Guest senna1988 Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 Minulý týden jsem si koupil novou Octavii 1,2 TSI . Už při jízdě z prodejny se uvnitř interiéru začaly ozývat dunivé zvuky velmi nízké frekvence při přejezdu i velmi mírných nerovností . To dunění je tak intenzívní , že způsobuje po chvíli úpornou bolest hlavy . Je to jak tlaková vlna nízké frekvence , která působí na uši . Jedinou provizorní možností , jak se toho velice nepříjemného jevu zbavit je nechat nedovřené páté výklopné dveře . Po tomto opatření dunivé zvuky okamžitě zmizí . Po zabouchnutí pátých výklopných dveří se dunivý zvuk vrátí . V servisu si s tím neví rady . Seřídil jsem tedy zavírání pátých výklopných dveří tak , aby byly co nejméně dovřené . Dunivý zvuk se sice zmírní , ale nezmizí . Zmizí pouze pokud jezdím s pootevřenými pátými dveřmi . Máte s tímto problémem nějakou zkušenost , jak jej odstranit ? ------------------------------------------------------------------ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 Sice s tím nemám zkušenost ale určitě bych trval na nápravě ve Škodovce. To že si s tím neví rady je jejich problém, přeci kvůli jejich chybě a neschopnosti nebudeš jezdit s nedovřenými dveřmi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oct Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 Tvrdší podvozek vnímám, ale to co popisuješ ne. A jak píše Šulda, reklamace a ať se snaží, mají dostatečné zázemí. Jistě bych nejezdil s lehce nedovřenými dveřmi. Ten zámek dostane zabrat a to na reklamaci nevezmou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jocker Odesláno Prosinec 12, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 12, 2013 Tohle je taky dosti dobre... Doporučuji zalozi tema SIMPLY CLEVER... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
culda Odesláno Prosinec 13, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2013 tak šup , tejden staré auto tak reklamace . 3koda , že jsi se nevrátil hned , měl si okamžitě požadovat odstoupení od smlouvy , protože auto ti bylo prodáno z vadou . Na ČOI, mi bylo řečeno , že to můžeš udělat i nyní ,ale bude to složitější . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest senna1988 Odesláno Prosinec 13, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2013 V novém autě byly naloženy osmnáctky kola s letními pneumatikami , které byly na novém autě a byly sklopený opěradla . Ten hukot nebyl až tak strašný , poněvadž kola v igelitových pytlích dělala dost velký hluk . Reklamoval jsem to hned po víkendu ( auto jsem převzal v pátek ). Navíc jsem ještě reklamoval zvýšenou rezonanci motoru , která se projevuje při akceleraci ( i u stojícího auta při přidání plynu ) . Při deceleraci je to potichu , jen mezi 2000 a 1700 otáček /min se rezonance krátce projeví i při deceleraci . Dle servisního technika jde zvukový projev turba , který se údajně projevuje u každého motoru tohoto typu . Poslechnu si ještě nějaké další motory tohoto typu a uvidím. Na záruční závady motoru už jsem alergický z předchozího auta (VW GOLF VI , 1,4 TSI ) kde mi 6 x rozdělávali motor , než se s tím jakž takž dalo jezdit . Auto jsem raději po třech letech prodal , abych neměl další problémy . Ohledně toho dunivého zvuku - podařilo se mi to trochu potlačit volnějším seřízením zámku pátých dveří a to po asi 40 různých pokusech seřízení. Ale dobré to není . Je téměř jisté , že vše způsobuje vlastní rezonance pátých dveří , které má velmi nízkou frekvenci a ta se po přitlačení pátých dveří do gumového těsnění přenáší do celé karoserie a vyvolává dalším skládáním vlnění ještě nižší frekvenci či tlakem vzduchu uvnitř vozu, která činí jízdu téměř nesnesitelnou . V okamžiku , kdy páté dveře nejsou přitlačeny úplným zavřením ke gumovému těsnění a tím i ke karoserii - HUKOT ZMIZÍ . Tento popis pošlu do škodovky a uvidím jak se k tomu postaví . Co si o tom myslíte pánové ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 16, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2013 Nebude problém s nútením odvetraním v zadnej časti auta? Neviem teraz presne, na ktorej strane, či vľavo či v pravo. Ale toto by mohla byť príčina problému, ak pomôže nedovrieť víko kufra... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Únor 11, 2014 Sdílet Odesláno Únor 11, 2014 Jak to cele dopadlo ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Srpen 11, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 Vyreseno ?Asi mam podobny problem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Petrik007 Odesláno Říjen 31, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2014 Toto pozoruji taky u firemní octavie. A samozřejmě jsem už uvažoval, jak bych to řešil, kdybych si ji chtěl koupit. Procházel jsem net a spousta lidí a recenzí se na tento problém odvolává. Vše je pravděpodobně způsobeno tím, že je to stavěna na těžké náklady a pokud je nenaložena, tak poskakuje a rázy pak prostupují velkou podlahou, která působí jako reproduktor, resp. subwoofer. Není to chyba, ale vlastnost, na kterou mechanici při testování nepřišli. Stejný problém jsem pozoroval u octavie II FL. Tlumil jsem postupně víko, pak kufr a blatníky. Auto se výrazně ztišilo, ale stále jsem pozoroval dunění. Protože mi to podobně způsobovalo mírné problémy, naštval jsem se a udělal jsem si dřevěnou těžkou podlahu v sendvičovém uspořádání, kde mezi 2 tlustšími dýhami bylo kročejové tlumení (útlum -10-15 dB) v nízkých frekvencích. Používá se to na to, ať sousedy pod vámi nerušíte např. podpatky. Váha byla cca 15-20 Kg, při tloušťce 20 mm. Dunění zmizelo a tak tiché auto jsem ještě nepotkal. Přidávám, že se mi nijak nezvýšila spotřeba - mám 1,4 TSI - kombinované mimo město 5,6 -5,8 L. Velká výhoda je taky, že podlaha je pevná a dobře se na ní manipuluje. Tak hodně štěstí při řešení tohoto problému a dej vědět, jak to dopadlo, jak si to řešil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Říjen 31, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2014 jen jestli je bezpecne mit 20kg dreva za hlavou az to clovek nekam posle... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Listopad 25, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 Mám to samé na úplně nové o3 1,6tdi combi. Odvezl jsem to do servisu a pri zkušební jízdě technikovi zalehlo v uších a udělalo se mu špatně! Na jednom zahraničním fóru jsem se dočetl, že s tím má problém více majitelů. http://www.briskoda.net/forums/topic/294540-low-frequency-boom-in-cabin/ Bohužel ani na 17 stránkach příspěvků se nedostali dále než: 1) o3 vyrobena pred určitým datem byla svolána na výměnu tlumičů což prý někomu trochu pomohlo 2) týká se liftbacku i combi 3) typ zadni nápravy nehraje roli 4) pneu to nedělají - respektive jejich výměna nepomohla 5) otevření pátých dveří pomohlo ve všech pripadech, tedy jejich nedovření 6) přetlakové výdechy v zadní části vozu, respektive jeho neprůchodností to není 7) seřízením dorazů pátých dveri to není 8) přítomnosti rezervy/ jeji nepřítomnosti to neni Doporučení: jet s tím do servisu a reklamovat- nechat zapsat do informačního systému škodovky, čím více majitelů se ozve, tím větší pravděpodobnost, že se s tím škoda bude seriózně zabývat! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Listopad 26, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2014 Tak update: v servisu mi na základě doporučení výrobce poštolovali dorazy pátých dveří- zvedli je o par zoubků, trošku to pomohlo, ale po 30 min testovací jízdě opět stejný pocit, zalehnutí v uších jako při prudkém klesání, sjezdu z kopce. Opět bolest v uších a nakonec bolest celé hlavy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Petrik007 Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 jen jestli je bezpecne mit 20kg dreva za hlavou az to clovek nekam posle... Vzhledem k tomu, že v kufru se občas něco vozí, tak se to dá čekat, že v něm něco bude. A někdy jsou tam přepravky s ovocem, s pivem, s nářadím- to se mi zdá ještě horší, ale holt je to kufr. Pamatuji si, že když se někdo naboural blbě s MB, tak mu prolétl i motor kabinou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oblina Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 otazka - ti, ktori pocitujete problem s dunenim, mate vo vybave REZERVU?? Nedavno som v nejakom teste cital, ze dunenie sposobuje absencia rezervy.. Ja rezervu mam a nejake zvlastne dunenie nevnimam.. Skuste teda vytlmit priestor pre rezervu - mozno to pomoze.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
boban1108 Odesláno Prosinec 13, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2014 Já rezervu nemám a naštěstí žádné dunění neregistruji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 14, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2014 Ja som mal auto pôvodne bez rezervy, jazdil som tak pár mesiacov. Tiež mi ten hluk zo zadnej časti vadil a požičal som si rezervu. Akoby mávnutím čarovného prútika hluk potom zmizol. Vyhodil som teda veľkú polystyrénovú výplň do kontajnera, dokúpil rezervu a sadu pre rezervu a bolo vybavené... Takže ja sa prikláňam k názoru, že auto s rezervou duní menej, než auto bez rezervy - odskúšal som na vlastné uši a nebol to rýchly novinársky test na pár hodín a pár km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Prosinec 17, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2014 Rezervu mam, ale jsem porad přesvědčen, že to má něco společného s pátými dveřmi, když je nedovřu úplně a nechám je jen na te bezpečnostní pojistce, tak ty dunivé zvuky zmizí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Prosinec 19, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2014 kytrtl : prosím tě, jak velke kola mas na aute ? Ja ma sestnactky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Prosinec 19, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2014 Mam to na zimních 15" ( plech + Barum Polaris) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Prosinec 19, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2014 Mam to na zimních 15" ( plech + Barum Polaris) Tudle jsem se bavil s jednim klucinou co ma golfa v kombiku a kdyz jsem si zacal stezovat na duneni u sve octavie, tak mi rek, ze mu taky duni kara na 16kach,ale na letnich 18kach ne. Nevim no. Planuji si koupit na letni sezonu 18ky,tak uvidim,no. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Prosinec 21, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2014 No ja nevím, ale čím tenčí pneu, tím tvrdší kolo = větší rány do kastle= víc hluku. Pochybuju, že by golf duněl tak hrozně jak O3. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Prosinec 22, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2014 Osobně to chápu taky tak, na druhou stranu jsou větší kola těžší a to taky muže něco znamenat. Ještě jsem dostal jeden typ a to takový, že pokud dam něco těžšího do kufru (bylo mi řečeno pytel brambor), nic mi dunět nebude. Nezkoušel jsi něco podobného ? Já jsem kryplik a mám v kufru vždy svůj vozík, který váží do 10kg a to je asi málo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Prosinec 22, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2014 No, tak to je stejný příběh jako náš kočárek - máme mladší dítě v kočárku, ale kočárek má taky cca 10kg a neřeší vůbec nic, snad bych i řekl, že je to horší. Prostě každá díra nebo nerovnost na silnici a bomba do uší, dlažební kostky - očistec 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Petrik007 Odesláno Prosinec 27, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2014 Nyní čtu v testu: Oktávka na dlažbě duní, na kanálech bouchá, na dálnici bubnuje – že tohle není ideál, pozná i laik.... http://www.auto.cz/s...seat-leon-73607 Jsem velký zastánce Škodovky, ale tomu, co teď předvedla s komfortem u Octavie vážně začínám přemýšlet, kde bych sáhl, kdybych si teď chtěl koupit nové auto - Golf, Leon? Jestli někdo vyřeší dunění nějakým fíglem, tak klobouk dolů. Já mám po vytlumení O2 FL velmi tiché auto, co říkají kolegové. Ale myslím, že O3 je mnohem, mnohem větší oříšek. Nyní jsem jel s O3 služebně a měl jsem naložených 12 kyblíku po 13 kg. Zaplnily celý prostor, ale dunění bylo úplně stejné. Stejně tak tam bylo 10 pytlů po 15 kg. Takže prázdným kufrem to taky nebude... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinger Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 Ja by som ju neodpisoval. Zajazdi si na mr2015, ziadne pazvuky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 Martinger: ja mam MR2015 a děla to přesně ty dunivé zvuky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oops?! Odesláno Leden 25, 2015 Sdílet Odesláno Leden 25, 2015 Mám MR2014 a žiadne dunenie, môže byť kufor plny aj prázdny. Najazdené 20 tis km, kolesá 205 55 r16. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
gabuliatko Odesláno Květen 21, 2015 Sdílet Odesláno Květen 21, 2015 Není to přímo dunivý zvuk, ale když jsou pootevřená pouze zadní okna tak mi to rve uši. Setkal se s tím někdo a máte nějaký nápad? OII MR2015 combi 1.4TSI DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kytrtl Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 Nyní čtu v testu: Oktávka na dlažbě duní, na kanálech bouchá, na dálnici bubnuje – že tohle není ideál, pozná i laik.... http://www.auto.cz/s...seat-leon-73607 Jsem velký zastánce Škodovky, ale tomu, co teď předvedla s komfortem u Octavie vážně začínám přemýšlet, kde bych sáhl, kdybych si teď chtěl koupit nové auto - Golf, Leon? Jestli někdo vyřeší dunění nějakým fíglem, tak klobouk dolů. Já mám po vytlumení O2 FL velmi tiché auto, co říkají kolegové. Ale myslím, že O3 je mnohem, mnohem větší oříšek. Nyní jsem jel s O3 služebně a měl jsem naložených 12 kyblíku po 13 kg. Zaplnily celý prostor, ale dunění bylo úplně stejné. Stejně tak tam bylo 10 pytlů po 15 kg. Takže prázdným kufrem to taky nebude... Která část kufru může dunět bez ohledu na to, co naložíme? Je to vana pro rezervu. Když vyndám rezervu a bouchnu do dna, pekelně to duní, jako velký plechový buben. Všiml jsem si, že je ten plech dost poddajný, když utahuju matku co drží rezervu na svém místě, celý dno se prohýbá. Rezerva leží na dně tak, že se opírá jen v několika málo bodech (plech je prolisovaný ), takže i když tam ta rezerva je, duní to jak prase... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.