, stejnym motorem a NT (v zime nekolikrat denne topim) podobne spotreby

- pokud nekdo uvadi, ze ma s 1.8TSI 6,3-6,5 l/100, tak to povazuji za nesmysl (i kdyz mozny), mozna tak s kloboukem na hlave a platem vajicek za zadnim oknem :-), ale kdyz vidim soucasne spotrebu u TDI 4.7 l/100, tak je jasne, za jaky jizdni styl to je zaplaceno...tim rikam, ze to je mozne, ale kvuli takovemu "jezdeni" ("...předjíždět se nenechávám...", cheche to je jak z nejake rise pohadek!) jsem si rozhodne 1.8 TSI nekupoval

- ja jezdil s O2 1.9TDI (PDI) kolem 6.5 l/100, a povazoval jsem to za dobrou spotrebu odpovidajici jizdnimu stylu, kteremu apropo odpovida i moje dnesni spotreba

Odkaz ke komentáři

No ja sice nepouzivam ruzne sprintmonitory apod. ale jelikoz si musim vest detailni knihu jizd, tak mam spotrebu spocitanou naprosto presne. palubak mi ukazuje 7,5 dlouhodobou, kniha jizd mi udava 7,8. Jezdim hodne dalnici a tak 30% mesto...Brno.

Co se tyka stylu jizdniho, tak na dalnici se pohybuji kolem 140-ti. Rozhodne jezdim dost dynamicky, ale snazim se vyuzivat energii auta k brzdeni a predvidat.

Takze spotreba kterou udavate oba je realna, jen zalezi na tom jak moc se jezdi styl brzda-plyn...to bych rekl ze je pripad Omicrona, naopka yenya bude jezdit velice opatrne...ja to dosti kombinuji, protoze zase musim dodrzovat spotrebu na mezich udavane technickym prukazem, protoze to mi zamestnavatel proplaci, co je navic uz hradim ze sveho...coz se mi nechce dotovat sluzebni cesty ;) Samozrejme onehda kdyz jsem letel s manzelkou do nemocnice, tak byla spotreba 12 :wub:

S timto motorem mam za tri roky najeto pres 150tkm a spotreba se pohybuje porad kolem 8/100.

Odkaz ke komentáři

Jezdím opravdu spíše opatrně, máme malé děti a při stylu brzda plyn, je jim špatně. Vše se snažím "dojíždět", ne dobrzdit. Čím víc cukání, tím spíš budou zvracet. A navíc, kolikrát někdo pospíchá, vidím jak z vesnice vypálí jako blázen, před další brzdí jako o život a já ho potom dojedu v klidu (normál do 100km/h) někde na světlech atp.. Je to jen o stylu jízdy, jak psal Bladik. Sílu auta třeba využiju při menších kolonách, do kopce při předjíždění a taky až pojedeme na dovču. Ani nemám označení motorizace, abych nelákal "závodníky". Každý mě varoval, že za 8,5 l a míň, jezdit nebudu a s tím jsem do toho šel. Jsem jen mile překvapen. Uvidíme po dovolené, klimatizace, zácpy v Německu, hory v Itálii, no potom napíšu. Bratranec má dlouhodobou 8,5 l/100, najeto 21000km.

PS:Za svobodna jsem měl Hondu Prelude 2.0 (125 kW) a méně než za 10,5 litrů jsem nikdy nejezdil-systém brzda plyn. Časy se mění.

Odkaz ke komentáři

Jak jsem jiz psal, tento motor (a vubec celou LK s DSG) jsem si porizoval pro to, abych si jizdu skutecne uzival, rozhodne nejezdim na spotrebu, k tomu 1.8TSI samozrejme neni urcena.

Napr. vcera jsem se primotal do te polizanice na R35, kde jsem u Lipnika stal asi 1,5 hod., pote silena jizda 30kou asi 70 km po D1, a tankovat jsem nakonec musel asi po 500 km (!), presto ze PP ukazoval neco kolem 8,5.

Je to samozrejme dan i za pouzivani nezavisl. topeni pri zacpach, ale zejmena to poukazuje na to, ze je treba zapomenout na udaje PP, ktery me dlouhodobe ukazuje spotrebu o cca 0,5-1 litr jinak, nez je skutecnost.

Ten kdo jezdi dlouhodobe s 1.8 TSI pod nejakych rekneme 7.5-8l/100 rozhodne plne nevyuziva potencial tohoto motoru, coz je jiste skoda, ale kazdy ma jine priority a hodnoty - ja jsem jiz mel za cca 15 let dost ruznych turbotraktoru, jejich hlucnosti, smradu, vibraci, mizerne pruznost (a vzdy jsem mel nova auta) atd., a chtel jsem si zacit jizdy take trochu uzivat, tj. tichosti, kvalitni muziky, vyborny motor, akcelerace, rychle auto atd. Jezdim hodne po autobahnech, takze to nejdu po cca 170-180, ale ono to v takove rychlosti zas tak moc nezere, mesto je daleko horsi.

Da se ale rici, ze mou spotrebu z nejakych 80% ovlivnuje zejmena caste jizdy po meste...

Odkaz ke komentáři

Nikomu nic nenutím, ale tohle je jedna z recenzí, kterou jsem našel.

 

Spotřebě jsme věnovali v samostatném testu, a tak je potřeba zmínit, že TSI umí být úsporné, ale i žravé. Není problém jezdit ve smíšeném provozu za 6,5 litru při dodržování maximálně povolených rychlostí. Svižnější jízda si žádá 2 litry navíc a ostřejší styl další dva. My jsme v redakci s Octavii 1.8 TSI najezdili za týden přes dva tisíce kilometrů a závěrečná spotřeba dosáhla 8,2 l/100 km.

 

Tento turbomotor mi učaroval tím, že se nechová jako turbomotor. Navíc ho považuji za naprosto ideální pohonnou jednotku pro Octavii. Jen tak dále.

Odkaz ke komentáři

Omicrone dovolil bych si ti odporovat, to ze mam spotrebu pod 8l neznamena ze nevyuzivam plne motor. Rozhodne jizda 180 neznamena plne vyuzivat motor. Ja teda po Nemecku jezdim tak maximalne 2x za rok, ale vzdy si tam take rad zajezdim rychle(uz jen proto ze tam jezdim v lete a v dobe kdy je tam celkem volno) a to rad prekonavam 190. Nikdy mi tam spotreba nesla vys nez 8.5/100(dle knihy jizd). Take jsem si porizoval tento motor abych mel konecne dostatek vykonu, ale nikoliv na to abych nekde skolil na okrsce ostatni, ale pro to aby mi ten motor dokazal dat dostatek vykonu v osemetnych situacich(coz uz se parkrat stalo...nikoliv moji zasluhou ;) ).

Osobne jezdim docela svizne, ale jak uz jsem psal vyse, predvidam a snazim se vyuzivat energii auta take na brzdeni a dojizdeni, nikdy nema smysl spechat na preplnenou krizovatku, kdyz se tam zase vsichni stejne sejdete sice o par vterin pozdeji ale take s nekolika litry usetreneho paliva ;) A v neposledni rade mi ted pribyl do auta malinkaty spolujezdec, takze take budu muset upravit styl jizdy jeho potrebam, zalezi co se mu bude libit a co ne.

Jeste jedna vec, proc mas vyssi spotrebu je samozrejme prevodovka DSG, ktera ma oproti manualu mam takovy dojem tabulkove o 0,5l vyssi spotrebu, coz take neni zrovna zanedbatelne.

Ja mam tez LK a jsem s tou vybavou a vubec s celym autem velice spokojen, nekdy si take dost nadavam, ze bych chtel DSG(v tech kolonach po Praze a na D1 by se to fakt nekdy hodilo), ale to az v pristim aute no ;)

Odkaz ke komentáři

Jo, pravdu díš Bladíku,

zrovinka jsem to chtel o te DSG doplnit, rovnez tak hodne jezdim se zapnutymi xenony misto dennich, a stale se zapnutou AC (i v zime), a samozrejme puzivani NT. Myslim, ze toto vse ma ruzne dopady. Nicmene za normalnich okolnosti jezdim v klidu, take s dojizdenim, coz DSG umoznuje.

 

Myslim, ze DSG neni pro tento motor tak zcela dobre optimalizovana (je to jiste dano i zcela jinym charakterem tohoto motoru) jako u TDI (tuto kombinaci jsem mel pred TSI), kde si troufam tvrdit, ze DSG umozni za normalnich podminek naopak nizsi spotrebu.

 

Dost casto pomoci padel radim jine rychlosti, nez se rozhodla inteligence auta zrovna zaradit, takze kdybych radil ruco pres padla, nebo joystick, jiste bych spotrebu vice ukociroval. Ale kvuli tomu jsem do teto kombinace nesel :-)

 

Take souhlasim s tim, ze to je v teto vybave skutecne povedene auto, akzdy kdo do toho sedne, nemuze uverit, ze je to Octa 2, nebot i ten interier je zcela vyjimecny, zvlaste ten cerny klavirni lak je super. Nicmene jsem ted byl takrka tydne v servisu, stale potize s dalkou od NT, coz ve finale vedlo az k osobni pritomnosti technika od Webasta a vymeny cele soupravy dalk. ovladani (nova verze s malinkym ovladacem). Nyni bez potizi, topeni zapnu az na vzdalenost 300 m, coz je neuveritelne (!). Ale to jiz patri jinam, takze sorry za OT.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj, já mám 1,8 TSI 4x4 L&K, chip Sportmotor na 154 KW. Koupeno nové 12/2010.

Dlouhodobá spotřeba se moce 8,3-8,5 ale dost popojíždím po městě. Když jedu delší štreku v pohodevém tempu, tak 7,1-7,3. Ale není problém se dostat vyhlídkovou jízdou pod 7. S autem jsem celkem spokojený ale pár mušek se najde které jsem u auta za třičtvrtě mega nečekal. Minulý týden výměna ložiska v náboji PP kola,najeto 14,5 tis. Km, v záruce ale geometrii jsem platil 1058 Kč. Čau Marcel

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Ahoj tak taky se podelim s prispevkem o spotrebe:-)

Kocu mam od 15 tis km od 75 tis mam Soft na 215 ps a 315 nm nabrzedeno zadnej vymsl :-)

Pred upravou programu jsem jezdil okolo 6.5l/100km na okreskach normalni jizdou pokud jsem to hnal ták to bylo 8-9l/100km

Dalnice 8l/100km, mesto 10l/100km

 

Po uprave okreska krasny 5.8l/100km pokud to zenu az 14l/100km je to hold nakrmeny:-)

Mesto 8,8-9,2max/100km

Dalnici jsem jeste nezkousel :-)

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 5 týdnů později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...