Přejít na obsah

FABIA II - 1,4 16V nebo 1,2 TSI???


jaky motor dle vas?  

16 hlasů

  1. 1. do fabie II GLX na KRATKE cesty Prahou?

    • 1,4 16V 63kW
    • 1,2 TSI 63kW

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vem TSI, pokud s ním budeš jezdit normálně a měnit pořádně olej (resp. měnit si ho sám mimo servis), vykašleš se na LL servis, bude to spolehlivé a bez problémů.

 

Většina případů problémů TSI souvisí se šlapáním TSI na krk, kdy není ještě ohřáté, závodění na dálnici ve 160 km/h apod. zacházením, máme ve firmě 1,2 TSI 63 kW a jsou bez problémů, najeto ke 100.000 km, v Yetim také tak a bez rpoblémů, ale jezdí se nimi normálně.

 

Jediná nevýhoda TSI je dlouhý ohřev motoru, staršně trvá než se ohřeje olej na 70 stupňů a tím také trvá déle než začne topit, skutečně ohřáté to je tak po 20 km, atmosféra je na tomhle podstatně lépe, já to u 1,4 TSI vyřešil Webastem, atmosféra C-max topí hned a ohřátá je snad ještě dřív než TSI s Webastem (beru teplotu oleje)

 

 

Odkaz ke komentáři

@jardo mám 1.8 a topí mě to jako před x lety v 1.6 55kw atmoška. ohřáté na 70 stupnu u té 1.8 prakticky za 10km, pak na 80-90 to leze už rychle.

Tak LL nemá vliv na špatný napínák a rozvodem, ale ovšem že je lepší krátký nebo pro ně 1 rok.

TSI moc spolehlivé právě není, proč se asi po 2 nebo po 3 měnili nápínáky? Jen tak z bůh darma asi taky ne, proč garance je na 6 letech +200 000km na rozvody pokud dodržíš autorizák apod... pak je dost případů že kolem 80k km to začne žrát olej více.

Odkaz ke komentáři

Jako 1,2TSI proč ne, ale nějak po té pošramocené pověsti těm turbům nevěřím.

 

Spotřeba o 10% menší než u atmosféry?? To teda není takový rozdíl. Navíc ho jednoho krásného dne hravě srovnají náklady na opravy toho TSI.

 

Koupit se zárukou na 4 roky. Na ja, aber...co za ty 4 roky až záruka skončí??? Nebo si máma kupuje jen na 4 roky a pak koupí zase další auto?

 

Že najede 1,4 16V 200 000Km tomu věřím-když bude mít olej a vodu...jestli to najede 1,2TSI na jedno turbo, vstřikovače přímého vstřikování a rozvodový řetěz - to mám trochu pochybnosti

Odkaz ke komentáři

a ty znáš nějaké 1.2TSi které má najeto 200 tis bez poruchy...já znám MPI které má najeto 200tisíc bez poruchy......co si budem povídat..TSI jsou poruchová víc jak MPI co byli..a jsou....ikdyž je pravda že pokud to auto bude mít paní která se k tomu bude chovat slušně mohlo by jí to vydržet bez poruch 200tisíc :pivo:

Odkaz ke komentáři

:D :lool: :lool: mě se líbí jak každý obhajuje svou motorizaci :lol:

 

A mě se nelíbi jak někdo na octavia foru tlačí všude BMW ;)

 

a ty znáš nějaké 1.2TSi které má najeto 200 tis bez poruchy...já znám MPI které má najeto 200tisíc bez poruchy......co si budem povídat..TSI jsou poruchová víc jak MPI co byli..a jsou....ikdyž je pravda že pokud to auto bude mít paní která se k tomu bude chovat slušně mohlo by jí to vydržet bez poruch 200tisíc :pivo:

 

Ne, protože ten motor není tak dlouho aby to někdo najel. Ale vím o hodně 1.4 co mají probkémy.

Odkaz ke komentáři

Mě třeba na 1.4 16V odešly zapalovací kabely - jeden kabel, hodně to trpí na EGR ventil, rádo se odporoučí trafo, nicméně i tak je ten motor z FI to nejméně problematické :D.

Otázka je kolik toho bude po 100 tis. na TSI, sám jsem na to zvědavý.

By mě zajímalo, kolik už je takových TSI s náběhem větším jak 100 tis. km.

Odkaz ke komentáři

já 90.000 km a ..... na motoru nic, vše o.k.

 

servisní auta 2x TSI denně Chlumec - Praha a po Praze a okolí, 80.000 km a nic, známej Yeti 1,2 tsi 80.000 km a taky nic,

 

no pamatuju se, že tady bylo dost chytrých, kteří říkali, že HTP taky nevydrží víc než 100.000 km a mě najelo 250.000 km bez závad

 

a porovnání s atmosférou, no všechny atmosféry koncernu jsou motory konstrukčně z doby, kdy se dělalo ještě vše na větší výdrž, takže to srovnání není až tak přímé, to samé platí o rotačkách TDI vs. PD TDI ......

 

 

Odkaz ke komentáři

:D :lool: :lool: mě se líbí jak každý obhajuje svou motorizaci :lol:

No ja rozhodne bych svou neobhajoval... Myslim, ze ne uplne povedeny kus..

 

já 90.000 km a ..... na motoru nic, vše o.k.

 

servisní auta 2x TSI denně Chlumec - Praha a po Praze a okolí, 80.000 km a nic, známej Yeti 1,2 tsi 80.000 km a taky nic,

 

no pamatuju se, že tady bylo dost chytrých, kteří říkali, že HTP taky nevydrží víc než 100.000 km a mě najelo 250.000 km bez závad

 

a porovnání s atmosférou, no všechny atmosféry koncernu jsou motory konstrukčně z doby, kdy se dělalo ještě vše na větší výdrž, takže to srovnání není až tak přímé, to samé platí o rotačkách TDI vs. PD TDI ......

Na tobe si to jardo ten nahore vybira na jinych castech na aute, nez na motoru, pravda ze? :) ;)

 

Kazdopadne, pokud se mame bavit o najezdu 200 000km tak s tim uz by jezdila asi dcera, mozna i syn, tzn. me mamy vnoucata... :D Takze spise resme najezd treba 50 000 :D

Odkaz ke komentáři

Tak dekuji vsem za reakce,zdarne vyreseno, nakonec rychla akce - vyhodna nabidka a ma to mama doma. 1,2Tsi Ambition, navic ovladani telefonu a radia na volantu, predni loketka, nejaky ty priplatkovy kapsy v kufru (nemam v tom prehled) i pod prednima sedackama, Alu s letnima a zimaky na discich k tomu, metaliza, sunset + nejaky maly doplnky k tomu, coz ani nevim co vse. 06/13, 1. majitel salooon, najeto 1200km. Celkova 230 000,-

Dneska mela vylet 330km a prumer 5,6l/100 ve 3 dospelych (dalnice + okrsky smer Budejovice)To mi prijde sympaticky!

DSC_0192.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak dekuji vsem za reakce,zdarne vyreseno, nakonec rychla akce - vyhodna nabidka a ma to mama doma. 1,2Tsi Ambition, navic ovladani telefonu a radia na volantu, predni loketka, nejaky ty priplatkovy kapsy v kufru (nemam v tom prehled) i pod prednima sedackama, Alu s letnima a zimaky na discich k tomu, metaliza, sunset + nejaky maly doplnky k tomu, coz ani nevim co vse. 06/13, 1. majitel salooon, najeto 1200km. Celkova 230 000,-

Dneska mela vylet 330km a prumer 5,6l/100 ve 3 dospelych (dalnice + okrsky smer Budejovice)To mi prijde sympaticky!

 

Dobrý, taky jsem rodičům pořizoval před třemi a půl roky Fábii, taky 1,2 tsi 63kW, tehdy Ambiente, 15´´ plechy, klima (ještě climatic), mlhy,maxidot, esp, okenní bagy, tažné, Swing ....

 

 

tehdy 260.000 kč s construktem, dlouhodobá 5,3 litrů, měnily se na tom rozvody po třech letech při 28.000 km, zdarma, teď už tam jsou ty inovované.

 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...