Přejít na obsah

bumlovo taxi Stylepluska


Doporučené příspěvky

Ano to je mi jasne že na tohle spoléhají , jenže proble je spíše v lidech kdyby se pár lidi domluvílo a podaly žalobu na jistého výrobce , možná by to mnělo smysl ,

ja si nové auto nekupoval aby sedělo v servisu a ja šlapal po svých , případně plati dos vysokéké častky za pronajem nahradniho auta :( :o pujčení nahradniho auta citygo 250 kč den + 3 kč km + benzin ! nekradu !!! a ten šunt nemá ani klimu :smich: a to je cena u nevětšího prodejce škoda na severní moravě . že malý servis který "autorizovaný" kam jezdím servisovat když to doma neudělám , mi nahradní auto pujčí zadarmo a jen za "benzin" máš plnou vratíš plnou ! nic víc (škoda oktavia 2 - BMW 330 atd ) to je jiné kafe jako nahradní auto

 

ale snad BUML mněl větší štěsti na rapida než ja a trefil kousek který se nebude sr**

 

Co se týká přednich ramen na rapidu ano jsou skoro stejná jako oktavia 1 ale jsou o dost kratší :)

co ale na 100 procent sedí jsou silembloky přdnich ramen ty sedí za oktavia 1 čili daji se tam dát "plné"silembloky

Odkaz ke komentáři

ja vím jak vypadá rameno oktavía 1 a rapid obě auta mám doma :) ano máš pravdu rapid má jen vilisek na rozdíl o oktavia 1 které je svařeno z dvou dílu :) ala zase na druhou stranu rapid sice má jen vilisek ale zato je ze silnějšího materialu než ramano u oktavia 1 , a pokud jsme shopen porovnat ramena jak u oktavia 1 tak u rapida , rameno u rapida je o hodně tužší než oktavia 1

 

jinak podobnost obou ramen jsem myslel tvarově a system uložení je schodny rapid/oktavia 1 tím ale podobnodt končí rameno oktavia 1 je delší a mám takový dojem že má i jiny spodní čep

 

co se týká zadní napravy tak zatim na torzni tuhost vede rapid ale vše ukaže až čas

Odkaz ke komentáři

To ze je ten matros o neco silnejsi, tak to mas pravdu. Silentbloky budou stejny, kulak by mel bejt jinej, stejnej s vpicigo, F2, RO a je rozdil mezi levym a pravym.

podobnost, ci spise odlisnost sem myslel prave v te chybejici zrcadlove polovine materialu.

Na O1 sem daval plne zadni silentbloky, ale tady si je dat nelajsnu, gumy sou nizsi a celkove mi ta naprava a jeji prichyceni ke kastly pride forovejsi.

Co se zadni napravy tyce pricital bych to mensi hmotnosti auta.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

teda, tohle téma jsem úplně přehlédl :( dobře jsi auto malými úpravami změnil :palec:

 

jen mě mrzí, že jsem to neviděl už v lednu; ten kolega co Ti psal ten mail a poslal Tě slušně do zadnice s kopírovaným textem ohledně záruky sedí o dvě patra níže než má kancl přítelkyně :wallbash:

A oni těch mailů mají tolik, že jedou jen Ctrl+C - Ctrl+V a změní oslovení. Demence na entou a slušnost nulová :facka:

 

A ještě by mě zajímalo, jak to dopadlo s tou reklamací? Nějaký pokrok či novinky?

Odkaz ke komentáři

S reklamaci to zatim nedopadlo, sem dohodnutej s brachou, ze me nekam posle, ale este k tomu nedoslo. A hlavne silentblok stoji necelou dvojku a ja si ho v klidu vymenim trebas v sobotu, takze nepridu o vydelek o kterej bych prisel, kdyby si tam chteli auto trebas dva, tri dny nechat.

Se zakaznickym servisem sem skoncil. Na muj dalsi mail s tusim dvema otazkama se neobtezovali odpovedet.

 

No a vse ostatni zatim OK. Najeto 25k km, ted sem menil olej (puvodne sem chtel v 15ti, ale nak sem se k tomu nedostal). A lidem se to stale libi, coz je pro me super.

 

Jeste ad zaruka, auto bylo kupovany na taxi, takze bych si tu zaruku stejne v servisu vyrval, ale ten pristup SA me fakt s...

Odkaz ke komentáři

Bohuzel to odsere zakaznik, protoze se v Bouli (MB) stale vice rozmaha chorobna averze lidi okolo skodovky. Ti lide jiz nejsou hrdi, ze pracuji (ci smeji pracovat pro) skodovku, ale jsou naopak zpruzeni ZE MUSI PRACOVAT. :-// Bohuzel je to i chyba v obsazeni pozic stredniho a vyssiho managementu, ale je mi jasne, ze tohle zakaznika neuspokoji a nezajima. Je to celkove k placi :-(

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Včera to byl rok, co sem si Rapa přivez domu, tak se hodí malé hodnocení 1. roku.

 

Auto jezdí i po najetých 67t km, což je pozitivní:-) Zákazníkům se stále líbí, což je taky dobře. Průměrnou spotřebu, jak je vidět v podpise, mám cca 6,5l/100km což na způsob provozu beru jako slušný. Dokonce mám stále první destičky, což u O1 byly již měněny (je znát, že je auto lehčí). Bál sem se i rozvodového řetězu, byly s ním dřív problémy, ale je celkem klid. Jen občas když nastartuju, tak je slyšet cca 3s než se natlačí olej do napínáku.

 

No a teď to horší:

1. problém uložení převodovky. Vadný kus z výroby, servisní technik Přerost a Švorc odmítal slyšet ony rány a auto si chtěl nechat tak na tejden, HA HA, no prej mam hlavně přijet na garanci. Takže to byla moje poslední návštěva autorizáku cca v 15t km. Silentblok sem si koupil a vyměnil sám během cca hodiny a půl.

 

2. problém loketní opěrka. V O1 mi vydržela bez problémů 350t km a tak sem byl rád, že i zde je stejná, ale vše je úplně jinak. Soudruzi šetří a tak na pantech ubraly 2/3 materiálu (asi byl ten plast moc těžkej) a tak už nemám ani jeden pant.

 

3. problém kosti. Cca od 60t km se mi začínají ozývat rány od přední nápravy, takže mě čeká výměna kostí.

 

4. problém ořech spínačky. No a aby toho nebylo málo, tak se v pondělí odpoledne auto rozhodlo, že nebude svítit a topit. Takže přes kontrolu rele sem došel až ke spínačce a bylo jasno. Tímto moc děkuji Martinovi z CC-autodíly, který ochotně a bleskurychle díl sehnal, takže jsem již ve středu mohl do práce.

 

 

No celkově musím říct, že problémů je na můj vkus dost, ale naštěstí se všechny daj řešit celkem jednoduše, ale za mě co se výdrže týče zlatá O1. Zákazníci to samozřejmě vidí obráceně, prostoru víc než u jedničky a hlavně ten výhled nahoru, z toho jsou unešený.

 

Auto nikdy nebylo v autorizáku ani na oleji, vše si dělám sám a olej samo po 15t km.

 

EDIT>>>

No jen sem si sed včera do auta a ujel pár metrů, hned sem věděl, že sem zapomněl ještě jeden bod:

 

5. problém silentbloky ramen. Při teplotě pod 3 stupně při přejezdech nerovností či ležících policajtů vržou. Je-li teplo, je klid.

 

Upraveno uživatelem buml
Odkaz ke komentáři

Zaujímavé, šetrí sa všade ale našťastie sa ti to neprejavilo v ničom extra závažnom.. výdrž O1 od Rapida už nemôžeš čakať..

Teší ma že s rozvodovou reťazou nemáš žiadny problém, síce ja toľko km na Rapide asi nenajazdím ale pre kľud na duši je to dobrá informácia.. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Po dlouhé době, ale přece. Rapid má najeto 180k. Od března je to již civil a jezdí s ním manželka. Když tak ty tři roky shrnu, tak to zas tak hrozný nebylo, ano O1 to bylo co se kvality týče jiný kafe, ale tahle levná plechovka i přes všechny potíže vydržela 3 roky jezdit drožku po Praze s nájezdem 180K s minimotorem 1.2l. Motor u tohodle auta je vlastně největší překvapení (v pozitivním směru) když si člověk zvykne, že po nastartování motor cca 3s. rachtá jako kráva (nedejbože start v garáži), tak musím smeknout, že vydržel vše a předčil moje očekávání. Olej nežere, záběr na jednadvojku pěknej a spotřeba jako 1.9 74kW PD. No uvidíme jak dlouho nám doma ještě vydrží.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...